تحلیل تکنیکال دوج کوین

تحلیل تکنیکال دوج کوین (6 خرداد 1403)

این هفته بازار کریپتو یک جریان صعودی را تجربه کرد. جریان صعودی ابتدا پس از تایید SEC ایالات متحده برای ETF های اتریوم با هیجان افزایش یافت، اما بعداً با یک دوره اصلاحی مواجه شد که توسط بیت کوین هدایت می شد. این باعث عدم اطمینان سرمایه گذاران در بازار میم کوین ها و بیشتر آلت‌کوین‌ها از جمله تون کوین که شاهد یک جریان بی روند بودند شد.

خرید و فروش تتر پی98
  •  یک الگوی کنج در پی افزایش روند بهبودی جریان فعلی دوج کوین را هدایت می کند.
  •  دوج کوین در حال حاضر با قیمت 0.168 دلار معامله می شود که در شب گذشته، 3.5 درصد افزایش یافت.
  •  حجم معاملات 24 ساعته دوج کوین 1.48 میلیارد دلار است که نشان دهنده یک ضرر 57٪ است.

🔸با دقت الگوی کنج تشکیل شده را بررسی کنید، که نشان‌دهنده رالی های بازگشتی نزولی پی در پی پس از این روند صعودی است. در بازار بی ثبات میم کوین ها کوچک ترین نرخ تغییر ترید یا حجم معاملات روی بسیاری از دیگر میم کوین ها اثر میگذارد.

خرید و فروش دوج کوین

تحلیل الگوی کنج در نمودار دوج کوین

در حال حاضر، دوج کوین در یک فاز مثبت در الگوی کنج افزایشی قرار دارد و یک سیگنال صعودی را نشان می‌دهد که خط روند مقاومت بالایی را در 0.173 دلار آزمایش می‌کند. با وجود شاخص های صعودی، احساسات کلی پیرامون الگوی کنج هنوز نزولی مانده است.

نمودار تکنیکال دوج کوین
نمودار تکنیکال دوج کوین

 معاملات روزانه رد قیمت بالاتر را نشان می دهد، که نشان دهنده افزایش عرضه در سطوح سقف است، که با چشم انداز نزولی الگو همسو می شود و به کاهش احتمالی قیمت اشاره می کند. علاوه بر این،یک تحلیلگر به تغییر قابل توجهی در حجم معاملات بازار میم کوین ها اشاره کرد که باعث شد حجم معاملات دوج کوین 3.15 درصد کاهش یابد.

تحلیلگر جی ویدسن:

توکن دوج کوین در مقایسه با دیگر میم کوین های پیشرو در بازار در حال محو شدن است. تسلط آن در حجم معاملات تنها 3.15٪ است، در حالی که توکن فلوکی دارای حجم معاملاتی بیش از 40 درصدی است.

توییت این تحلیلگر
توییت این تحلیلگر

شکست خط روند حمایتی می‌تواند هر گونه افزایش احتمالی را نفی کند و ممکن است قیمت تا سطح 0.14 دلار سقوط کند وطی یک فشار نزولی بر قیمت دوج کوین تاثیر بگذارد و با افزایش فشار عرضه، آن را تا مرز 0.10 دلار پایین بیاورد.

 🔸میانگین متحرک نمایی:  میانگین متحرک نمایی 20 و 50 روزه اخیراً بازیابی شده می تواند سطح حمایت مناسبی را برای خریداران ارائه دهد تا بهبودی صعودی را حفظ کنند.

 🔸شاخص قدرت نسبی: افزایش پیوسته در شیب روزانه RSI به بالای 60 درصد نشان می‌دهد که حرکت فعلی هنوز علامت معکوس را نشان می‌دهد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments