افزایش نرخ توکن سوزی شیبا اینو | رکورد شکنی معاملات نهنگ SHIB

افزایش 276 درصدی توکن سوزی شیبا در آستانه به روزرسانی اکوسیستم

جهش 276 درصدی توکن سوزی شیبا اینو میتواند تاثیر مثبت جدیدترین به روز رسانی این اکوسیستم را بیشتر کند. 

شیبا اینو (SHIB)، یکی از پر سروصدا ترین ارزهای دیجیتال در چند هفته اخیر، بار دیگر به تیتر اخبار تبدیل شده است. این بار، این سروصدا فقط به خاطر تغییرات ملایم قیمت آن نیست، بلکه در مورد توسعه قابل توجهی در اکوسیستم شیبا است. نرخ توکن سوزی شیبا اینو به میزان قابل توجهی 276 درصد افزایش یافته است که نقطه عطفی در تکامل پروژه و تاثیر به روز رسانی آن در نظر گرفته میشود.

رکورد توکن سوزی شیبا

بر اساس داده‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط Shibburn Explorer که یک وبسایت برای بررسی میزان توکن سوزی شیبا است، افزایش نرخ اخیر منجر به رکوردشکنی توکن سوزی در هفته اخیر شده است.

تعهد مستمر سرمایه گذاران و طرفداران SHIB برای کاهش عرضه توکن، گواهی بر سرزندگی و پتانسیل رشد این پروژه است.

این رشد سریع ماهیت پویا و فعال جامعه شیبا را منعکس می کند، که همچنان به تعامل فعال با اکوسیستم پروژه و کمک به رشد آن ادامه می دهد.

در ماه های اخیر، شیبا اینو ماموریتی برای توسعه بیشتر و استحکام اکوسیستم خود داشته است. جامعه شیبا به طور خستگی ناپذیری تلاش کرده است تا این ارز را فراتر از یک میم کوین گسترش دهد. این تلاش شامل ایجاد چندین توکن در اکوسیستم SHIB است که هر کدام هدف منحصر به فرد خود را دارند.

به روزرسانی حیاتی در قرارداد توکن BONE

در یک اعلامیه مهم، Kaal Dhairya، یکی از توسعه دهندگان برتر اکوسیستم شیبا، از برنامه های تیم برای به روزرسانی قرارداد BONE پرده برداری کرد. ضائریا تاکید کرد که این کار به دلیل محدودیت های شبکه اصلی زمان می برد ولی در نهایت جایی برای خطا باقی نمی گذارد. با این حال، آزمایش دقیق برای اطمینان از انتقال یکپارچه ضروری است.

در میان مراحل پیشنهادی، بر اضافه کردن قرارداد Timelock با تاخیر برای اهداف ایمنی تاکید شده است. این تیم همچنین قصد دارد یک توکن ساختگی به نام Calcium را که ارزش ذاتی ندارد، ضرب کند. این توسعه دهنده نسبت به کلاهبرداران احتمالی که پیشنهاد خرید این توکن جدید را می دهند و میگویند که ارزش ذاتی دارد به سرمایه گذاران هشدار داد. علاوه بر این، ایجاد توکن بون، تعدیل پاداش‌ها و سایر اقدامات لازم در حال انجام است.

علی‌رغم لیست شدن توکن BONE در پلتفرم‌هایی مانند صرافی استرالیایی GroveX و پلتفرم اندونزیایی Reku، قیمت آن نسبتاً راکد مانده است. با این حال، در یکی از پست‌های اخیر، لوسی، مسئول تیم SHIB ابراز خوش‌بینی کرد که قیمت‌های SHIB و BONE پس از تثبیت شیباریوم دوباره افزایش خواهند یافت.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments