معکوس شدن قیمت شیبا

تحلیل تکنیکال شیبا اینو | معکوس شدن قیمت در راه است؟

تحلیل قیمت شیبا اینو: قیمت SHIB در 7 روز گذشته با 5.9 درصد کاهش، شامل 2.2 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، به 0.00001682 دلار امروز معامله میشود. کاهش قیمت، از قضا، در طول سوزاندن شدید توکن‌های SHIB رخ می‌دهد، پدیده‌ای که باید بر قیمت تاثیر مثبت بگذارد. چه اتفاقی ممکن است برای قیمت SHIB بیفتد؟

  •  میزان توکن سوزی شیبا اینو در 24 ساعت گذشته 8586 درصد افزایش یافته است.
  •  68٪ از سرمایه گذاران SHIB در مقایسه با سرمایه گذاران کوتاه مدت (32٪) هنوز در دارایی طولانی هستند.
  •  پروتکل‌های بیشتری به کمپین سوزاندن عرضه شیبا اینو می‌پیوندند.

تجزیه و تحلیل قیمت شیبا اینو: SHIB فروش گسترده ای را در صرافی های مختلف تجربه می کند، اما داده ها نشان می دهد که بیشتر سرمایه گذاران روی قیمت طولانی مدت هستند و ما می توانیم به زودی شاهد یک معکوس باشیم.

خرید و فروش تتر پی98

شیبا اینو قبل از معکوس شدن قیمت نزولی میشود

توکن شیبا اینو

قیمت SHIB علیرغم فاندامنتال نسبتا مثبت، با فشار فروش بسیار زیادی در تمامی صرافی ها مواجه بوده است. میم کوین در 30 روز گذشته بیش از 30 درصد از ارزش خود را کاهش داده است و این نگرانی را در میان فعالان بازار در مورد اینکه آیا بهبود می یابد یا خیر، افزایش داده است.

روند قیمت شیبا اینو SHIB کمتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه (SMA) است که برای دارایی صعودی نیست. قیمت شیبا اینو در 13 ژوئن از یک مثلث نزولی خارج شد و 20 درصد به قیمت فعلی خود کاهش یافت. خبر مثبت این است که به نظر میرسد قیمت SHIB حمایت موقتی در حدود 0.00001688 دلار پیدا کرده است.

نمودار تکنیکال قیمت شیبا
نمودار تکنیکال قیمت شیبا

شاخص قدرت نسبی 14 روزه شیبا (RSI) در 32 قرار دارد، فقط دو نقطه بالاتر از منطقه فروش بیش از حد (OS). با این حال، RSI بالاتر از میانگین متحرک خود (MA) است که نشانه خوبی است. با ترکیب این حمایت موقت فعلی، در صورت تداوم روند صعودی، قیمت شیبا اینو ممکن است در روزهای آینده یک شکست مثبت داشته باشد.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو

 بهره باز (OI) جمع‌آوری شده SHIB در 24 ساعت گذشته 0.67 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده خروج سرمایه از دارایی، است. با این وجود، داده‌های Coinalyze نشان می‌دهد که اکثر سرمایه‌گذاران SHIB در مقایسه با سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت همچنان دارای دارایی طولانی هستند. این نشان می دهد که سرمایه گذاران مطمئن هستند که جزر و مد در قیمت SHIB تغییر خواهد کرد.


🦊🪙پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2024 و بررسی عملکرد آن🦊🪙


اگر سطح حمایت فعلی برای قیمت SHIB حفظ شود، دارایی ممکن است جهش کند و به 0.00002129 دلار برسد، که از اینجا 28 درصد نسبت به لیست ارزهای دیجیتال دیگر افزایش دارد. این همچنین ممکن است به عنوان یک مقاومت موقت برای دارایی عمل کند. از طرف دیگر، شیبا ممکن است حمایت کمتری را در 0.000012 پیدا کند.

نرخ توکن سوزی شیبا 24 درصد بیشتر شد

بزرگ‌ترین تجمع برای شیبا اینو و سایر سکه‌های میم، عرضه بسیار زیاد بوده است. با این حال، به دلیل محبوبیت فزاینده SHIB، پروتکل های بیشتری به کمپین برای سوزاندن عرضه شیبا اینو می پیوندند.

توییت توکن سوزی شیبا اینو
توییت توکن سوزی شیبا اینو

داده‌های وب‌سایت رسمی Shib Burn نشان می‌دهد که میزان توکن سوزی شیبا اینو در 24 ساعت گذشته به میزان 8586 درصد افزایش یافته است و میزان کل سوختگی SHIB را به 410,727,419,447,933 رسانده است. مابقی عرضه 589,272,580,552,066 است که از این تعداد 589,272,580,552,066 نفر سهام دارند.

جمع بندی

چشم انداز سوزاندن توکن استراتژیک SHIB برای احیای عملکرد بازار SHIB، سازگاری و تعهد پروژه به ایجاد ارزش بلندمدت را نشان می دهد، که به طور بالقوه زمینه را برای یک سیر صعودی مجدد در اقدام قیمت SHIB فراهم می کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments