الگوی پرچم شیبا اینو

تشکیل الگوی پرچم صعودی | رالی SHIB و احتمال دستیابی به سطح 0.00003 دلار

در میان تثبیت این هفته، قیمت شیبا اینو در بالای سطح 0.0000163 دلار در نوسان است و تلاش می کند تا بالای سطح حمایت چند ماهه تثبیت شود. قیمت SHIB در نمودار روزانه تشکیل کندل استیک، هیچ شروع واضحی از خریداران یا فروشندگان نشان نمی دهد. آیا این الگو صادق است و باعث بهبودی جدید می شود یا شکست بیت کوین به زیر سطح 60000 دلار نشان دهنده یک اصطلاح جدید است؟

  •  خریداران SHIB برای به دست آوردن کنترل مجدد بر این دارایی، نیاز به شکست الگوی پرچم دارند.
  •  یک متقاطع نزولی اخیر بین EMA های 20D و 200D می تواند شتاب نزولی را برای یکپارچگی پرولوگ تسریع کند.
  •  حجم معاملات روزانه در شیبا اینو 132.5 میلیون دلار است که نشان دهنده زیان 50 درصدی است.

 عملکرد بازار شیبا اینو را بررسی کنید، زیرا با کاهش 41 درصدی قیمت، وارد الگوی ادامه پرچم صعودی شده است. علیرغم اصلاح بازار، تجزیه و تحلیل های سنتیمنت نشان می دهد که پتانسیل شیبا اینو دست کم گرفته شده است و پتانسیل برای بهبود قابل توجه قیمت را نشان می دهد.

تشکیل الگوی پرچم صعودی و عقب نشینی شیبا اینو

شیبا اینو

شیبا اینو، دومین میم کوین بزرگ، در اواخر ماه می وارد روند اصلاحی فعلی شد، زیرا قیمت از 0.0000294 دلار بازگشت. در بحبوحه فروش بازار، قیمت سکه بیش از 41 درصد سقوط کرد و به قیمت معاملاتی فعلی 0.0000172 دلار رسید، در حالی که ارزش بازار به 10.12 میلیارد دلار کاهش یافت.

نمودار قیمت شیبا اینو
نمودار قیمت شیبا اینو

با این حال، نگاهی به نمودار روزانه این کاهش قیمت شیبا اینو را به عنوان بخشی از الگوی ادامه صعودی پرچم نشان می دهد. تنظیم نمودار معمولاً در یک روند صعودی ثابت ظاهر می شود تا به خریداران فرصتی برای بازیابی حرکت صعودی ارائه دهد.

تحلیل سیگنال های بازار

علاوه بر این، شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال سنتیمنت از MVRV Z-Score برای شناسایی ارزش گذاری سهام در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کرده است. بر اساس تجزیه و تحلیل اخیر آنها، تون کوین، بیت کوین و اتریوم در حال حاضر بیش از حد ارزش گذاری شده اند، در حالی که یونی سواپ و شیبا اینو کمتر از ارزش گذاری شده اند.

توییت تحلیل بازار سنتیمنت
توییت تحلیل بازار سنتیمنت

این ابزار ارزش بازار را با ارزش واقعی مقایسه می کند و بینش هایی را در مورد شرایط خرید بیش از حد یا کم ارائه می دهد. بنابراین، شیبا اینو در موقعیت بهتری برای افزایش قیمت قرار می گیرد و ارزش از دست رفته اخیر خود را پس می گیرد.

تحلیل نمودارهای شیبا

یک معکوس بالقوه از خط روند پایین تر می تواند دارایی را 28 تا 30 درصد پیش از به چالش کشیدن مقاومت کلیدی الگوی پرچم هدایت کند. تا زمانی که این خط روند سقف دست نخورده باقی بماند، قیمت شیبا می تواند روند اصلاحی فعلی خود را طولانی کند.


🦊🪙پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2024🦊🪙


بنابراین، یک خروج احتمالی از الگوی پرچم برای سیگنال از سرگیری رالی صعودی مورد نیاز است. اگر فشار خرید ادامه یابد، پیش‌بینی قیمت SHIB افزایش احتمالی تا 0.00003 دلار را با هدف بیشتر 0.000045 دلار نشان می‌دهد.

اندیکاتور تکنیکال

 EMA ها: میانگین متحرک نمایی 20 روزه نزدیک به 0.0000183 دلار در نوسان است و فشار عرضه را برای این مقاومت افزایش می دهد.

 ADX: پرچم تغییر شیب شاخص جهت دار متوسط، نشان دهنده تضعیف حرکت خرس پس از سقوط بیش از حد است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments