افزایش نرخ توکن سوزی شیبا اینو | آیا قیمت شیبا اینو بهبود می یابد؟

میم کوین شیبا اینو(SHIB) اخیراً با سقوط قیمت گسترده ای دست و پنجه نرم کرده است و بیش از 10 درصد سقوط کرده است. با این حال،  اخیراً به دلیل افزایش قابل توجه نرخ سوزاندن توکن، توجه ها را به خود جلب کرده است. طبق داده های به دست آمده، پلتفرمی که برای ردیابی تخریب توکن SHIB اختصاص داده شده است، میزان توکن سوزی در روز سه‌شنبه، 4 ژوئن، تقریباً 16600 درصد افزایش یافت.

خرید و فروش تتر پی98

 نرخ سوزاندن Shiba Inu در جریان سقوط اخیر قیمت SHIB بیش از 12800٪ افزایش یافت، از این رو، جامعه انتظار دارد به دلیل کاهش عرضه توکن، قیمت شیبا اینو بهبود یابد.

خرید و فروش شیبا پی98

افزایش 12800 درصدی نرخ توکن سوزی SHIB

علیرغم افزایش چشمگیر نرخ سوزاندن شیبا اینو، قیمت شیبا روند نزولی داشته است. از این رو، این امر به امید بازگشت احتمالی قیمت منجر شده است. علاوه بر این، این افزایش شدید در سوزاندن توکن شیبا باعث جلب توجه تریدرها و سرمایه گذاران شده است. 

فرآیند سوزاندن تعداد کلی توکن های SHIB در گردش را کاهش می دهد که به طور بالقوه می تواند ارزش توکن را افزایش دهد. در 24 ساعت گذشته، Shibburn افزایش خیره‌کننده 12842.37 درصدی در نرخ رایت توکن‌های SHIB را گزارش کرد.


🦊⚡️پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2024🦊⚡️


نهنگ های شیبا و توکن سوزی

در این بازه زمانی، جامعه شیبا در مجموع 12.04 میلیون توکن را از طریق تراکنش های مختلف سوزاند. یک کیف پول خاص، که با آدرس 0x608… مشخص شده بود، بیشترین سهم را داشت.

این آدرس 10.15 میلیون توکن شیبا را از طریق دو تراکنش سوزاند که به طور قابل توجهی به افزایش نرخ رایت کمک کرد. علاوه بر این، سایر اعضای جامعه نیز چندین طرح سوزاندن توکن شیبا اینو را انجام داده اند.

با توجه به این تراکنش های قابل توجه، تعداد کل توکن های سوخته شیبا به 410.72 تریلیون رسیده است. این کاهش عرضه می تواند عاملی حیاتی در افزایش ارزش توکن شیبا باشد.

اگر تقاضا ثابت بماند یا افزایش یابد،قیمت توکن شیبا میتواند افزایش قیمت چشمگیری داشته باشد. از نظر اقتصادی، کاهش عرضه با تقاضای ثابت یا رو به رشد معمولاً منجر به افزایش قیمت می شود.

  • این اصل در مورد ارزهای رمزنگاری شده مانند شیبا نیز صدق می کند. افزایش اخیر در سوزاندن توکن، موجی از خوش بینی را در میان جامعه شیبا اینو ایجاد کرده است.

رالی بهبودی shiba inu

عکس توکن شیبا اینو

اتفاق افتادن رالی بهبودی آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. قیمت شیبا اینو در سطوح حمایتی مهم از دست رفت، که می تواند منجر به رکود بیشتر شود. قیمت میم کوین اخیراً به زیر 0.000019 دلار سقوط کرده است و اکنون به زیر 0.000018 دلار نزدیک شده است. 

اگر قیمت شیبا نتواند به سرعت بهبود یابد، به دلیل افزایش فشار فروش می توان انتظار زیان های بیشتری را داشت. طبق داده های به دست امده، 22.81 میلیون انحلال طولانی مدت برای شیبا در 24 ساعت گذشته مشاهده شده است.

جریان قیمتی شیبا اینو
جریان قیمتی شیبا اینو

این رقم به طور بی سابقه ای بالاتر از میانگین انحلال روزانه است که کمتر از 1 میلیون دلار است. از این رو، سقوط قیمت شیبا اینو ممکن است بدتر شود، زیرا سرمایه گذاران به کاهش قیمت ادامه می دهند. علاوه بر این، بر اساس داده های سنتیمنت، تمایل سرمایه گذاران به شیبا اینو کاهش یافته است.

جمع بندی

در جریان رالی در ماه مارس امسال، سرمایه گذاران FOMO (ترس از دست دادن) را تجربه کردند و به شدت وارد بازار شدند تا روی آلت کوین ها سرمایه گذاری کنند. با این حال، با تغییر روند، آن‌ها از بازار خارج شده‌اند و بر آلت‌کوین‌های بزرگ مانند شیبا و دوج کوین تأثیر گذاشته‌اند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments