خطاهای برداشت داگز

رفع مشکلات برداشت داگز و راه حل خطاهای رایج

همانطور که میدانید ایردراپ ارز داگز انجام شد و خیلی ها واجد شرایط دریافت این ایردراپ شدند ولی مشکل برداشت داگز در مراحل مختلف مردم را کلافه کرده است. اگر هنگام برداشت با خطا مواجه می شوید در این مقاله سعی کرده ایم به تعدادی از پرسش های پر تکرار و خطاهای رایج در رابطه با برداشت توکن Dogs از ربات پاسخ دهیم. اگر پاسخ مشکل شما اینجا نیست آن را در بخش کامنت ها مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

مشکلات و خطا های رایج در برداشت داگز

⛔️ شبکه مشغول است! (Busy Network)

💡این خطا یا باگ نیست. این مشکل برداشت داگز به این دلیل است که در حال حاضر شبکه تون زیر فشار و سر بار خیلی زیادی است. تراکنش ها در شبکه بلاک چین تون به کندی پردازش می شوند. به همین دلیل به کاربران به تدریج و با تاخیر اجازه برداشت توکن ها را میدهند. همانطور که میدانید شبکه تون زیر سربار چندین مرتبه با خرابی و از کار افتادن مواجه شد.

شبکه مشغول است

پیش بینی قیمت داگز در آینده


⛔️ دکمه برداشت در ربات نیست!

💡برای مدت زمان کوتاهی دکمه برداشت از ربات حذف شده بود تا سربار شبکه کمتر شود و مجددا دکمه فعال شده است. اگر باز هم این اتفاق افتاد جای نگرانی نیست. در نهایت میتوانید داگز های خود را برداشت کنید. پس عجله نکنید.

عدم امکان برداشت

⛔️ هزینه کارمزد را پرداخت کردم، اما توکن ها نیامدند؟

💡 این مشکل برداشت داگز هم مربوط به بار و کندی شبکه است پس نگران نباشید. پردازش تراکنش‌ها با توجه به شرایط فعلی و شلوغی شبکه تون بیش از حد معمول طول می‌کشد. بنابراین دو حالت به وجود می آید. یا DOGS با موجودی شما در نهایت به کیف پول مقصد منتقل میشود و یا هزینه کارمزد شبکه به شما بازپرداخت خواهد شد که مورد اول محتمل تر است.

⛔️داگز هایم را به صرافی انتقال داده ام ولی هنوز نرسیده!

💡همانطور که اشاره شد تاخیر در نقل و انتقالات در شبکه تون به دلیل بار زیاد و ازدحام شبکه است. منتظر بمانید تا توکن ها دریافت شوند. اگر این انتظار بیش از حد معمول طول کشید میتوانید از پشتیبانی صرافی مقصد کمک بگیرید.

⛔️هنوز نتوانسته ام داگز را برداشت کنم. چه باید کرد؟ آیا توکن های من خواهند سوخت؟

هنوز هیچ اطلاعیه ای از سوی تیم توسعه و انجمن DOGS درباره محدودیت زمانی برای برداشت ایردراپ منتشر نشده است. نگران نباشید همه زمان کافی برای برداشت خواهند داشت.

مشکل برداشت داگز

به روزرسانی جدید: برداشت سریع توکن داگز با پرداخت کارمزد

با توجه به اینکه مشکل برداشت داگز هنوز هم برای خیلی از کاربران پابرجاست تیم توسعه داگز پست جدیدی منتشر کرده اند. بر اساس این اطلاعیه کاربرانی که نتوانسته اند برداشت کنند دو گزینه جدید به ربات آنها اضافه شده است:

  • برداشت سریع یا Faster withdrawal با اندکی کارمزد از ارز داگز
  • برداشت کندتر بدون کارمزد

این یعنی شما میتوانید با پرداخت مقدار کمی از داگزهایتان توکن های ایردارپ را سریع تر برداشت کنید. ولی اگر کارمزد را پرداخت نکنید برداشت شما در اولویت نیست و تاخیر نامشخصی انجام میشود.

مراقب کلاهبردار ها باشید!

تیم توسعه و انجمن داگز به کاربران هشدار داده است:

به یاد داشته باشید: پشتیبانی داگز هرگز به شما در دایرکت اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی پیام نمی‌دهد ، اگر پیامی دریافت کرده اید سعی دارند از شما کلاهبرداری کنند! داگز های خود را برای کلاهبرداران نفرستید و اطلاعات شخصی خود را به اشخاص ثالث ندهید!

اگر هنوز توکن‌های داگز خود را دریافت نکردید، نگران نباشید؛ ما حواسمان هست تا همه ایردراپ خود را دریافت کنند. همه افراد تیم سخت مشغول تلاش هستند تا مشکلات بلاکچین رفع شود. بلاکچین TON بسیار شلوغ است، پس لطفا صبور باشید.

صرافی های متعدد از جمله صرافی های معتبر ایرانی ارز داگز را لیست کرده اند و از ایردراپ این بازی پشتیبانی میکنند. سر فرصت و با آرامش توکن های خود را منتقل کرده و بفروشید. به یاد داشته باشید که فرایند فروش توکن ساده است و نیازی به دیگران ندارید. پس گول کلاهبرداران را نخورید!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سارا علوی
سارا علوی
7 روز قبل

چطور با پشتیبانی داگز ارتباط بگیرم

حامد
حامد
9 روز قبل

سلام خسته نباشید. من در 27 آگوست تراکنش تن برای برداشت داگز انجام دادم تن از حساب کیف پولم کم شد ولی داگز به حسابم نیومد بعد 8 روز دیدم نیومد از ربات داگز تراکنش سریع داگز رو انجام دادم تا بلکه بیاد باز هم نیومد. چکار کنم؟ پشتیبانیشم پیدا نمیکنم. ممنون میشم کمکم کنید.

عیسی
عیسی
11 روز قبل

سلام داگز من یه خطای جالب داره اونم اینکه وقتی میزنم اون تیک رو که تا ۳ روز به حسابم بیاد یه آدرسی رو میاره که مال من نیست و جایی رو هم نداره که عوضش کنم

علی
علی
13 روز قبل

پاول آزاد شد این ارور برداشت داگز که میگه از پاول حمایت کنین هنوز نرفته مسخره کردن

سارا
سارا
13 روز قبل

چرا داگز برداشت نمیشه