نات کوین و پلی دوج

نات کوین افزایش یافت، اما رقیب سرسخت آن میتواند نات کوین بعدی باشد!

بازگشت نات‌کوین، جلب توجه و صعود نمودارها پس از دوره نزولی. در همین حال، PlayDoge در پیش فروش افزایش یافته و به عنوان یک توکن بالقوه P2E برای تماشا تبلیغ می شود.

این توکن در حال طی کردن رالی بازگشتی است و پس از یک دوره حرکت نزولی از نمودارها صعود می کند.

در همین حال، یک پروژه جدید، پلی دوج (PLAY)، در مرحله پیش فروش خود در حال انجام است و برخی حتی می گویند که می تواند توکن پلی تو ارن(P2E) بعدی برای پامپ باشد.

خرید و فروش تتر پی98

دلایل رالی صعودی نات کوین

نات کوین

افزایش قیمت نات کوین در این هفته ادامه دارد اگرچه امروز نات کوین 1.5 درصد کاهش یافته است. پس از شکست بی رحمانه 39 درصدی در هفته گذشته، امروز به سطح 0.01417 دلار رسیده است، NOT یک بازگشت غافلگیرکننده را انجام داده است.

این توکن طی سه روز گذشته 29 درصد افزایش یافت و به 0.0162 دلار رسید. نمودارهای تکنیکال برای نات کوین نیز صعودی هستند. NOT از میانگین متحرک نمایی 50 دوره ای در نمودار 4 ساعته بالاتر رفته است و روند سوددهی میان مدت خود را مثبت کرده است.

نمودار تکنیکال نات کوین
نمودار تکنیکال نات کوین

بزرگنمایی تایم فریم روزانه تصویر جالب تری را نشان می دهد. یک الگوی پرچم صعودی بزرگ در حال شکل گیری است و اگر این الگو عملی شود، سرمایه گذاران نات کوین می توانند به 0.020 دلار به عنوان هدف بعدی خود چشم دوخته باشند.

❌ ایردراپ blum چیست | آموزش استخراج و زمان لیست شدن بلوم ❌

حجم معاملات برای NOT دوباره رشد کرد و در 24 ساعت گذشته 43 درصد جهش کرد و به 525 میلیون دلار رسید. این جهش باعث شد نات کوین جزو 50 ارز برتر در میان لیست ارزهای دیجیتال برسد.

حرکت‌های استراتژیک نات کوین

تجدید حیات Notcoin یک رویداد تصادفی نیست. توسعه دهندگان در پشت صحنه مشغول بوده اند و حرکاتی انجام می دهند که منجر به تقاضای بیشتر برای NOT می شود.

مهمتر از همه، آنها اخیراً اعلام کردند که  3 میلیون دلار NOT  سوزانده شده است. این فقط یک کار تیمی برای جلب توجه سرمایه گذاران نبود. یک حرکت حساب شده برای محدود کردن عرضه نات کوین و احتمالاً افزایش ارزش بود.

اما توسعه دهندگان به همین جا بسنده نکردند. آنها همچنین از یک طرح تشویقی 4.2 میلیون دلاری برای پاداش دادن به وفادارترین کاربران خود در پلتفرم Notcoin Explore رونمایی کردند.


🪙🏆پیش بینی قیمت نات کوین | هر توکن NOT در آینده به چند دلار می رسد؟🪙🏆


این تصمیمات توکنومیک نات کوین را تغییر داده و کمبود عرضه  بیشتری ایجاد کرده است. با عرضه در گردش 102.4 میلیارد و ارزش بازار 1.6 میلیارد دلار، NOT خود را به عنوان پنجاه و هشتمین رمزارز بزرگ جهان تثبیت نکرده است.

 البته، ما نمی توانیم عوامل خارجی را نادیده بگیریم. افزایش اخیر بیت کوین، پس از اینکه برای مدت کوتاهی به زیر 60000 دلار سقوط کرد، کل بازار آلتکوین را بالا می برد. Notcoin از این روند صعودی ارزهای دیجیتال سود می برد. بنابراین، علیرغم نوسانات اخیر سکه، هنوز اعتقاد قوی به پتانسیل بلندمدت آن وجود دارد.

PlayDoge با جاه‌طلبی‌های P2E و پیش‌فروش موفق

این فقط نات کوین نیست که این هفته عملکرد خوبی دارد. یک رقیب جدید، پلی دوج ، بی سر و صدا در حال ایجاد رالی صعودی است. PlayDoge یک چهره تازه در بازار میم کوین است که هدف آن ترکیب نوستالژی با فناوری بلاک چین است.

بازیکنان می توانند یک “دوج” مجازی را در یک جهان 8 بیتی پرورش دهند و برای تلاش های خود توکن های PLAY به دست آورند. این مانند غواصی در دنیای یکپارچه سازی با سیستم عامل و رشد کیف پول رمزنگاری خود در همان زمان است.

پلی دوج

 پیش فروش PlayDoge در 28 می آغاز شد و در حال حاضر بیش از 5.1 میلیون دلار سرمایه اولیه به دست آورده است.

این یک شاهکار چشمگیر برای چنین میم کوین جدیدی است. با توکن‌های PLAY که فقط با قیمت 0.00512 دلار عرضه می‌شوند، سرمایه‌گذاران خرده‌فروش هجوم می‌آورند تا قبل از راه‌اندازی رسمی در پیش فروش شرکت کنند. اما این فقط به قیمت تخفیف‌خورده PLAY مربوط نمی‌شود. 

🪙💰پیش فروش ارزهای دیجیتال پر سود سال 2024🪙💰

تیم پلی دوج همچنین از تقاضای مداوم برای پروژه‌های رمزنگاری P2E استفاده می‌کند. کل فضای P2E در حال حاضر 10.5 میلیارد دلار ارزش دارد و فلوکی، نات کوین و اکسی اینفینیتی سه آلت کوین بزرگ هستند.

پلی دوج به دنبال این است که نشان خود را در این فضا بگذارد. بنابراین، آیا PLAY توکن بعدی P2E برای پامپ خواهد بود؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد، اما با حال و هوای قدیمی‌اش و دنبال‌کنندگان رو به رشد توییتر، مطمئناً در مسیر درستی قرار دارد.

منبع: کریپتو نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments