دوج کوین و شیبا

تحلیل تکنیکال دوج کوین و شیبا | ایا یک رالی صعودی در پیش داریم؟

دوج کوین و شیبا اینو در وضعیت فعلی بازار نزولی دچار افت شدیدی شدند، با این حال، سیگنال‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که احتمال افزایش قیمت و مشاهده یک رالی صعودی توسط این دو میم کوین محبوب در آینده وجود دارد.

  • محبوبیت دوج کوین و شیبا منجر به کاهش بقیه میم کوین ها شد
  • شیبا اینو و دوج کوین چشم انداز بازگشتی امیدوارکننده ای دارند
  •  طبق اکوسیستم و تحلیل فاندامنتال شیبا اینو یک رشد صعودی پیش بینی میشود

نوسانات ثبت شده در بازار ارزهای دیجیتال نشان داد که روند دوج کوین و شیبا روی بقیه میم کوین ها اثر قابل توجهی گذاشت. در پی طی کردن یک بازار خرسی با چشم انداز نزولی، شیبا اینو 10.65 درصد در هفته گذشته افت کرد و به 0.000022 دلار کاهش یافت.

دوج کوین تحت تاثیر خرسها با بیش از 11 درصد کاهش به پایین‌ترین سطح هفتگی 0.142 دلار رسید. در این رکود بازار، داده‌های فنی حیاتی زنجیره نشان می‌دهد که یک رشد 100 درصدی پیش بینی میشود.

روند صعودی دوج کوین| بازار به نفع گاوهاست

دوج کوین در حال حاضر یک روند فروش خفیف در نمودار روزانه نشان می دهد. شاخص قدرت نسبی (RSI) در 45 قرار دارد که کمی از شاخص 34 ثبت شده در 1 ماه می افزایش یافته است.

نمودار قیمتی دوج کوین
نمودار قیمتی دوج کوین

در حال حاضر دوج کوین (Dogecoin) بالاتر از میانگین متحرک 200 روز خود اما زیر میانگین متحرک 50 روزه خود ترید می‌شود. که به عنوان یک طبقه دارایی بسیار زودگذر شناخته می شود و پیش بینی یک رالی صعودی برای دوج کوین دشوار می شود. احساسات گسترده تر بازار همچنان یک عامل مهم است که می تواند به حفظ رشد و سوددهی هرچقدر کم هم در بهره باز (OI) کمک کند. در حال حاضر،  نمودار تکنیکال PEG این بهره باز را در حجم معاملات کلی 645.6 میلیون دلار می بندد. همچنین دوج کوین شاهد افزایش 0.87 درصدی بوده است.

رهبری شیبا اینو

گاوهای شیبا اینو پتانسیل زیادی برای اثبات رشد صعودی شیبا در بازارمیم کوین دارند. در هفته های اخیر، شیبا اینو بیش از 116 درصد رشد سالانه (YTD) داشته است. رکود اخیر بازار باعث کاهش RSI آن شد که اکنون روی 42 تعیین شده است.

نمودار قیمتی شیبا
نمودار قیمتی شیبا

در مجموع، همبستگی عمیق شیبا اینو با بیت کوین ممکن است پس ازهاوینگ ، این میم کوین را تا رشد 100 درصدی حمایت کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments