رالی صعود یپپه

نهنگ ها پپه میخرند! آیا pepe برای یک رالی آماده میشود؟

یک نهنگ پپه امروز دوباره گمانه زنی هایی را در سراسر صنعت رمزنگاری گسترده تر، عمدتاً با انباشت انبوه PEPE خود ایجاد کرده است. بینش‌های زنجیره‌ای نشان داد که در بحبوحه سقوط ماهانه سکه پپه، به مقدار ۱.۲ تریلیون دلار از صرافی ارز دیجیتال Binance خریداری شد.

قابل ذکر است، علیرغم کاهش تقریبا 20 درصدی قیمت که در ماه گذشته ثبت شده است، مقادیر سرسام‌آور سکه‌های انباشته شده، احساسات خوش‌بینانه بازار را نسبت به اقدام قیمت آتی میم کوین با مضمون قورباغه برانگیخته است. 

  •  یک نهنگ با انباشت 1 تریلیون PEPE امواج خوش بینانه به راه انداخته است.
  •  این انباشت امید را برای تغییرات قیمت در آینده شعله ور کرده است.
  •  حرکت قیمت PEPE امروز نشانه هایی از تثبیت را نشان داد.

 در بحبوحه سقوط قیمت ماهانه PEPE، یک نهنگ سکه Pepe اقدام به خرید بیش از  1 تریلیون سکه از Binance کرده است که امیدی را نسبت به حرکت‌های آینده برانگیخته است.

خرید و فروش تتر پی98

امید به آینده قیمت پپه

پپه کوین

با آشکار شدن چنین انباشت انبوهی، احساسات معمول بازار چرخشی خوش بینانه به خود می گیرد. این انباشته‌ها نشان‌دهنده اعتماد نهنگ‌ها به پتانسیل دارایی برای ارائه دستاوردهای قابل توجه در آینده است و امیدی را برای آینده سکه ایجاد می‌کند.

🟩 بر اساس داده های برجسته شده توسط هشدار نهنگ، 1.23 تریلیون PEPE، به ارزش 14.74 میلیون دلار، 2 ژوئن از بایننس خریداری شد. سفارش خرید توسط آدرس نهنگ 0x835678a6 انجام شد.

نمودار قیمت پپه
نمودار قیمت پپه

این انباشت عظیم حس اعتماد به پتانسیل سکه پپه برای ارائه سودهای آینده را منعکس کرده است، همانطور که در بالا نیز ذکر شد. در همین حال، این تراکنش فشار خرید بیشتری را به دارایی دیجیتال وارد می کند.

همچنین، شایان ذکر است که نهنگ با قیمت 0.000011 دلار وارد بازار PEPE شد. از سوی دیگر، قیمت PEPE امروز نشانه هایی از تثبیت را نشان می دهد و به سمت صعودی حرکت می کند.

عملکرد بازار pepe

در حال حاضر، قیمت پپه 0.23 درصد افزایش یافت و در 0.00001148 دلار معامله شد. قیمت پایین و بالای 24 ساعته آن به ترتیب 0.00001133 دلار و 0.0000117 دلار ثبت شد که نشانه هایی از تثبیت را نشان می دهد.

داده های کوین گلس حرکت آشفته و پر نوسان  سکه Pepe را منطقی تر کرد، زیرا بهره باز  OI آتی آن افزایش یافت در حالی که حجم مشتقات کاهش قابل توجهی داشت. 


🐸🪙قیمت ارز پپه تا 2030 چقدر رشد میکند؟🐸🪙


بهره باز پپه  با 7.32 درصد جهش به 142.06 میلیون دلار رسید، در حالی که حجم مشتقات آن با 20.98 درصد کاهش به 799.11 میلیون دلار رسید. این داده ها به افزایش علاقه سرمایه گذاران اشاره می کند اما فعالیت بازار را کاهش می دهد و احساسات نامطمئن در مورد قیمت ایجاد می کند.

🟩 علاوه بر این، RSI در امتداد 46 حرکت کرد و بر موضع خنثی دارایی در بازار تأکید کرد. اگر فشار خرید بیشتر ادامه یابد، مانند آنچه در بالا ذکر شد، سکه پپه می تواند حرکت صعودی قابل توجهی را در پیش داشته باشد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments