شیبا و دوج کوین

آیا شیبا و دوج کوین سقوط میکنند یا بهبود قیمت را تجربه میکنند؟

پس از سقوط اخیر بازار که قیمت بیت کوین را به سمت پایین 53 هزار دلار سوق داد، میم کوین ها تأثیر نسبتاً کمی را تجربه کردند. با این وجود، طی هفت روز گذشته، ارزش بازار میم کوین کاهش قابل توجهی داشته است. این منجر به کاهش علاقه نهنگ ها به میم کوین های برجسته مانند شیبا اینو و دوج کوین شده است که ممکن است در ساعات آینده سلطه خرید آنها را به چالش بکشد.

خرید و فروش تتر پی98

شیبا و دوج کوین افزایش یا کاهش قیمت را تجربه میکنند؟

در 24 ساعت گذشته، تریدرهای هر دو میم کوین باعث انحلال قابل توجهی برای شیبا اینو و دوج کوین شده اند. طبق داده های به دست امده،دوج کوین انحلال کلی نزدیک به 710,000 دلار را تجربه کرد که تقریباً 400,000 دلار از انحلال موقعیت‌های فروش کوتاه بود.

در همین حال، شیبا اینو مجموعاً 216,000 دلار انحلال را تجربه کرد که موقعیت های خرید حدود 122,000 دلار از این مبلغ را تشکیل می دهند. این حرکات اخیراً منجر به افزایش نوسان بیشتر قیمت‌های شیبا و دوج شده است در مقایسه با قیمت ارزهای دیجیتال دیگر شد. طبق داده‌هایاینتو د بلاک، کاهش قابل توجهی در فعالیت نهنگ‌ها برای دوج کوین و شیبا اینو وجود داشته است. 

🦊 علت ضرر سرمایه گذاران SHIB چیست؟ 🦊

تعداد تراکنش های بزرگ برای دوج کوین از 1210 به 788 تراکنش کاهش یافت. به طور مشابه، تعداد تراکنش های بزرگ شامل شیبا اینو از اوج 199 به تنها 84 تراکنش کاهش یافت.این کاهش علاقه نهنگ ها باعث تضعیف احساسات بازار برای DOGE و SHIB شده است و اعتماد فروش را افزایش می دهد که به طور بالقوه می تواند در ساعات آینده تشدید شود.

تحلیل قیمت دوج کوین

دوج کوین

رالی اخیر دوج کوین نتوانست به سطح شکست حیاتی 0.12 دلار برسد و نشان می‌دهد که خرس‌ها در حین افزایش حتی جزئی قیمت به طور فعال در حال فروش هستند. با این حال، خریداران به دنبال افزایش سریع کانال فیب در ساعات آینده هستند. امروز، قیمت دوج کوین با 0.107 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 0.2 درصد کاهش یافته است.

 گاوها احتمالاً به شدت از محدوده قیمت بین 0.10 دلار و 0.08 دلار دفاع می کنند، زیرا نقض این منطقه می تواند جفت ارز DOGE/USDT را به 0.06 دلار کاهش دهد. سقوط عمیق تر می تواند به طور قابل توجهی شروع رالی بعدی را به تاخیر بیندازد.

نمودار قیمت جفت ارز DOGE/USDT
نمودار قیمت جفت ارز DOGE/USDT

در صورتی که قیمت از موقعیت فعلی خود بهبود یابد، انتظار می رود خرس ها در برابر هر حرکت صعودی در 0.12 دلار مقاومت کنند. با این حال، اگر خریداران بتوانند این مقاومت را پشت سر بگذارند، جفت ارز ممکن است به سمت SMA 50 روزه در 0.14 دلار پیش برود، که نشان دهنده تغییر احتمالی در روند کوتاه مدت است.

تحلیل قیمت شیبا اینو

شیبا اینو

شیبا اینو اخیراً به بالای الگوی نزولی رسیده است و تلاش کرده تا به بالای 0.0000177 دلار صعود کند. با این حال، فروشندگان به شدت از افزایش بیش از آن سطح دفاع کردند، حفظ این حرکت برای گاوها چالش برانگیز است. در حال حاضر، قیمت شیبا در 0.00001637 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 0.06 درصد افزایش یافته است.

نمودار قیمت جفت ارز SHIB/USDT

 خرس ها اکنون در تلاش هستند تا قیمت را به منطقه نزولی برگردانند. اگر آنها موفق شوند، این نشان می‌دهد که افزایش اخیر ممکن است گمراه‌کننده باشد و به طور بالقوه قیمت را در حدود 0.000012 دلار برای مدت طولانی به دام بیاندازد.

برعکس، اگر قیمت از موقعیت فعلی خود برگشت و از 0.000019 دلار فراتر رفت، این نشان دهنده علاقه خرید در سطوح پایین تر است. چنین حرکتی می تواند جفت ارز SHIB/USDT را به سمت 0.000030 دلار هدایت کند.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments