تحلیل قیمت 3 ارز

تحلیل شیبا اینو، اتریوم و ریپل (10 خرداد 1403)

شیبا اینو به وضوح اکثر سرمایه گذاران را غافلگیر کرده است. این توکن میم از سطح 0.000025 دلار عبور کرد، از 50 EMA خارج شد و در حال حاضر با قیمت  0.00003 دلار معامله میشود. این افزایش ناگهانی یک سوال ایجاد می کند: آیا شیبا می تواند حرکت خود را حفظ کند و به 0.00003 دلار برسد؟

شکست اخیر بیش از مقاومت 0.000025 دلار با حجم عظیمی رخ داد که نشان دهنده علاقه خریداران است. این سطح هم مقاومت روانی و هم فنی است که شیبا در گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده است. بنابراین، عبور از آن به معنای تغییر در احساسات بازار و احتمال حرکت های صعودی بیشتر است.

خرید و فروش تتر پی98

میانگین متحرک EMA 50 روزه نشانه ای است که به شدت به نفع شیبا است. اخیراً، با تصمیم جدیدی برای نشان دادن 50 EMA به عنوان یک شاخص قوی از احساسات صعودی، این توکن از سطح حمایت در این میانگین متحرک خارج شده است.با این حال، حرکت برای آزمایش 0.00003 دلار، با برخی چشم انداز های صعودی همراه است. پایین ترین نرخ قیمتی شیبا و اوج های متوالی بالاتر نشان می دهد که این ارز در مسیر صعودی قرار دارد.

نمودار قیمت شیبا اینو
نمودار قیمت شیبا اینو

به این ترتیب، اگر فشار خرید ادامه یابد، قیمت هدف صعودی 0.00003 دلار به راحتی می تواند برای شیبا بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه ظاهر شود. با این حال، موانع احتمالی را نمی توان رد کرد. سطح 0.000028 دلاری می تواند به عنوان مقاومت موقت فعال شود. اگر شیبا در این زمینه پایه سازی کند، احتمال حرکت بیشتر به سمت 0.00003 دلار حتی قوی تر خواهد بود. جنبه دیگری که باید به آن توجه داشت، شاخص قدرت نسبی (RSI ) است که نزدیک به وضعیت خرید بیش از حد است. اگر بالاتر از این حرکت کند، ممکن است شاهد فروش کوتاه مدت و به دنبال آن یک مرحله دیگر به سمت رالی صعودی باشیم.

خرید و فروش شیبا پی98

اتریوم می تواند برای یک رالی صعودی آماده باشد

 مسیر اتریوم به سمت 4000 دلار واقعاً مسلط بود، به خصوص اگر جریان قیمتی آن را با لیست ارزهای دیجیتال دیگر در بازار مقایسه کنیم. با این حال، متأسفانه، اتریوم ETH در حدود 3900 دلار سقوط کرد و در حال حاضر موانعی برای سرعت بخشیدن به جریانش دارد. با این حال، این اتفاق ممکن است آرامش قبل از طوفان باشد زیرا بازار به طور کلی صعودی می ماند. در این فرآیند، پس از یک رالی قابل توجه که در آن اتریوم از سطوح مقاومت چندگانه شکست، این ارز دیجیتال به دیوار عظیمی در اطراف منطقه 3900 دلار رسید. ثابت شده است که این منطقه یک مانع سخت برای شکستن است و منجر به عقب نشینی جزئی شده است. در حال حاضر، قیمت اتریوم در حدود 3850 دلار است.

نمودار قیمت اتریوم
نمودار قیمت اتریوم

با این حال چندین شاخص می توانند نشان دهند که اتریوم در حال به خوبی معامله می شود و جریان دارد . حجم نسبتاً بالای معاملات کلی نشان می دهد که معامله گران همچنان علاقه مند و فعال هستند. سطح مقاومت 3900 دلاری باید به خوبی مقابله شود تا راه رسیدن به 4000 دلار باز شود. در غیر این صورت، اگر احساسات نزولی برای اتریوم افزایش یابد، آزمایش سطح حمایت پایین‌تر حدود 3750 دلار و پس  از آن 3500 دلار خواهد بود.

خرید و فروش اتریوم پی98

چالش های ریپل برای رالی صعودی

متاسفانه، از آنجایی که این ارز دیجیتال زیر سطوح مقاومت های متعدد و موانعی باقی می ماند، روند قیمت چندان تغییر نمی کند، قیمت از ابتدای سال 2024 در حال طی کردن یک جریان بی روند بود و چشم انداز کلی این دارایی تاریک به نظر می رسد. 

خرید و فروش ریپل پی98

هر تلاشی برای صعود تاکنون نتوانسته است از چندین میانگین متحرک مهم عبور کند و قیمت ها مجبور شده اند افزایش نیابند. وجود میانگین های متحرک نمایی 50 روزه، 100 روزه و 200 روزه که همگی به عنوان موانع بزرگی در مسیر حرکت مهم به سمت صعود عمل می کنند، کار را دشوار کرده است. این تلاقی سطوح مقاومت باعث می شود که ریپل به سختی صعود کند. عنصر دیگر این است که روند حجم معاملات، که تصویر نگران کننده ای را نشان می دهد، به کاهش ادامه می دهد، که نمادی از عدم وجود علاقه خرید به اندازه کافی است و بیرون آمدن از این سطوح مقاومت سخت تر می شود. در حال حاضر، اندیکاتور RSI در نوسان است و بیشتر نشان دهنده بلاتکلیفی در بازار و عدم وجود یک روند مشخص است.

نمودار قیمت ریپل
نمودار قیمت ریپل

ریپل باید بجنگد تا در نهایت صعود کند و پس از آن، به سمت یک مسیر مثبت حرکت کند. این شامل یک حرکت قوی و واضح در بالای میانگین متحرک نمایی 200 روزه  میشود.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments