تقویم هفته اول کریپتو

مهمترین رویدادهای هفته اول سپتامبر که تریدرها باید بدانند!

از مارس 2024، شکی وجود ندارد که بیت کوین وارد یک بازار نزولی شده است، همانطور که تحلیل تکنیکال، مبانی درون زنجیره ای و احساسات بازار نشان می دهد. در این مقاله رویداد های مهم هفته اول سپتامبر که تریدرها باید بدانند اورده شده است. این رویدادها ممکن است قیمت هارا در بازار کریپو تغییر دهد و نوسانات را بیشتر کند.

خرید ترون پی98

در حالی که ما نسبت به چشم‌انداز میان‌مدت تا بلندمدت قیمت ارزهای دیجیتال خوش‌بین تر هستیم، شواهد فعلی نیاز به احتیاط دارند. اگرچه بازار پس از افت در اوایل ماه مه، اوایل ژوئیه و اوایل آگوست، جهش های تقریباً V شکل را تجربه کرد، ساختار بازار کریپتو و عوامل بنیادی به تدریج ضعیف شده اند. در نتیجه، هر شیب عمیق‌تر شده است و بهبودهای بعدی کمتر شده است.

  • آخرین داده های پایان ماه نشان می دهد که ممکن است در ماه سپتامبر به نقطه اوج بحرانی نزدیک شویم که با کاهش تقاضا مشخص شده است.

1️⃣امروز دوشنبه، 2 سپتامبر، طبق داده های پلی مارکت انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده شانس برنده شدن ترامپ 2 درصد نسبت به کاملا هریس یشتر است.

2️⃣با شروع تعطیلات روز کارگر ایالات متحده مبلغ آنلاک شدن توکن ها در هفته از 471 میلیون دلار در هفته گذشته به 380 میلیون دلار در این هفته کاهش می یابد. آنلاک شدن توکن ها در تایم فریم ماهانه از 2.2 میلیارد دلار در ماه آگوست به 1.7 میلیارد دلار در سپتامبر کاهش می یابد و در اکتبر پیش بینی میشود به 2.5 میلیارد دلار افزایش می یابد.

3️⃣در سه شنبه 3 سپتامبر پیش بینی شده که شاخص تولید ISM ایالات متحده کاهش یابد و به زیر 47.5 که در ماه قبل ثبت شده است برسد. همچنین این هفته آربیتروم قرار است یک ارتقا داشته باشد که در این ارتقا قراردادهای هوشمند برای این شبکه فعال می شوند.

منبع: 10 تایمز ریسرچ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نیروان
نیروان
1 روز قبل

به نظرم کریپتو ربطی نداره به داده های پلی مارکت و انتخابات نداره. اینا فقط مسخره بازیشون واسه مردم کریپتو مهم نیست. اقتصاد مهم تره، نرخ بیکاری مهم تره