سیگنال صعودی سولانا

رالی صعودی سولانا | آیا قیمت SOL به 200 دلار میرسد؟

قیمت سولانا امروز افزایش یافته است زیرا هیجان سرمایه گذاران در مورد ETF های SOL تریدرها  را نسبت به خرید این آلت کوین ترغیب میکند.سولانا بین 7 ژوئیه و 9 جولای 17 درصد افزایش یافت و سطح 140 دلار را پس گرفت. این ریکاوری تمام زیان سه روز گذشته را که به 121 دلار رسیده بود، جبران کرد.

 💎سولانا با 3 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته، 141 دلار معامله می شد. این موضوع باعث تعجب سرمایه گذاران شده است که آیا روند صعودی SOL می تواند دوباره قیمت آن را به بالای 200 دلار برساند یا خیر؟

 کارشناسان ارشد افزایش شدید قیمت سولانا را پیش بینی می کنند که ممکن است قیمت آن به 2000 دلار برسد. واقعیت یا خیال، بهتر است ابتدا بدانید چه چیزی پشتوانه این پیش‌بینی قیمت سولانا است.

سولانا در کانون توجه قرار دارد زیرا تحلیل‌گران برتر پیش‌بینی می‌کنند که افزایش قیمت قابل‌توجهی ناشی از عوامل متعدد، با شروع پیشرفت‌های تکنولوژیکی است. بله، علیرغم رکود بازار، کارشناسان آینده ای صعودی را برای سولانا پیش بینی می کنند، با اهداف قیمت تا 2000 دلار. چه دلایلی پشت پرده افزایش قیمت سولانا وجود دارد؟

خرید و فروش تتر پی98

رالی صعودی سولانا و تاثیر ETF ها

فعالیت معاملاتی SOL در 24 ساعت گذشته افزایش یافت زیرا Van Eck و 21Shares درخواست‌هایی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای یک صندوق قابل معامله در بورس سولانا (ETF) ارسال کردند.

این پیشرفت توسط پرونده‌های بورس گزینه‌های هیئت مدیره شیکاگو (Cboe) در 8 ژوئیه 2024 تأیید شد که نشان‌دهنده گام دیگری در تکامل محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر کریپتو است. صرافی یک جفت پرونده 19b-4 را به SEC ارسال کرد و از آن ها درخواست کرد در صورت تایید، این محصولات را فهرست کنند.

رتبه سولانا در لیست ارزهای دیجیتال
رتبه سولانا در لیست ارزهای دیجیتال

راب ماروکو، رئیس فهرست‌های ETP در بازار جهانی Cboe، در مورد این توسعه اظهار داشت: 

پس از ثبت موفقیت آمیز اولین ETF بیت کوین نقطه‌ای ایالات متحده در صرافی خود و کسب تاییدیه SEC برای پرونده‌های قوانین ما برای فهرست کردن ETF‌های نقطه‌ای اتر، اکنون در حال بررسی هستیم. افزایش علاقه سرمایه گذاران به سولانا سومین ارز دیجیتال با معاملات بالا پس از بیت کوین و اتر.

هنگامی که SEC دریافت پرونده را تایید کرد، یک پنجره 240 روزه باز می شود که در آن رگولاتور مجبور می شود در مورد محصولات تصمیم گیری کند که توسط (SOL) پشتیبانی می شود.

در حالی که این تحولات امید معامله گران را به ETF Solana افزایش داده است، اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، گفت : 

سرنوشت ETF های SOL به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در نوامبر بستگی دارد. در یک گزارش تحقیقاتی در 27 ژوئن، سازنده بازار ارزهای دیجیتال GSR Markets پیش‌بینی کرد که تأیید و راه‌اندازی بعدی ETF‌های لحظه‌ای Solana در ایالات متحده می‌تواند به طور بالقوه قیمت SOL را تا 9 برابر افزایش دهد.

افزایش فعالیت زنجیره ای و رالی بهبودی SOL 

فعالیت شبکه سولانا و راه حل های مقیاس بندی به عملکرد آن کمک می کند. داده‌های دپ رادار افزایش 7.27 درصدی حجم تراکنش‌ها را در میان برنامه های غیر متمرکز سولانا در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد که ناشی از افزایش ریدیوم (Raydium) صرافی غیرمترکز ژوپیتر، Sol Incinerator و Pumf.fun است.

در حال حاضر، حجم برنامه های غیر متمرکز 24 ساعته سولانا با 76 درصد افزایش به 103.63 میلیون دلار رسیده است، در حالی که مجموع کیف پول‌های فعال منحصر به فرد (UAW) و حجم NFT به ترتیب 1.71 درصد و 27.5 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش یافته است.

آخرین افزایش قیمت SOL نیز به دنبال دارد. افزایش در مقدار کل قفل شده (TVL) زیرا کاربران بیشتری با شبکه درگیر می شوند که به افزایش ارزش قیمت سولانا در مقایسه با قیمت ارزهای دیجیتال دیگر کمک می کند.

توییت درمورد ETF های سولانا
توییت درمورد ETF های سولانا

داده‌های دیفای لاما (DefiLlama) نشان می‌دهد که TVL در شبکه سولانا طی 24 ساعت گذشته 4.5 درصد افزایش یافته است و از 4.22 میلیارد دلار به 4.405 میلیارد دلار رسیده است که نشان می‌دهد کاربران و توسعه‌دهندگان بیشتر با شبکه تعامل دارند. قیمت SOL در سطوح فعلی و احتمال افزایش بیشتر در آینده نزدیک را افزایش می دهد.

رالی سولانا تا 950 دلار ممکن است؟

علی مارتینز، تحلیلگر کریپتو، بر اساس الگوهای مشاهده شده در قیمت سولانا، قیمت هدف 950 دلار را برای سولانا تعیین کرده است. مارتینز خاطرنشان می کند که شاخص قدرت نسبی فعلی (RSI) منعکس کننده سطوحی است که قبل از افزایش قیمت سولانا در سال 2021 دیده می شد و نشان دهنده یک روند صعودی بالقوه است.

روند مشابه سولانا برای رالی صعودی
روند مشابه سولانا برای رالی صعودی

طبق تجزیه و تحلیل مارتینز، شرایط فروش بیش از حد فعلی، پتانسیل صعودی قابل توجهی را نشان می دهد که از قیمت هدف 950 دلار پشتیبانی می کند. این نشان دهنده چشم انداز صعودی قوی برای سولانا در کوتاه مدت است.

حداکثر افزایش قیمتی که سولانا تجربه میکند چقدر است؟

رائول پال، تحلیلگر مالی مشهور و مدیر عامل گروه Real Vision، نسبت به آینده سولانا، به ویژه در سال 2025 خوشبین است. پال پیش بینی می کند که قیمت سولانا به میزان قابل توجهی افزایش یابد و قیمت سولانا حداقل 100 درصد افزایش یابد و افزایش 300 درصدی معمول تر است.

تحلیل چارت قیمت سولانا
تحلیل چارت قیمت سولانا

 این قیمت سولانا را در حدود 600 دلار قرار می دهد، با احتمال رسیدن به 800 تا 1200 دلار در طول یک چرخه حباب کامل و حتی بیش از 2000 دلار. پال خوش بینی خود را به اعتبار سنج جدید سولانا، Fire Dancer، که قادر به انجام یک میلیون تراکنش در ثانیه است، نسبت می دهد. 

این پیشرفت می‌تواند ترید با فرکانس بالا را متحول کند و صرافی‌های بزرگی مانند NASDAQ را قادر سازد تا روی بلاک چین فعالیت کنند. علیرغم مشکلات شبکه، پال همچنان روی Solana سرمایه گذاری زیادی کرده و از سرعت تراکنش های سریع تر آن نسبت به اتریوم حمایت می کند.

جمع بندی

با مقایسه عملکرد سولانا و اتریوم، هر دو ارز دیجیتال افزایش شدید اولیه را تجربه کردند، اما سولانا به طور کلی عملکرد قوی تری را نشان داد. با نوسانات بیشتر و اوج و فرودهای بارزتر، افزایش قیمت SOL از رشد پایدار اتریوم پیشی گرفت. در پایان دوره، سولانا به حدود 8 درصد افزایش دست یافت که از رشد حدود 4 درصدی اتریوم پیشی گرفت.

 با این پیش بینی ها و تحلیل های قیمت سولانا، و با توجه به سقوط بازار، افزایش قیمت SOL که از اتریوم پیشی گرفته است، خوش بینی زیادی را نشان می دهد. و پیشنهاد یک روند صعودی، هم در بلندمدت و هم در کوتاه مدت.

علاوه بر این، همکاری اخیر سولانا بلاک چین WaterCoin با لیونل مسی، که سر و صدای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال و جهان داشته است، به نظر می رسد که حرکت سولانا استراتژیک است و به شدت اعتماد معامله گران را افزایش می دهد، که هر دو بسیار مهم هستند. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments