دستاورد Achievement در همستر کامبت

چرا لیست شدن همستر به تعویق افتاده است؟ دستاوردها (Achievement) در بازی همستر

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، با افزودن همستر کامبت ($HMSTR) به پلتفرم خود، به یک اتفاق بزرگ اشاره کرده است. این خبر جامعه کریپتو را به وجد آورده است و کنجکاوی و اشتیاق را در میان تریدرها و سرمایه گذاران برانگیخته است. انجمن همستر کمبت مشتاقانه منتظر لیست شدن است.

لیست شدن همستر کامبت در بایننس

همستر کامبت پس از لیست شدن در کوین مارکت کپ، اکنون در بایننس در اعلامیه ای ظاهر شده است. این امر دسترسی شرکت کنندگان و معامله توکن را پس از راه اندازی آسان تر می کند. بایننس همچنان طبق وعده ای که داده است از ایردراپ ها و توکن های با پتانسیل حمایت میکند و جایگاه خود را به عنوان صرافی برتر در این حوزه تثبیت میکند. همستر کامبت جامعه ای با بیش از 300 میلیون نفر و بیش از 50 میلیون بازیکن روزانه در بازی تپ تو ارن خود دارد. وقتی که توکن همستر لیست شود بسیاری از شرکت کنندگان بازی به بایننس برای ترید توکن همستر روی می آورند و این برای صرافی بایننس هم دستاورد خوبی است.

لیست شدن همستر کامبت در بایننس

در بازار پر نوسان کریپتو بسیاری از تریدرهای تازه وارد چشم به لیست شدن ایردراپ بازی های پلی تو ارن دوخته اند و پیش بینی آینده مثبتی برای آنها دارند.

اعلامیه بایننس طرفداران همستر کامبت را خوشحال کرد، به نظر میرسد همستر کامبت با آپدیت های اخیرش به طور مثال بخش دستاوردها، به لیست شدن در بایننس نزدیک شده است.

علت تاخیر در لانچ توکن همستر وبه تعویق افتادن لیست شدن همستر در بایننس

تیم هستر کامبت در ابتدا راه اندازی را برای جولای 2024 تعیین کرد. این تیم اشاره کرد که به دلیل شرکت کنندگان بسیار و آپدیت بخش های مینی گیم و پلی گراند که حجم زیادی را به خود اختصاص داده است، با چالش های فنی در ایردراپ روبرو هستیم.

تیم همستر کامبت همچنین با دیگر بازی های استریم مثل دوچرخه سواری در همستر کامبت در بخش زمین بازی همکاری میکند و قرار است بازی های جدیدی اضافه کند، همین یکی از دلایل به تعویق افتادن لانچ شدن توکن و لیست شدن در بایننس است، به این منظور که تیم همستر هنوز نتیجه دلخواه را که به دنبالش بودند از بازی نگرفته اند!

ایردراپ بیش از 250 میلیون کاربر را شامل می‌شود که آن را به یکی از بزرگترین ایردراپ‌ها در تاریخ کریپتو تبدیل می‌کند. این بازی مبتنی بر تلگرام با معرفی ویژگی های جدید هر چند روز یک بار بازیکنان خود را هیجان زده میکند و مشتاق و متعهد به بازی نگه می دارد.

حتی با وجود تاخیر در لیست شدن همستر در بایننس، همچنان می‌توانید جفت ارز HAMSTER/USDT را در بازار پیش از عرضه در چندین صرافی مانند گت آی او، اوکی ایکس، بای بیت، کو کوین و بیت گت معامله کنید. با این حال، تاریخ دقیق راه اندازی و نرخ تبدیل یا همان قیمت توکن همستر هنوز مشخص نیست و خرید پیش فروش توکن همستر بسیار ریسکی است.

بخش دستاورد (Achievement) در بازی همستر چیست؟

در بخش دستاورد که در پروفایل حساب کاربری و مدیریت همستر خود مشاهده میکنید، میتوانید امتیاز هایتان را مشاهده کنید، به نظر میرسد این بخش آخرین بخشی باشد که در آپدیت رونمایی شده و با توزیع توکن ها ارتباطی داشته باشد. دستاوردها در بازی همستر کامبت به عواملی بستگی دارند که این موارد را در این بخش بررسی میکنیم:

  • کارتهای روزانه ( دیلی کامبو) همستر کامبت: بهتر است سعی کنید کارتهایی که هرروز به بازی اضافه میشوند را بخرید و لول خود را در بازی بالا ببرید، برای اینکه از خرید کارتها جا نمانید میتوانید وارد کانال تلگرام پی 98 شوید و اسم و تب هر کارت را در بخش دیلی کامبو همستر کامبت مشاهده کنید.
  • سکه و کوین های ماین شده: کل سکه هایی که تا به الان ماین یا استخراج کرده اید حتی اگر خرج کرده باشید در بخش اچیومنت حساب میشوند.
  • تعداد نفراتی که دعوت کرده اید: هر چه تعداد نفرات بیشتری به بازی دعوت کنید، از آنجایی که این تعداد با نام کاربری تلگرام خود در پروفایل شما تب دعوت از دوستان نمایش داده میشوند اهمیت دارند.
  • خرید اسکین: هر چه لباس و ابزار یا در واقع همان اسکین مناسب تر و بهتری برای همستر خود انتخاب کنید دستاورد بیشتری کسب می کنید.
  • پرافیت یا سود ساعتی: رقابت در این بخش از آنجایی که تیم همستر اعلام کرده پرافیت از سکه مهمتر است بسیار بالاست و تنها درصد کمی از کاربران بالای 3 میلیون پرافیت ساعتی به ثبت رسانده اند.
  • حمایت از شبکه های اجتماعی همستر کامبت: چنل یوتوب و تلگرام همستر کامبت و همچنین توییتر آن اهمیت بالایی دارد، برای اینکه دستاورد شما بیشتر شود فقط به سابسکرایب کردن بسنده نکنید، میتوانید با لایک و کامنت گذاشتن در شبکه های اجتماعی اچیومنت بیشتری کسب کنید.
دستاورد یا Achievement در همستر کامبت
دستاورد یا Achievement در همستر کامبت

جمع بندی

جامعه ارزهای دیجیتال این وضعیت را به دقت زیر نظر دارد. اگر بایننس همستر کامبت را لیست کند، این توکن می تواند به نقطه عطف بزرگی برسد. تیم همستر کامبت سخت در تلاش است تا مشکلات فنی را برطرف کند و از توزیع توکن ها و لانچ به موقع و کامل ایردراپ  اطمینان حاصل کند. در حال حاضر، هیجان همچنان در حال افزایش است، به خصوص با اشاره بایننس به لیست شدن احتمالی همستر در روزهای آینده.

در بازار پر نوسان و بی ثبات کریپتو، جایی که فرصت‌ها و چالش‌ها با هم برای شما فراهم میشوند. چه یک تریدر باتجربه باشید و چه تازه شروع به کار کرده اید، داستان آشکار همستر کامبت به عنوان برترین ایردراپ تاریخ با بیشترین تعداد شرکت کننده و لیست شدن در  بایننس قطعا یکی از مواردی است که باید در نظر بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فاطمه
فاطمه
26 روز قبل

چرا همستر لیست نشد

مصطفی
مصطفی
1 ماه قبل

یه جوری ملت میگن سرمون کلاه گذاشته که انگار خونه و ماشینشونو فروختن و پولشو توی همستر سرمایه گذاری کردن !!! یه جوری میگن نت مصرف کردیم که انگار تا قبل از همستر اصلا بسته اینترنت نمیخریدن !! روزی چند ساعت توی اینستاگرام وقت و نت مصرف میکنن و یک سنت هم گیرشون نمیاد چیزی نیست ولی روزی نیم ساعت توی همستر وقت گذاشتن بهشون زور اومده … ملت عجیبی هستیم !!! متوقع حریص و بزرگ نما

امید
امید
1 ماه قبل

دروغ است باور نکنید

داود
داود
1 ماه قبل

همستر دروغ گفته شده توسط سازندگان تلگرام و یوتیوب همدستی کردن تا ملت را گول زده و پول بسیار کلانی بجیب بزنند موفق هم شدن از لیست شدن ایردراپ ها هیچ گونه خبری نشد و نیست بر پدرو مادر و جدواباد آدم های فرصت طلب و سواستفاده گر لعنت

مشتری
مشتری
1 ماه قبل

ارزهای دیجیتال برای دزدی و خالی کردن جیب مردم و پر کردن جیب خودشان و کنترل تورم جهانی طراحی شده . مردم از این به بعد دیگر در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نمی کنند.

مشتری
مشتری
1 ماه قبل

پول مردم را بی ارزش پودر هوا و جیب خودشان را پر می‌کنند این بیشرفهای دزد مثل بورس ایران جیب همه را خالی می کنند. این کثافت کاریها و نقشه های شیطانی است که در دنیا برای اهداف مختلفی طراحی شده. دزدی ، پرکردن جیب خودشان، خالی کردن جیب مردم، کنترل تورم جهانی و…حالا دستشان رو می‌شود! و از این به بعد دیگر مردم در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نمیکنند

ارتش بزرگ
ارتش بزرگ
پاسخ به  مشتری
1 ماه قبل

همستر کامبت کلاهبرداری هست میدونید چقدر وقت گذاشتیم اینترنت مصرف کردیم همه چی دروغ بود لعنت خدا بر چیزی که ایردراپ تبلیغ میکنه دیگه مردم صرف سرمایه گذاری ارز دیجیتال نمی کنند