بازی شیبا اترنیتی و قیمت شیبا

افزایش قیمت شیبا تا کجا ادامه دارد؟ تاثیر اخبار جدید شیبا اترنیتی روی قیمت SHIB

  • قیمت شیبا اینو (SHIB) به حرکتی نزدیک است که این میم کوین را از بی روندی پنج ماهه خود رها کند.
  • قیمت شیبا اینو آماده شکستن خط روند نزولی است که در ماه مارس برای شروع بهبود آغاز شد.
  • همانطور که در نرخ تامین مالی ذکر شده است، این میم کوین در نهایت به حمایت مداوم سرمایه گذاران خود اشاره می کند.
  • جریان پول CMF نشان می دهد که جریان ورودی نیز در یک ماه و نیم گذشته قوی بوده است و به بهبود کمک می کند.

بالاخره قیمت شیبا میتواند رشد کند

افزایش قیمت شیبا اینو برای مدت طولانی اتفاق افتاده است و سرمایه گذاران اکنون در حال خرید شیبا هستند. شیبا اینو در حال حاضر حمایت مداوم از سرمایه گذاران خود را دریافت می کند، همانطور که نرخ سرمایه گذاری مثبت آن نشان می دهد. این حمایت ثابت برای حفظ حرکت صعودی بسیار مهم است و می تواند نشان دهنده اعتماد رو به رشد در میان جامعه شیبا اینو باشد.

نرخ مثبت سرمایه نشان می دهد که تریدرهای بیشتری مایل به حفظ موقعیت های خرید خود هستند که یک شاخص قوی از احساسات صعودی است. این تغییر در رفتار سرمایه گذار تغییر قابل توجهی را نسبت به دوره های قبلی عدم اطمینان و نوسان نشان می دهد.

علاوه بر این، شاخص جریان پول چایکین (CMF) نشان می دهد که جریان ورودی به شیبا اینو در یک ماه و نیم گذشته قوی بوده است. جریان های ورودی ثابت نشان می دهد که سرمایه به طور پیوسته به سمت دارایی حرکت می کند و از بهبود و پتانسیل رشد آتی آن حمایت می کند.این عوامل برای حفظ بهبودی میم کوین ضروری هستند و در صورت ادامه روند می‌توانند راه را برای افزایش بیشتر قیمت هموار کنند.

پیش بینی کوتاه مدت قیمت شیبا

قیمت شیبا اینو در 0.00001439 دلار معامله می شود، با هدف تغییر مقاومت 0.00001473 دلاری به حمایت. انجام این کار باعث افزایش قیمت این میم کوین می شود. این به شیبا اینو کمک می کند تا از روند نزولی پنج ماهه رهایی یابد و بهبودی را آغاز کند.یک رشد قیمت باعث افزایش تا 0.00001961 دلار می شود. پس از آزمایش یا شکست، این سطح مقاومت بهبود شیبا اینو را تأیید می کند و افزایش 40 درصدی را نشان می دهد.

از سوی دیگر، اگر سطح 0.00001473 دلار شکست بخورد، جریان بی روند ادامه خواهد یافت و قیمت شیبا اینو در این محدوده خواهد ماند. این باعث طولانی شدن انتظار برای بهبودی می شود و دیدگاه صعودی را باطل می کند.

نسخه جدید (بتا) بازی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) در بلاک چین شیباریوم

شیبا اینو نسخه بتای اولین بازی شیباریوم، شیبا اترنیتی را عرضه کرده است، اما نسخه باز هنوز منتشر نشده است. شبکه شیبا اینو یک سالگی شیباریوم را با یک انفجار قیمت و خبرهای خوش جشن گرفت زیرا اولین بازی وب 3 مبتنی بر شیباریوم به بازار عرضه شد. شیباریوم که راه حل لایه 2 برای اکوسیستم شیبا است، با پردازش بیش از 417 میلیون تراکنش، مدیریت بیش از 1.8 میلیون کیف پول و بسیاری موارد دیگر موفقیت بزرگی داشته است.

با این حال، با اضافه شدن جدید بازی شیبا اترنیتی، همه چیز جالب تر شد. با این راه‌اندازی، شبکه شیبا تغییری از سکه‌های میم به یک اکوسیستم مبتنی بر سودمندی ایجاد کرده است. تاثیر این راه اندازی روی قیمت شیبا اینو نیز هست که پس از افزایش 2.34 درصدی در 24 ساعت گذشته در حال حاضر 0.00001406 دلار است. با توسعه این بازی شیباریوم، انتظارات برای توکن شیبا افزایش یافته است.


🎮دانلود بازی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) و آموزش کسب درآمد از آن


تاریخ لانچ بازی شیبا و نحوه واجد شرایط شدن

نسخه بتای بسته اولیه بازی در 21 آگوست 2024 برای کاربر که توکن های LEASH را در اختیار دارند، منتشر شد. این محدودیت جمع آوری بازخورد و اصلاحات کاربر قبل از انتشار واقعی است.

کاربران واجد شرایط برای این نسخه بتا باید کیف پول هوشمند خود را برای تعامل با بازی متصل کنند. علاوه بر این، دارندگان NFT های Shiboshis، Sheboshis و Shiba Eternity Lore نیز تا 5 سپتامبر به بازی دسترسی خواهند داشت. با این حال، انتشار تاریخ بتای باز هنوز منتشر نشده است.

ویژگی های بازی شیبا اترنیتی

لوسی ویژگی های کلیدی بازی شیبا اینو را فاش کرده و تقاضای آن را بیش از پیش افزایش داده است. در مورد او، پنج ویژگی اصلی و بسیاری از ویژگی های فرعی وجود دارد که برای هر کاربر جذاب است. این بازی در حال حاضر در شبکه اصلی شیباریوم با کارت‌های موجودی مبتنی بر NFT پخش می‌شود. این کارت‌های موجودی بر اساس NFTها هستند و از قابلیت ردیابی و مالکیت اطمینان می‌دهند، اما فقط به بلاک چین شیباریوم محدود می‌شوند.

مهمتر از همه، بازی دارای یک حالت رتبه بندی شده است که در آن کاربران می توانند مهارت های خود را به نمایش بگذارند و جوایزی کسب کنند. برای انجام این کار، کاربران می توانند در مسابقات 15 روزه شرکت کنند و بر اساس عملکرد و رتبه خود جوایزی کسب کنند


🎲 بازی شیبا اترنیتی کی به بازار عرضه شد و لانچ شد؟


علاوه بر این، 25 بازیکن برتر به رویدادهای فصلی انحصاری دسترسی ویژه ای خواهند داشت. این بازی شیباریوم پر از ویژگی ها و جوایز ویژه ای مانند هدایای خوش آمدگویی، ماموریت ها و موارد دیگر است. فراموش نکنید، آنها همچنین تجربه کاربری را بهبود بخشیده اند. 

جمع بندی

تیم شیبا اینو نسخه بتای بسته اولین بازی مبتنی بر شیباریوم را برای سهامداران توکن های LEASH راه اندازی کرده است. دارندگان مجموعه‌های Shiboshis، Shenoshis و Shiba Eternity Lore نیز در 5 سپتامبر دسترسی خواهند داشت. با این حال، تاریخ عرضه نسخه باز بازی شیبا هنوز به پایان نرسیده است و بسیاری از کاربران مشتاق را ناامید کرده است. تا آن زمان، تیم بر روی به‌روزرسانی‌های متعدد بر اساس بازخورد کاربران بتا کار می‌کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
خسرو
خسرو
27 روز قبل

سلام اطلاعات خوب و جامعی بود