ایردراپ شیبا

ایردراپ شیبا اینو در شبکه شیباریوم تایید شد!

پست توییتر، لوسی، مدیر بازاریابی شیبا اینو، با اعلام یک ایردراپ بزرگ آینده در شبکه شیباریوم، باعث ایجاد سر و صدا در جامعه شیبا شد. لوسی در مصاحبه ای با  Buzz، یکی از بنیانگذاران K9 Finance، که یک پروژه مشارکتی رسمی شیبا ریوم است، جزئیات هیجان انگیزی را در مورد ایردراپ فاش کرد.

  •  لوسی خبری تحت عنوان به روز رسانی ایردراپ را توییت کرد.
  •  او این فرصت را به عنوان راهی برای کسب توکن های رایگان از طریق مشارکت در جامعه و سایر وظایف نامگذاری کرد.
  •  جزئیات رسمی ایردراپ شیباریوم هنوز توسط K9 Finance فاش نشده است.
خرید و فروش تتر پی98

اعلام آمادگی تیم شیبا اینو برای ایردراپ

لوسی از Buzz  تقدیر کرد چون معتقد بود گفتگوی باورنکردنی با او داشته است. او اظهار داشت: 

طبق معمول، باز (Buzz) نه تنها به‌عنوان یک توسعه‌دهنده برجسته، بلکه به‌عنوان فردی که می‌توانید به حرف‌هایش اعتماد کنید، همچنان جامعه ی ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار می‌دهد. آنهم در شرایطی که اعتماد کردن کمیاب است کار کردن با آدمی که بشود روی حرفهایش حساب کرد لذت بخش است.

buzz & knine

ایردراپ شبکه شیباریوم

این تأیید لوسی اتفاق مثبتی را برای رویدادهای آتی در شیباریوم ایجاد می کند. علاوه بر این، بر ماهیت قابل اعتماد توسعه دهندگان شبکه شیباریوم تأکید می کند. علاوه بر این، نقطه برجسته پست توییتر لوسی، اعلام ایردراپ بود که فرصتی برای دریافت توکن های بومی رایگان توسط علاقه مندان به این میم کوین جذاب است.

طبق گفته لوسی:

شما می توانید به سادگی با پل زدن به شیباریوم، استفاده از شیباریوم و نگه داشتن توکن های خاص مانند لیش (LEASH ) و کی ناین فایننس (Knine) امتیاز کسب کنید.

 این ابتکار با هدف پاداش دادن به کاربران برای تعامل و وفاداری آنها به اکوسیستم شیباریوم است. علاوه بر این، توزیع توکن ها بر اساس فعالیت های شرکت کنندگان خواهد بود.

لوسی بیشتر توضیح داد: 

توکن‌های رایگان برای همه شرکت کنندگان توزیع می‌شود که مقدار آن بسته به دارایی‌ها و فعالیت‌های شما دارد.

 از این رو، این استراتژی برای تشویق جامعه شیبا اینو برای مشارکت فعال در شبکه شیباریوم و ترویج استفاده از توکن های خاص طراحی شده است. این می تواند مشارکت جامعه را افزایش دهد.

شیباریوم

لوسی همچنین اعلام کرد  که تیم ساختار نهایی و جزئیات ایردراپ را بعدا اعلام خواهد کرد. مدیر شیبا اینو اشاره کرد:

شرایط رسمی و نهایی در زمان مناسب توسط کی ناین فایننس اعلام خواهد شد. علاوه بر این، او تاکید کرد که اطلاعات فعلی ارزش قانونی ندارد و غیر رسمی و در حال بررسی است.

خرید و فروش شیبا

تحلیل قیمت توکن شیبا و کی ناین

با احیای بیشتر ارزهای دیجیتال برتر، شاهد یک رالی بازگشت جزیی بود. قیمت شیبا امروز با 1.12 درصد افزایش به 0.00002465 دلار رسید و ارزش بازار آن به 14.52 میلیارد دلار رسید. در مقابل، حجم معاملات 24 ساعته شیبا با 38 درصد کاهش به 530.95 میلیون دلار رسید.

نمودار نزولی توکن کی ناین و نمودار صعودی شیبا اینو
نمودار نزولی توکن کی ناین و نمودار صعودی شیبا اینو

با این حال، با وجود  جریان بهبودی، قیمت شیبا اینو همچنان زیر سطح مقاومت 0.000025 دلار معامله شد. با این حال، طبق داده های به دست آمده بهره باز شیبا 3.24 درصد افزایش یافت و  به 80.67 میلیون دلار رسید. شیبا اینو همچنین به لیکویید شدن طولانی مدت قابل توجهی اشاره کرد که نشان دهنده یک چرخش نزولی در آینده است.

از طرف دیگر، قیمت کی ناین با وجود اعلام ایردراپ و همکاری این دو شبکه،با 3.76% کاهش به 0.00002543 دلار رسید. با این حال، کریپتو کی ناین فایننس  در ابتدا به دلیل خوش بینی در مورد ایردراپ، شاهد پیشرفت هایی بود. با این وجود، سود کوتاه مدت بود و مدت کوتاهی پس از آن در بازار قرمز معامله شد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments