علت سقوط امروز بازار کریپتو

علت سقوط قیمت ارزها در بازار امروز کریپتو چیست؟

بازار کریپتو و بیت کوین (BTC) عیلرغم افزایش قیمت اخیر در حال شروع رالی اصلاحی است. کاهش ارزش در بازار در 72 ساعت گذشته به کاهش قیمت بیت کوین به زیر 60000 دلار منجر شد. شبکه آکاش بیشترین کاهش 11 درصد را در بین آلتکوین ها در روز گذشته نشان داد.

روند اصلاحی قیمت ارزها در بازار کریپتو

ارزش کل بازار کریپتو پس از افزایش اخیر، که طی آن ارزش کل بازار بیش از 210 میلیارد دلار در یک روز اضافه کرد، در حال کاهش است. در بازه زمانی سه روزه، بازار خروجی های بیش از 100 میلیارد دلار را مشاهده کرده است که ارزش کلی کریپتو مارکت را به 2.00 تریلیون دلار رسانده است.

انتظار می‌رود که ارزش مجموع همه دارایی‌های کریپتو با حفظ سطح حمایت 2.00 تریلیون دلاری، رالی بازگشتی را نشان دهد. این سطح به عنوان سطح حمایت آزمایش شده است و می تواند از کاهش بیشتر جلوگیری کند.

چارت قیمت کل بازار کریپتو ( مارکت کپ)
چارت قیمت کل بازار کریپتو ( مارکت کپ)

با این حال، بازپس گیری حمایت 2.11 تریلیون دلاری می تواند به بهبود ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از کاهش 100 میلیارد دلاری کمک کند. این امر همچنین باعث بهبود بیشتر بازار ارزهای دیجیتال می شود.

افت قیمت بیت کوین و از دست دادن سطوح حمایت

قیمت بیت کوین به زیر حمایت 60000 دلار سقوط کرد و در حال حاضر با قیمت 58.59 دلار معامله می شود. بزرگترین دارایی دیجیتال تلاش می کند تا 58200 دلار را به عنوان سطح کف حمایتی تضمین کند زیرا افت آن به زیر این سطح می تواند منجر به سقوط به 54500 دلار شود.

برای جلوگیری از این امر، BTC باید از بازیابی جزئی تا حداقل 60000 دلار یا حرکت رنج و بی روند اطمینان حاصل کند. هنگامی که 60000 دلار دوباره به حمایت تبدیل شود، قیمت بیت کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد.

نمودار قیمت جفت ارز BTC/USDT
نمودار قیمت جفت ارز BTC/USDT

هدف بیت کوین هنوز 70000 دلار است. با این حال، برای ایجاد آن، بیت کوین با مقاومت های متعددی روبرو خواهد شد. مهمترین مقاومت بعدی در حال حاضر 65000 دلار است.

شبکه آکاش سقوط می کند اما روند صعودی را حفظ می کند

شبکه آکاش با کاهش 11 درصدی قیمت به عنوان یکی از بزرگترین بازندگان 24 ساعت گذشته ظاهر شد. جالب اینجاست که علیرغم افت، این آلتکوین عملاً با ضرری مواجه نشد زیرا روند صعودی خود را حفظ کرده است.


وقتی بازار سقوط میکند کدام آلت کوین هارا بخریم؟


رشد AKT در 48 ساعت گذشته از کاهش دیروز پیشی گرفت و آن را در مسیر رسیدن به 2.68 دلار نگه داشت. تبدیل این مقاومت به حمایت می‌تواند آلت‌کوین را بالاتر ببرد و 3.02 دلار را به حمایت برگرداند و منجر به افزایش بیشتر شود.

نمودار قیمت آکاش نتورک
نمودار قیمت آکاش نتورک

از سوی دیگر، شکست ناموفق می‌تواند باعث شود که این آلتکوین در زیر سطح 3.02 دلار باقی بماند. تثبیت همچنین می تواند منجر به کاهش تدریجی حرکت صعودی شود.

منبع: باین کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments