رالی صعودی شیبا اینو

تحلیل نمودار شیبا اینو | دلایل آمادگی شیبا اینو برای رالی صعودی

سکه شیبا اینو اصطلاحا در رادار سرمایه گذاران قرار گرفته است و مورد توجه واقع شده است، این موضوع کمی عجیب است زیرا بازار میم کوین ها در جریان رکود بازار شاهد افت قیمت در لیست ارزهای دیجیتال بود. با این حال، شیبا اینو همچنان علاقه مندان خود را دارد.
با وجود این، برخی از عوامل بالقوه وجود دارد که می تواند باعث افزایش قیمت شیبا اینو در روزهای آینده شود. که در این مقاله بررسی میشوند.

نمودارهای تکنیکال | اولین دلیل رالی صعودی شیبا اینو

شاخص‌های فنی اخیر نشان‌دهنده بازگشت احتمالی قیمت شیبا است که باعث ایجاد خوش‌بینی در بازار میشود.طبق تحلیل اخیرعلی مارتینز، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، یک حرکت صعودی بالقوه برای شیبا اینو در روزهای آینده پیش بینی میشود.

علی مارتینز، در پست اخیر خود در توییتر، گفت که نمودار اخیر TD Sequential نشان می دهد که سکه شیبا اینو احتمالاً در روزهای آینده شاهد حرکت مثبتی خواهد بود. علاوه بر این، او همچنین گفت که نمودارهای روزانه یک سیگنال خرید برای شیبا نشان میدهند.

این تجزیه و تحلیل اعتماد بازار را تقویت کرده و در عین حال بحث هایی را در مورد افزایش احتمالی قیمت SHIB ایجاد کرده است.

توکن سوزی شیبا اینو | دومین دلیل رالی صعودی 

نرخ سوزاندن شیبا اینو در چند روز گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است و مقدار زیادی از توکن شیبا را از عرضه حذف کرده است. سوزاندن توکن ها معمولاً به عنوان یک حرکت مثبت تلقی می شود، زیرا به طور معمول عرضه کلی را کاهش می دهد که به نوبه خود منجر به افزایش قیمت کریپتو می شود.

نمودارهای تکنیکال شیبا اینو
نمودارهای تکنیکال شیبا اینو

با این حال، در 24 ساعت گذشته، نرخ سوزاندن شیبا  افت 62.5 درصدی را نشان داد. 39.87 میلیون توکن شیبا سوزانده شده است. با وجود آن، نرخ سوزاندن هفتگی 667.17٪ به 398.53 میلیون توکن شیبا افزایش یافته است، که نشان دهنده مشارکت جامعه شیبا اینو و در همین حال کاهش عرضه توکن شیبا است.

کل عرضه در گردش شیبا 583.18 تریلیون بود که 410.72 تریلیون توکن از عرضه اولیه سوزانده شد.

کاهش عرضه شیبا اینو | سومین دلیل رالی صعودی

گزارش اخیر شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای، سنتیمنت، نشان داد که شیبا اینو، چین لینک و اتریوم کاهش قابل توجهی در عرضه از 10 کیف پول صرافی برتر داشته اند. طبق این گزارش، عرضه شیبا 2.4 درصد کاهش یافت، در حالی که عرضه چین لینک و اتر به ترتیب 2.9 درصد و 8.9 درصد کاهش یافت.

نمودار عرضه شیبا در کیف پول نهنگ ها
نمودار عرضه شیبا در کیف پول نهنگ ها

معمولاً، این کاهش در عرضه ذخایر مبادله ای نشانه حرکت صعودی برای کریپتوها است. با توجه به اینکه، همراه با نرخ سوزاندن قوی، کارشناسان بازار افزایش احتمالی قیمت شیبا را پیش بینی می کنند.

قیمت و عملکرد توکن شیبا

با وجود همه این شاخص های مثبت، قیمت شیبا اینو با 4.69 درصد کاهش به 0.00002077 دلار رسید، در حالی که حجم معاملات آن در 24 ساعت گذشته با 42 درصد افزایش به 476.37 میلیون دلار رسید.


🪙⁉️💵 پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2024🪙⁉️💵


از دیروز، این سکه میم پیشرو به 0.00002076 دلار و پایین 0.00001965 دلار رسیده است که نشان دهنده سناریوی نوسانی در فضای دارایی دیجیتال است.

نمودار قیمت روزانه شیبا اینو usdt-shib
نمودار قیمت روزانه شیبا اینو usdt-shib

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) حدود 36 بود که نشان دهنده فشار فروش مداوم بر روی میم کوین شیبا است. با این حال، شایان ذکر است که کاهش قیمت و RSI پایین تر اغلب به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا با قیمت پایین تر خرید کنند که معمولا یک سیگنال پتانسیل افزایش قیمت است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments