احتمال رالی صعودی شیبا

تحلیل قیمت شیبا: رالی صعودی در راه است؟

توکن شیبا اینو (SHIB) روزهای خوبی را سپری نکرده است و عملکرد ضعیفی داشته است. شیبا که قبلاً به عنوان قاتل دوج کوین شناخته می شد در روز گذشته رشد جزیی را ثبت کرد. اما همچنان در 6 سال گذشته روند نزولی داشته است. در مقایسه با قیمت سال گذشته هنوز به کف قیمت  نرسیده است، اما تریدرهای شیبا آنچنان امیدی به افزایش قیمت ندارند. با این حال در این مقاله قیمت شیبا را تحلیل میکنیم و در مورد این سوال که آیا رالی صعودی در راه است به شما اطلاعاتی میدهیم.

شیبا اینو نمی تواند به 1 دلار و در روند نزولی برسد!

شرایط برای شیبا اینو و به صورت کلی بازار ارزهای دیجیتال در سپتامبر خوب به نظر نمیرسد و ارزها در وضعیت قرمز ترید میشوند. بنابر این تارگت 1 دلاری برای شیبا اینو دور از انتظار به نظر میرسد. اما 18 سپتامبر که نرخ بهره امریکا اعلام شود. ممکن است همه چیز برای ارزها تغییر کند.

پس حداقل تا آن زمان نا امید نشوید و توکن های شیبای خود را نفروشید و هولد کنید. برخی سرمایه گذاران شیبا اینو علی رغم نوسانات قیمت شیبا را هولد کرده اند و به چشم انداز آینده آن پس از گذشت از سپتامبر خونین امیدوار هستند.


📌اخبار مرتبط: تاثیر اخبار جدید شیبا اترنیتی روی قیمت شیبا اینو


تراکنش نهنگ های شیبا اینو

داده‌های اینتو د بلاک (IntoTheBlock) نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه در فعالیت نهنگ‌ها است، به طوری که توکن شیبا اینو بیش از 282.8 درصد در حجم تراکنش‌های بزرگ در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. این منجر به 1.97 تریلیون شیبا در معاملات بزرگ حداقل 100000 دلاری شده است. دیروز این رقم به 25.81 میلیون دلار رسید.

در مجموع، 45 مورد از این تراکنش‌های بزرگ وجود داشته است، به این معنی که میانگین حجم تراکنش‌های یک نهنگ شیبا اینو در 24 ساعت گذشته، 43.77 میلیارد SHIB یا حدود 574700 دلار بوده است. این پنج برابر بیشتر از حد معمول است، که می تواند نشان دهنده این باشد که نهنگ ها در حال ورود بازار شیبا اینو هستند.

عملکرد قیمت شیبا اینو

نمودار قیمت شیبا اینو، که به شکل غیرمنتظره ای در 24 ساعت گذشته توسعه یافته است، می تواند تا حدی پاسخ دهنده امیدواری برخی سرمایه گذاران به رشد قیمت شیبا باشد. دیروز، در پس زمینه سقوط شدید بازار کریپتو، قیمت شیبا 5.99 درصد از قیمت خود را از دست داد. در نتیجه، قیمت‌های ارزهای دیجیتال میم به پایین‌ترین حد خود از ابتدای آگوست به 0.0000124 دلار رسید.

با این حال، تریدرها در کف قیمت شیبا خریدند و در نتیجه، قیمت توکن شیبا اینو به سطح 0.000013 دلار بازگشت. می توان فرض کرد که جهش معاملات بزرگ در لحظه کاهش یافته و خرید بیشتر اتفاق افتاده است.

اگر ارزش بازار جهانی به 5 تریلیون دلار برسد، شیبا  اینو چقدر می تواند افزایش یابد؟

گاوها نتوانستند در بازار ارزهای دیجیتال باقی بمانند. شیبا اینو (SHIB) و دیگر میم کوین ها سقوط کردند.


📌اخبار مرتبط: حرکت قیمت دوج کوین به سمت صعود یا سقوط؟


در این میان، شیبا اینو در معاملات بزرگ افزایش یافته است. بر اساس داده های اینتو د بلاک (IntoTheBlock)، شیبا شاهد افزایش 171 درصدی در حجم معاملات قابل توجهی بود. این به این معنی است که نهنگ ها در بازار شیبا حرکت های بزرگی انجام می دادند. اما قیمت دارایی در حال کاهش بود، به این معنی که فروش و تحرکات داخلی بیشتر از خرید بود

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 2 تریلیون دلار است. بیت کوین (BTC) حدود 1.12 تریلیون دلار از ارزش بازار جهانی را به خود اختصاص می دهد. ارزش بازار شیبا اینو در زمان انتشار 7.79 میلیارد دلار است. افزایش ارزش بازار می تواند هولدرهای شیبا را در مزیت قرار دهد.

پیش‌بینی‌ها و ارزش بازار آینده اگرچه ارزش بازار در 2 تریلیون دلار باقی مانده است، پیش‌بینی‌ها در مورد حرکت صنعت به سمت 5 تریلیون دلار برجسته شد. براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، قبلا این پیش بینی را انجام داده بود. اگر این درست باشد، ارزش بازار شیبا اینو از محدوده فعلی به 19.846 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

علاوه بر این، ارزش 19.846 میلیارد دلاری معادل 0.00003368 دلار در بازار برای شیبا اینو است. این نتیجه نشان دهنده نرخ رشد قابل توجه فقط 155٪ از قیمت فعلی شیبا است. این می تواند تعداد دارندگان شیبا در سود را افزایش دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ema
ema
5 روز قبل

من شیبا دارم الان زمان مناسبی برای فروشه؟