تحلیل رالی سولانا

احتمال کاهش قیمت SOL : آیا وقت فروش سولانا رسیده است؟

بازارهای کریپتو دوباره در حال تثبیت هستند زیرا گاوها در روز گذشته در حجم معاملات با مقابله خرسها  مواجه شده اند. علاوه بر این، گاوها نیز ضعفی از خود نشان می دهند که انتظار می رود مانع از پیشرفت رالی پیش رو شود. رد اخیر سولانا از سطح مقاومت حیاتی، کم و بیش دیدگاه نزولی این توکن را تایید کرده است، در حالی که گاوها همچنین فرصتی برای جلوگیری از افت بیش از حد قیمت در صورت حفظ این سطوح دارند.

بسیاری از اخبار مثبت تاثیر زیادی بر بازارها گذاشته اند، با این حال، FUD به یکباره فشار خرید را برای سرمایه گذاران افزایش داد. علیرغم برخی افزایش‌های عظیم بیش از 20 تا 30 درصد از ماه می، قیمت سولانا در یک الگوی نزولی باقی می‌ماند که در حال حاضر نگران‌کننده است. گاوها قیمت را در محدوده نگه می‌دارند، اما یک گام کوچک به پایین‌تر از این سطح ممکن است تا پایان هفته 20 درصد سقوط را به همراه داشته باشد.

خرید و فروش تتر پی98

تحلیل تکنیکال سولانا

سولانا

قیمت سولانا SOL در چند هفته گذشته حرکت های قابل توجهی را نشان داده است، با این حال، این روند در یک مثلث نزولی باقی مانده است. علاوه بر این، رد اخیر مقاومت تقریباً آغاز عقب نشینی را تایید کرده است. کاهش حجم خرید ممکن است بیشتر به سمت یک متقاطع MACD نزولی منتهی شود و قیمت را وادار کند که به زیر منطقه حمایتی که در حال حاضر بین 152 تا 158 دلار است سقوط کند.

بنابراین، اگر گاوها مقداری قدرت به دست آورند و بتوانند به بالای 162 دلار صعود کنند، متقاطع صعودی ممکن است رسیدن به اوج های بالاتر از الگوی نزولی را تایید کند. در غیر این صورت، افت زیر 155 دلار ممکن است هشدارها را افزایش دهد و افت بیشتر به زیر 150 دلار ممکن است یک عقب نشینی جدید را نسبت به لیست ارزهای دیجیتال دیگر تایید کند.

چارت تکنیکال جفت ارز SOL/USDT
چارت تکنیکال جفت ارز SOL/USDT

این حرکت نزولی ممکن است سطوح را به نزدیکی 125 دلار بکشاند که حمایت از مثلث نزولی است. اگر گاوها قدرت را نشان ندهند، که بعید است، یک حرکت نزولی قوی ممکن است سطوح را به زیر محدوده 3 رقمی بکشاند.

در مقابل، یک بازگشت ممکن است قیمت سولانا (SOL) را در محدوده ای نگه دارد که ممکن است در روزهای آینده بیشتر تلاش کند تا روند صعودی را تغییر دهد. صرف نظر از سناریوی نزولی، چشم انداز بلندمدت صعودی است و بنابراین فروش سولانا ممکن است ایده خوبی نباشد.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments