اخبار دادگاه ریپل

تحلیل رمز ارز ریپل | اخبار دادگاه ریپل روند قیمت XRP را به کجا می رساند؟

یک تحلیلگر کریپتو معتقد است که، قیمت ریپل احتمالاً بین 0.50 تا 0.80 دلار برای بقیه سال 2024، با تاکید شدید بر تحولات نظارتی در نوسان است. آخرین درخواست دادگاه ریپل، در مورد پرداخت جریمه ریپل ممکن است بیشتر فعالان بازار را به سمت تصمیم گیری در رویکردی با ریسک کمتر برای ریپل در کوتاه مدت سوق دهد. در این مقاله به تحلیل رمز ارز ریپل و آپدیت اخبار دادگاه ریپل پرداخته ایم.

جریانات پیرامون دادگاه ریپل به کجا رسیده است؟

علی‌رغم اینکه پرونده‌های اخیر به‌طور مستقیم این حکم را که ریپل یک توکن امنیتی نیست تایید کرده اند، درخواست تجدیدنظر از دادگاه خواست تا تصمیمات خود را در مورد فروش ریپل در صرافی ها و فروش شخصی ریپل توسط براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل و کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران، بررسی کند.عدم قطعیت قانونی و نوسانات میتواند قیمت ریپل را تا سطح 0.5474دلار کاهش دهد و این توکن را در محدوده ای نزدیک به سقوط 50 درصدی برساند.

پیش‌بینی قیمت ریپل مشروط بر تحولات نظارتی 

رایان لی، تحلیلگر ارشد بیت گت، در 18 اکتبر اظهار داشت: 

قیمت ریپل احتمالا بین 0.50 تا 0.80 دلار تا پایان سال نوسان خواهد کرد، اگرچه این پیش بینی به شدت به تحولات نظارتی و تغییرات در احساسات، به ویژه در بازار ایالات متحده بستگی دارد. این تردید می تواند به نوسانات قیمت کوتاه مدت برای ریپل تبدیل شود، زیرا بازار منتظر نتایج ملموس تر و دستاوردهای بزرگتر است.

آخرین باری که ریپل از مرز 0.80 دلار گذشت در مارس 2022 بود. طبق داده های تریدینگ ویو، امسال بالاترین قیمت آن 0.71 دلار بوده است که در ماه مارس به آن رسیده است.

قیمت ریپل
قیمت ریپل

استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، اخیراً ادعا کرد که:

 روند توجیهی ریپل احتمالا تا جولای 2025 ادامه خواهد داشت. نتیجه نهایی ممکن است تاثیر قابل توجهی بر قیمت ریپل داشته باشد. یک حکم مثبت یا افزایش حمایت از ریپل می تواند منجر به افزایش قابل توجه قیمت ریپل شود. از سوی دیگر، یک نتیجه نامطلوب ممکن است قیمت را به سمت پایین بکشاند.

درخواست تجدیدنظر ریپل و ابهام مقرراتی

درخواست تجدیدنظر، ابهامات نظارتی بیشتری را به خصوص در بخش ارزهای دیجیتال ایالات متحده توسط SEC ایجاد می کند. لی افزود: 

سرمایه گذاران ممکن است موضع محتاطانه تری برای سرمایه گذاری روی ریپل انتخاب کنند، زیرا نتیجه قانونی نهایی نامشخص است. با این حال اولین گام بزرگ به سمت صندوق های قابل معامله ETF ریپل برداشته شده است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرشید
فرشید
3 ساعت قبل

توی یوتیوب و اینستا گفتن که ریپل به 200 دلار هم میرسه اخبار اشتباه
بود؟!