معرفی 7 شت کوین انفجاری معروف برای خرید در مرداد ماه

در این مقاله، به صورت اختصاصی به معرفی شت کوین هایی پرداخته ایم که مورد اعتماد هستند و قابلیت سوددهی بالایی به شما دارند، کافیست زرنگ باشید و از نوسانات این شت کوین ها سودگیری کنید. این 5 شت کوین ترکیبی از شت کوین های قدیمی و با پتانسیل بازار کریپتو و شت کوین های معروف تازه عرضه شده به بازار هستند که در این مقاله نمودارهای تکنیکال و پتانسیل رشد قیمت آنها را بررسی میکنیم.

خرید و فروش تتر پی98

پپه آنچیند (Pepe Unchained)

ما پپه آنچیند ($PEPU) را به‌عنوان بهترین شت‌ کوین برای سرمایه‌گذاری در سال 2024 انتخاب کردیم.

در مرحله اول، بر روی بلاک چین لایه دو اتریوم (L2) ساخته شده است. سکه های L2 تراکنش ها را از زنجیره اصلی بررسی می کنند و هزینه ها را کاهش می دهند و در عین حال کارایی را افزایش می دهند. از آنجایی که تراکنش های محدودی در شبکه اصلی وجود دارد، دارندگان توکن $PEPU نیز می توانند از سرعت تراکنش های سریع تری برخوردار شوند.

پیش فروش پپه آنچیند، پاداش‌های قابل توجهی را ارائه می‌کند، در حال حاضر (بازده سالانه) بیش از 627٪ را ارائه می‌کند. از زمان راه‌اندازی مکانیسم استیکینگ، بیش از 255 میلیون توکن در پپه آنچیند قرار گرفته است.

از مجموع عرضه 8 میلیارد توکن، 30٪ به عنوان پاداش سهام اختصاص داده می شود. پپه آنچیند 20 درصد دیگر از عرضه توکن خود را از طریق پیش فروش مداوم تخصیص می دهد. توکن پپه آنچیند 0.0083591 دلار برای هر توکن قیمت دارد.

در کمتر از یک ماه، پیش فروش بیش از 3 میلیون دلار جمع آوری کرده است. با توجه به بلاک چین L2 و پاداش های بالا، پپه آنچیند  دارای پتانسیل رشد بسیار بالایی است. 

مجموع توکن ها8 میلیارد
توکن های موجود در پیش فروش1.6 میلیارد
بلاک چیناتریوم
نوع رمزERC-20
چطور بخریمETH، USDT، BNB

پلی دوج (PlayDoge)

پلی دوج ($PLAY) دو مورد از پرطرفدارترین بخش های صنعت کریپتو را، بازی برای کسب درآمد (P2E) و سکه‌های میم را ترکیب می‌کند. این یک پلتفرم P2E مبتنی بر موبایل هیجان انگیز است که Doge را به عنوان یک آواتار قابل پخش در خود جای داده است.

در حالت P2E، بازیکنان می توانند حیوانات خانگی Doge خود را قبول کنند. این حیوانات خانگی باید روی سکو نگهداری شوند در غیر این صورت فرار می کنند یا می میرند. از طریق مینی بازی ها، پلی دوج به بازیکنان اجازه می دهد از حیوانات خانگی خود در نبرد استفاده کنند. یک تابلوی امتیازات آنلاین برای پیگیری پیشرفت هر فرد ایجاد خواهد شد. بهترین بازیگران با توکن های $PLAY پاداش می گیرند. برای کسب جوایز بیشتر، پلی دوج یک مکانیسم چند زنجیره ای را راه اندازی کرده است.

توکن های PLAY را می‌توان روی زنجیره‌های ETH و BNB برای تولید بازدهی سالانه تا 89% و 74% قرار داد. توکن های پلی مجموعاً 9.4 میلیارد عرضه دارد که 12٪ از آن در سه سال آینده به عنوان پاداش توزیع می شود.

در حال حاضر 50 درصد دیگر از عرضه برای پیش فروش اختصاص داده شده است. در حال حاضر، هر توکن پلی0.00517 دلار قیمت دارد. پیش فروش از زمان عرضه بیش از 5.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است. 

شیبا شوت اوت (Shiba Shootout)

شیبا شوت اوت($SHIBASHOOT) به عنوان یک شت کوین قابل توجه با الهام از موضوع غرب وحشی، ادغام خلاقیت، رقابت و رفاقت برای ارائه یک ارزش پیشنهادی واقعی و منحصر به فرد متمایز است. برخلاف سکه‌های میم سنتی که صرفاً توسط هایپ یا تبلیغات و سر و صداها پیرامون میم کوین ها هدایت می‌شوند، شیبا شوت اوت با ارائه امتیازات واقعی قدمی فراتر برداشته است.

شیبا شوت اوت به عنوان یک پروژه جامعه محور، قصد دارد تا تعاملات و مشارکت در اکوسیستم خود را تشویق کند. یکی از پیشنهادات آن به عنوان Savings Saddlebag شناخته می شود، که این امکان را برای دارندگان این امکان فراهم می کند تا با اختصاص توکن های خود به یک کیف پول خاص، درآمد بیشتری کسب کنند. شیبا شوت اوت برای افزایش جذابیت خود، یک جلسه “داستان های آتش سوزی” نیز ارائه کرده است. با این برنامه، این پروژه قصد دارد جامعه ای از دوستداران میم کوین را گرد هم آورد تا تجربیات متنوع خود را در بخش کریپتو به اشتراک بگذارند.

همچنین می‌توانید از برنامه ارجاع آن برای کسب درآمد بیشتر شیبا شوت برای دعوت دوستان و خانواده‌ها به جامعه استفاده کنید. مکمل این پیشنهاد، سودمندی آن است، بنابراین به آن پتانسیل طولانی مدت می دهد.

با توجه به شوق مداوم سکه‌های میم و میزبانی از ویژگی‌های کاربردی شناسایی‌شده با شیبا شوت اوت، بسیاری بر این باورند که با راه‌اندازی آن در صرافی‌های رمزنگاری، گردشی فوق‌العاده خواهد داشت.

بیس داگز (Base Dawgz)

شت کوین بعدی در لیست ما بیس داگز (DAWGZ) است. یک سکه میم با مضمون doge که بر روی بلاک چین پایه ساخته شده است. در ماه‌های اخیر، توکن‌های میم بیس مانند Degen و Toshi جوایز زیادی را ارائه کرده‌اند.

در حالی که بیس داگز نیز بر روی زنجیره Base ساخته شده است، با ارائه سازگاری چند زنجیره ای بر این سکه ها برتری می یابد. بیس داگز از ابزارهای وب 3 مانند ورم هول و فناوری پورتال بریج برای پشتیبانی از تراکنش‌های یکپارچه در سراسر بلاک چین استفاده می‌کند. بنابراین، دارندگان توکن $DAWGZ می توانند از بیس به بلاک چین های اتریوم، سولانا، بایننس و آوالانچ پل بزنند. دارندگان توکن همچنین می توانند توکن های خود را  دلار را در قراردادهای هوشمند برای ایجاد درآمد غیرفعال به اشتراک بگذارند.

بنابراین، ابزار اضافه شده، بیس داگز را به یکی از برترین میم کوین‌هایی تبدیل می‌کند که در بیس راه‌اندازی می‌شود. از 8.453 میلیارد عرضه توکن، 1.69 میلیارد توکن برای پیش فروش اختصاص داده شده است. در کمتر از یک ماه، پیش فروش بیش از 2.3 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

مجموع توکن ها8.453 میلیارد
توکن های موجود در پیش فروش1.69 میلیارد
بلاک چینBase Chain
نوع رمزERC-20
چطور بخریمETH، USDT، BNB، SOL، AVAX، BASE

دوج کوین (Dogecoin)

دوج کوین

یکی از اولین شت کوین ها در فضای ارزهای دیجیتال، دوج کوین در سال 2013 راه اندازی شد و از آن زمان به بهترین شت کوین برای خرید در حال حاضر تبدیل شده است. سازندگان دوج کوین این رمزارز را از روی میم محبوب ‘Doge’ نامگذاری کردند که در آن زمان بسیار محبوب شد بود.

 در کمال تعجب سازندگان و عموم مردم، توکن بومی دوج کوین (DOGE)، در نهایت به یکی از بزرگترین و برجسته ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد. در جهان. در واقع، توییت رمزآلود ایلان ماسک در مورد دوج کوین باعث شده است که این ارز دیجیتال حتی در بحبوحه رکود گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال، ارزش بیشتری پیدا کند.

نمودار قیمت دوج کوین تا به امروز
نمودار قیمت دوج کوین تا به امروز

توکن DOGE از سطح 0.0045 دلار در ژانویه 2021 به بالاترین سطح تاریخ  0.73 دلار در ماه می همان سال افزایش یافت. با این حال، دوج کوین ثابت کرده است که یک ارز دیجیتال پر نوسان و نسبتا فرار برای ترید است.

ارزش این شت کوین متاسفانه در طول سال ها کاهش یافته است. در حال حاضر، دوج کوین 0.15 دلار به ازای هر توکن با ارزش بازار بیش از 22 میلیارد دلار قیمت گذاری شده است.

شیبا اینو (Shiba Inu)

شیبا اینو

پس از موفقیت سکه های میم محبوب، بسیاری از سکه های سگ شروع به گردش در بازار کردند. در حالی که بیشتر توکن ها توجه زیادی را به خود جلب نکردند، شیبا اینو به عنوان یکی از شت کوین های جدید در فضای ارزهای دیجیتال رشد کرده است.

خالقان شیبا اینو که در سال 2020 راه اندازی شد، آن را “قاتل دوج کوین” نامیدند. در واقع، SHIB، توکن بومی، در اکتبر 2021 از ارزش بازار دوج کوین پیشی گرفت. SHIB دهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار بیش از 18 میلیارد دلار است. این پلتفرم همچنین در حال توسعه موارد استفاده برای توکن ERC-20 خود بوده است. در فوریه 2024، شیبا اینو  راه اندازی SHEboshis، نسخه های جدید خانواده NFT خود را اعلام کرد که دارای ماهیت ترکیبی هستند و مالکیت مشترک و منحصر به فرد را به ارمغان می آورند.

نمودار قیمت شیبا اینو تا به امروز
نمودار قیمت شیبا اینو تا به امروز

در حال حاضر، قیمت این شت‌کوین 90 درصد کمتر از ATH است و فقط 0.00003136 دلار به ازای هر توکن معامله می‌شود. با این حال، شیبا اینو یک دنبال کننده قوی در رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است، با بیش از 3.8 میلیون توییتر دنبال کننده و نزدیک به 500 هزار نفر از زیرمجموعه  شیبا ارمی (SHIBArmy) استفاده می کنند.

فلوکی اینو (Floki Inu)

فلوکی اینو

پس از راه اندازی در ژوئن 2021، فلوکی اینو  (FLOKI) خود را در لیست شت کوین به عنوان یکی از توکن های مورد تقاضا یافت. نام این توکن برگرفته از حیوان خانگی جدید ایلان ماسک، شیبا اینو، است که به همین نام خوانده می شود. در سال 2023، پس از اینکه ایلان ماسک تصویری از سگ فلوکی خود را منتشر کرد، این توکن شروع به معامله کرد.

نمودار قیمت فلوکی اینو تا به امروز
نمودار قیمت فلوکی اینو تا به امروز

علیرغم وضعیت میم این ارز دیجیتال، FLOKI در مرکز چندین پروژه اکوسیستم قرار دارد. در مرحله اول، فلوکی اینو در حال توسعه Valhalla، اکوسیستم متاورس بازی NFT خود است. در نقشه راه فلوکی همچنین ذکر شده است که این توکن بخشی جدایی ناپذیر از دانشگاه فلوکی خواهد بود. یک اکوسیستم آموزشی که از طریق آن اعضا می توانند در مورد ارزهای دیجیتال اطلاعات کسب کنند.

از پایان سال 2023، این ارز دیجیتال از 0.00003514 دلار به 0.000133 دلار افزایش یافته است که معادل جهش قیمت 270 درصدی است. ارزش بازار FLOKI بیش از 1 میلیارد دلار است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments