سقوط قیمت شیبا

فرصت خرید شیبا در کف قیمت | تحلیل سطوح کلیدی حمایت و احتمال پامپ

قیمت شیبا اینو با افزایش 25 درصدی حجم معاملات همچنان به جذب سرمایه گذاران جدید ادامه می دهد. این یک فرصت خرید خوب قبل از یک رالی صعودی است.

  • داده‌های کوین گکو افزایش ۲۵ درصدی در حجم معاملات ۲۴ ساعته شیبا اینو را نشان می‌دهد.
  • بهره باز شیبا (OI) در 24 ساعت گذشته 11.49 درصد کاهش داشته است.
  • منطقه ای از عدم تعادل بازار در حدود 0.0000115 دلار، کاهش 26 درصدی را برای SHIB پیش بینی می کند.

قیمت شیبا اینو علیرغم افزایش پذیرش جهانی از سوی برندها و استارتاپ‌های پیشرو همچنان به کاهش خود ادامه می‌دهد. اخیراً، جامعه شیبا، از طریق Change.org، از بایننس خواسته است تا با استفاده از بخشی از کارمزد معاملات توکن، سوزاندن توکن های SHIB را آغاز کند. این حرکت با هدف موفقیت بلندمدت توکن شیبا اینو انجام شد.

قیمت SHIB امروز پنج شنبه، با 6.1 درصد کاهش به 0.00001626 دلار معامله شد. توسعه دهندگان شیبا با وجود کاهش قیمت به ساخت خود ادامه می دهند و تعداد تراکنش ها در شبکه امروز به بالاترین حد خود در هر شیباریوم اسکن رسیده است.

خرید تتر پی98

بازار خرسی شیبا اینو و کاهش قیمت SHIB

شیبا اینو

طبق داده های به دست آمده، بهره باز شیبا(OI) در 24 ساعت گذشته 13.07 درصد کاهش یافته است که نشان می دهد سرمایه گذاران در حال برداشت وجه از دارایی هستند. علاوه بر این، نسبت به تریدرهای پوزیشن های لانگ به شورت، 1.89 است و روند نزولی دارد، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران نسبت به این توکن احساس نزولی دارند.

بازار خرسی شیبا اینو
بازار خرسی شیبا اینو

نرخ تجمیع سرمایه فعلی SHIB 0.0037-٪ است که نشان می دهد تریدرها بنا را بر روی کاهش قیمت گذاشته اند. این نشان می دهد که آنها انتظار دارند قیمت شیبا (SHIB) بیشتر کاهش یابد. داده‌های پیش بینی شده همچنین نشان می‌دهد که نرخ تامین مالی از رقم پیش بینی شده پایین تر است و در واقع فاندینگ ریت شیبا در حال حاضر -0.0152 است.

سطوح کلیدی برای هموار سازی بازگشت گاوهای شیبا

قیمت شیبا اینو در یک روند نزولی قرار دارد که مشخصه آن سقف های پایینتر و کف های پایینتر است. این دارایی اخیراً از یک مثلث نزولی خارج شد و برای تایید شکست، حمایت خط روند پایین را دوباره آزمایش کرد. حمایت کمی بین قیمت فعلی و منطقه نوسان قیمت شیبا در حدود 0.0000115 دلار وجود دارد. 

چارت بهره باز شیبا اینو
چارت بهره باز شیبا اینو

کندل ها فشار فروش را نشان داده‌اند و احساسات نزولی را تایید می‌کنند. پیش‌بینی قیمت شیبا اینو نشان می‌دهد که دارایی به زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 200 روزه (EMA) رسیده است و روند نزولی را تایید می‌کند. علاوه بر این، EMA 50 به تازگی از زیر EMA 200 عبور کرده است که نشان دهنده صلیب مرگ است. انتظار می رود روند قیمت SHIB در روزهای آینده حتی  بیشتر کاهش یابد.

نمودار تکنیکال شیبا
نمودار تکنیکال شیبا

سطوح مقاومت کلیدی که باید به آن توجه کنید عبارتند از 0.00002362 دلار، 0.00002998 دلار، و 0.00003363 دلار، در حالی که 0.00001361 دلار و 0.00000996 دلار ممکن است حمایت بیشتری را برای شکست قیمت ها به زیر شکاف ارزش منصفانه (FVG) ارائه دهند. اگرچه داده های کوین گکو 25-4% افزایش یافته است. نسبتا پایین است که نشان دهنده عدم علاقه خرید در سطوح قیمت فعلی است.

⁉️ تحلیل تکنیکال شیبا اینو: بررسی فاکتورهای کلیدی ادامه رالی صعودی ⁉️

شاخص قدرت نسبی (RSI) در 40.94 است و همچنین از SMA 14 روزه خود عبور کرده است، که تأیید می کند که اندیکاتور ممکن است به حرکت رو به پایین ادامه دهد و سیگنال افزایش حرکت نزولی را نشان دهد. جریان پول چاکین(CMF) در -0.02 است و رو به پایین است که نشان دهنده فشار فروش کم اما افزایشی است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments