پروفیت در همستر

بالا بردن پروفیت در همستر کمبت | چرا سود ساعتی از سکه مهم است؟

به روزرسانی 13 تیر 1403 – سکه مهم تر است یا پروفیت؟ پاسخ دقیق و قطعی درباره اینکه کدام اهمیت بیشتری دارند وجود ندارد ولی واضح است که پروفیت بالاتر منجر به سکه بالا تر میشود. چرا؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که پروفیت در همستر کامبت چیست و چرا اهمیت بالا بودن آن بیشتر از زیادتر بودن تعداد سکه ها است.

پروفیت در همستر کامبت چیست؟

پروفیت یا همان Profit Per Hour در بازی همستر کامبت سود ساعتی است که میتوان به آن نرخ انباشت سکه در ساعت بدون ضربه زدن روی صفحه گوشی گفت. 

پروفیت با انجام تسک های مختلف و خرید کارت هایی که در تب “Mine” در دسترس هستند بالا میرود.

اطلاعیه مهم: تیم توسعه همستر کامبت اعلام کرده است که ایردراپ همستر کامبت بر اساس تعداد سکه نیست و بر اساس پروفیت کاربران انجام می شود. بنابراین بازیکنان باید هوشمندانه عمل کرده و سعی در بالا بردن پروفیت یا سود ساعتی در همستر کمبت نمایند.

چگونه پروفیت را در همستر بالا ببریم؟

اگر در بازی همستر کمبت وارد تب استخراج یا “Mine” شوید میتوانید کارت های متعددی را آنجا مشاهده کنید که با خریدشان سود ساعتی شما بیشتر می شود. همستر ده‌ها کارت را در چهار دسته مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کارت های همستر

قبل از خرید میتوانید قیمت هر کارت را ببینید و بررسی کنید که با خرید هر کدام از کارت‌ها، چه مقداری سود به‌ ازای هر ساعت به‌حساب بازی همستر شما تعلق پیدا کند. با خرید کارت‌های بیشتر، میزان سود شما بیشتر شده و پس‌از مدتی می‌توانید بدون اینکه لازم باشد مدام روی صفحه گوشی بزنید روزانه چند میلیون سکه همستر کوین ماین کنید. پس اصلا منطقی نیست که با کلیک ماین کنید بلکه بهتر است هوشمندانه با خرید کارت های قوی پروفیت یا سود ساعتی را بالا ببرید تا ماین خودکار انجام شود. البته باید هر سه ساعت یک بار به بازی سر بزنید تا استخراج خودکار متوقف نشود.

البته روش های دیگری هم برای به دست آوردن سکه مثل کد مورس روزانه همستر کمبت وجود دارد که می توانید از این طریق سکه ماین کنید و بعد با استفاده از سکه ها و خرید کارت ها پروفیت خود را بالا ببرید.

کارت‌های بخش Specials معمولاً بیشترین سود ساعتی و پروفیت را دارند. پس اگر در اوایل کار هستید از این کارت ها بخرید. هرچه بیشتر کارت بخرید کارت های بیشتری برای شما باز می شوند.

در Hamster Combat پروفیت مهم تر است یا سکه؟

با کمی تفکر و یک حساب سرانگشتی متوجه می شویم که اگر سود ساعتی یا پروفیت ما در همستر کامبت زیاد شود خیلی راحت میتوانیم بدون ضربه زدن روی صفحه گوشی این ارز را استخراج کنیم. در واقع اگر شما روی بالا بردن پروفیت تمرکز کنید در واقع دارید روی انباشت راحت تر و حتی سریع تر سکه تمرکز میکنید. هزینه ای که شما از سکه هایتان برای افزایش پروفیت یا سود ساعتی خرج میکنید خیلی زود با پروفیت بالا جبران خواهد شد. 

از سوی دیگر تیم توسعه همستر اعلام کرده اند که قصد دارند ایردراپ این پروژه را بر اساس پرافیت یا سودی انجام دهند که کاربران در هر ساعت به دست می‌آورند. پس بدون شک سود ساعتی مهم تر از تعداد سکه است. یعنی قیمت گذاری همستر هم بر اساس سکه و هم بر اساس سود ساعتی است.

تاکید مجدد تیم همستر کمبت به پاول دورف درباره اهمیت پروفیت

در جدیدترین اطلاعیه ای که تیم همستر پس از پیوستن پاول دورف بنیان گذار تلگرام به بازی همستر کمبت منتشر شده است، تیم یک بار دیگر تاکید کرده است که بالا بردن لول کارت ها و افزایش پروفیت ساعتی در همستر کامبت از تعداد سکه مهم تر است.

اطلاعیه جدید همستر در تاریخ 13 تیر 1403، درباره مهم تر بودن پروفیت به صورت دقیق و ترجمه کلمه به کلمه در ادامه آمده است:

به نظر می رسد که پاول دورف (بنیانگذار تلگرام) سرش با به روزرسانی این برنامه شلوغ بوده است و تازه حالا شروع به بازی همستر کامبت کرده است.
پاول لطفا فراموش نکن که آپگرید کردن کارت ها و افزایش پروفیت ساعتی از موجودی سکه ها مهم تر است!
به خانواده همستر خوش آمدی!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 20 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سهیلا
سهیلا
2 ماه قبل

سلام کسی میدونه چرا همستر کامبت یک میلیون از پروفیتمو کم کرده من دوتا کارت جدید قسمت spicial زدم که پروفیتم دومیلیونو نهصد بود که بشه سه میلیون ولی همچین اتفاقی افتاد لطفا راهنمایی کنید ممنون🥺

فرزانه
فرزانه
پاسخ به  سهیلا
2 ماه قبل

برای من هم امروز که پروفیتم تازه رسیده به بالای دو میلیون، به‌اندازه ۶ میلیون که باید بده نمیده. بعد از چند ساعت سر زدن، فقط چند کا میده که نمی‌فهمم چرا.

فاطمه
فاطمه
2 ماه قبل

میترسم همش پروفیت ببریم بالا یهو بیان بگن سکه مهمه از اخرم نفهمیدیم پروفیت همستر چقدر باشه خوبه

رسول نافع
رسول نافع
2 ماه قبل

من یه سوال دارم میخوام بدونم بعداز آخرین بازدید از همستر که مثلا بیشتر از سه ساعت طول کشیده ما بازدید کنیم واین بازدید راس سه ساعت باشه اون کاهش افزایش سکه که در بازدید بالای چهار ساعت اعمال شده روی این بازدید که سه ساعت انجام میشه اثری نداره مثلا پروفیت ما یک میلیون باشه بعداز سه ساعت سه میلیون سکه رو میده .ودیگه اینکه پروفیت من دومیلیونه به نظرتون افزایش بدم یا کافیه .ممنونم اگه جواب بدین

نلی
نلی
3 ماه قبل

سلام. چرا اندازه عددی که روی کارت نوشته پروفیت نمیده؟ خیلی کمتر میده. هرچی لول کارت بالاتر کمتر هم میشه!

نهنگ همستر😁
نهنگ همستر😁
3 ماه قبل

کافیه بعدا بگن پروفیت مهمتره چون پروفیت بیشتر =سکه بیشتر تا اونایی که همه سکه هاشونو تبدیل به پروفیت کردن فیشاری بشن😁

آخرین ویرایش3 ماه قبل توسط نهنگ همستر😁
سارا
سارا
پاسخ به  نهنگ همستر😁
3 ماه قبل

پروفیت همستر چقدر باشه خوبه

مهاجر
مهاجر
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

فکر کنم بیشتر باشه بهتره. ولی در کنارش سکه رو نزارید پایین بمونه.
پروفیت من رو ۸۰۰ تاست دیگه بالا نمیبرم

تیرداد
تیرداد
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

هر چقدر بالاتر بهتر ‌. تاجایی ک بلدی بالا ببر ولی این وسط یادت نره ک سکه هاتو هم ببر بالا ولی نه به اندازه پروفیتت . من نظرم اینه خود ۱۰۰ میلیون باشه کافیه سکه هات ولی پروفیتت بالای یه میلیون باشه

آخرین ویرایش3 ماه قبل توسط تیرداد