رالی صعودی شیبا

تحلیل تکنیکال شیبا اینو: بررسی فاکتورهای کلیدی ادامه رالی صعودی

شیبا اینو 140 میلیون SHIB را در این هفته در حجم معاملات به ثبت رسانده است و خوش بینی بازار را نسبت به هدف قیمت 0.0000369 دلاری پیش رو برانگیخته است. شیبا اینو بار دیگر با افزایش توکن سوزی و تغییرات قیمت، به خوش بینی سرمایه گذاران دامن زد. امروز،صدها میلیون توکن شیبا در طول هفته سوزانده شد و شیبا بالاخره مسیر صعودی را آغاز کرد. این اتفاق امیدواری سرمایه گذاران شیبا را برای دستیابی به هدف قیمت 0.0000369 دلار افزایش داده است.

  • شیبا اینو در این هفته بیش از 140 میلیون توکن سوزانده است.
  • توکن سوزی هفتگی SHIB افزایش یافته، در همین حال توکن سوزی امروز بیش از 200 درصد افزایش می یابد.
  • قیمت SHIB شتاب می گیرد و خوش بینی را نسبت به هدف قیمتی 0.0000369 دلار برانگیخته است.
  • اگر جریان قیمت شیبا از بیت کوین پیروی کند، در صورتی که حجم معاملات به 2.9 میلیون دلار برسد، قیمت شیبا اینو طبق پیش بینی ها میتواند ATH جدیدی ثبت کند.

بیت کوین به عنوان اولین و بزرگترین ارز دیجیتال، روی دیگر آلت کوین ها به دلیل دامیننس بالایش تاثیر میگذارد. قابل توجه است که هر بازار صعودی با افزایش قیمت بیت کوین آغاز شده است، زیرا این آلت کوین برتر معمولاً بقیه بازار را با افزایش قیمت همراه می کند.

خرید و فروش پرفکت مانی

افزایش قیمت شیبا به دلیل افزایش توکن سوزی

طبق داده‌های شیب برن در توییتر امروز، 27 ژوئیه، در طول هفته 140.74 میلیون توکن شیبا سوخته است. این سوختن منجر به افزایش 122.54 درصدی نرخ توکن سوزی هفتگی سکه شد.

توییت شیب برن درمورد توکن سوزی
توییت شیب برن درمورد توکن سوزی

در همین حال، داده های 24 ساعت گذشته نشان می دهد که توکن سوزی شیبا229.57  درصد افزایش یافته است. این افزایش به 3.77 میلیون SHIB سوزانده شده در روز گذشته مربوط می شود. 

مکانیسم سوزاندن SHIB که به طور مداوم عرضه سکه را کاهش می دهد، اکنون مجموع عرضه توکن میم را به 589.27 تریلیون SHIB کاهش داده است.

نمودار افزایش توکن سوزی شیبا
نمودار افزایش توکن سوزی شیبا

 این کاهش نشانه مثبتی برای ثبات آینده و رشد میم کوین با رعایت قانون تقاضا و عرضه است. همچنین شایان ذکر است که داده های اتراسکن رشد تدریجی دارندگان یا همان هولدرهای شیبا اینو را نشان می دهد. با کاهش عرضه توکن و افزایش دارایی ها، در حال حاضر یک جو مثبت بازار در بازار وجود دارد.

اوج قیمت و هدف قیمت بعدی شیبا اینو

قیمت شیبا در 24 ساعت گذشته 3.03% درصد افزایش یافت و در0.00001727 دلار معامله شد. کف قیمت و سقف قیمت 24 ساعته آن به ترتیب 0.00001667 دلار و 0.00001726 دلار بود. 

رقیب شیبا اینو، دوج کوین هم در حال حاضر بالاتر از حمایت 0.00001361 دلاری قیمت خود را حفظ کرده است. به طور همزمان، داده های کوین گلس افزایش 14.36 درصدی بهره باز SHIB را به 40.96 میلیون دلار نشان می دهد که به روند صعودی بازار همراه با افزایش قیمت امروز اشاره می کند. 

نمودار تکنیکال یک ساعته شیبا اینو
نمودار تکنیکال یک ساعته شیبا اینو

علاوه بر این، نمودارهای 4 ساعته و 1 ساعته افزایش مداوم بهره باز را نشان دادند که به ترتیب 2.32٪ و 0.89٪ افزایش داشتند. این داده‌ها سناریوی خوش‌بینانه‌ای را در مورد تغییرات قیمت در آینده ترسیم کرده‌اند که بیشتر با کاهش عرضه مداوم SHIB همراه است. 

نمودار تکنیکال 4 ساعته شیبا
نمودار تکنیکال 4 ساعته شیبا

پیش‌بینی قیمت شیبا نشان می‌دهد که نمودار تکنیکال در بازه زمانی هفتگی بر شکل‌گیری یک الگوی برگشت صعودی تأکید می‌کند. این الگو کف گرد نامیده می‌شود و در میان یک روند نزولی، علاقه خرید مجدد به دارایی ارائه می‌کند و راه را برای هدف قیمتی 0.0000369 باز می‌کند.

تاثیر قیمت بیت کوین بر روی افزایش قیمت شیبا

آخرین بازار صعودی نیز از این قاعده مستثنی نیست و بیت کوین اخیراً قیمت بالای خود را شکسته است. با این حال، برخی از ارزهای رمزپایه مسیر بیت کوین را نزدیکتر از بقیه دنبال می کنند. به عنوان مثال، داده های اینتو د بلاک (ITB) تأیید می کند که شیبا اینو در دو ماه گذشته شاهد یک همبستگی 78 درصدی با قیمت بیت کوین داشته است.

نمودار جفت ارز BTC/SHIB
نمودار جفت ارز BTC/SHIB

 با توجه به این رابطه نزدیک قیمت، شیبا اینو احتمالاً در بیشتر موارد در جهتی مشابه بیت کوین حرکت می کند. این همبستگی می تواند برای قیمت SHIB مفید یا مضر باشد. قابل ذکر است، زمانی که BTC یک افت را ثبت میکند، SHIB سقوط مشابهی را مشاهده می کند. با این حال، اگر بیت کوین شاهد افزایش قیمت باشد، شیبا اینو افزایشی را ثبت خواهد کرد.

چارت پیش بینی قیمت 2024 شیبا اینو
چارت پیش بینی قیمت 2024 شیبا اینو

با رواج احساسات صعودی بیت کوین، این رابطه نزدیک مورد استقبال سرمایه گذاران شیبا اینو قرار گرفته است.اگر بیت کوین به این سطح برسد، رالی می تواند تاثیرات گسترده ای بر آلت کوین ها، به ویژه شیبا اینو داشته باشد. 

تحلیل تکنیکال نمودار شیبا اینو

با توجه به اینکه شیبا اینو در حال شکل گیری یک الگوی کنج نزولی در نمودار روزانه خود است، ممکن است شیبا اینو برای یک حرکت بزرگ قیمت آماده شود. هنگامی که شرایط برآورده می شود، الگوهای کنج نزولی معمولاً به عنوان الگوهای معکوس صعودی در نظر گرفته می شوند، که نشان می دهد SHIB می تواند برای افزایش 20٪ آماده باشد.

نمودار و الگوی شیبا اینو و هدف قیمت
نمودار و الگوی شیبا اینو و هدف قیمت

 خطوط روند با شیب رو به پایین که در پایین همگرا می شوند، الگوی کنج نزولی را مشخص می کنند. این الگو اغلب نشان می دهد که با وجود روند نزولی عمومی، فشار فروش در حال کاهش است.

نمودار تکنیکال SHIB و RSI
نمودار تکنیکال SHIB و RSI

اگر قیمت از خط روند بالایی کنج شکسته شود، ممکن است حرکت صعودی قابل توجهی رخ دهد. این خط روند بالا نشان دهنده یک سطح مقاومت بسیار مهم برای شیبا اینو است که باید آن را زیر نظر داشت. شیبا اینو اکنون در حدود 0.00001684 دلار معامله می شود که کمی بالاتر از لبه پایینی الگوی کنج است.

چارت بهره باز شیبا اینو OI
چارت بهره باز شیبا اینو OI

اگر قیمت با اطمینان از خط روند بالایی عبور کند، افزایش زیادی در قیمت ممکن است. میانگین‌های متحرک نمودار نشان می‌دهد که سطوح مقاومت مهمی که پس از شکست باید به آن توجه کرد، تقریباً 0.00001899 دلار و 0.00001984 دلار است.علاوه بر این، SHIB ممکن است قبل از حرکت رو به بالا همچنان برای کاهش بیشتر فضا داشته باشد، زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که هنوز در منطقه اشباع فروش قرار نگرفته است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments