سیگنال پامپ قیمت پپه + تحلیل تکنیکال پپه

تحلیل تکنیکال ارز پپه | الگوی نمودار نشان دهنده پامپ 30 درصدی

قیمت پپه در جریان رشد بازار با رشد 30 درصدی بالقوه 2.3 درصد افزایش یافت. با این حال، شکست الگوی کنج می‌تواند باعث کاهش تا 0.00000463 دلار شود.

  • سود باز هفتگی پپه 46 درصد افزایش یافت، از 63 میلیون دلار به 92 میلیون دلار، که نشان دهنده افزایش فعالیت سرمایه گذاران است.
  • یک متقاطع احتمالی بین شیب متحرک متحرک نمایی 20 و 200 روزه می تواند فشار فروش را برای یک نزول طولانی مدت تسریع بخشد.
  • سقوط به زیر حمایت از الگوی کنج، چشم انداز صعودی برای اصلاح طولانی مدت را باطل می کند

قیمت پپه روز دوشنبه جهش 2.3 درصدی را تجربه کرد، زیرا قیمت ارزهای دیجیتال یک رشد و بهبود را تجربه کرد. در حالی که قیمت بیت کوین تلاش می کند تا 60000 دلار را پس بگیرد، بخش بی ثبات بازار کریپتو قسمت میم کوین، از جمله پپه، رشد قابل توجهی را نشان می دهد. آیا این بهبود برای ارزهای دیجیتال ادامه خواهد داشت؟

خرید و فروش تتر پی98

بررسی الگوهای پپه (PEPE)

در دو هفته گذشته، قیمت پپه یک جریان رنج را نشان داد که بین مقاومت 0.000009 دلار و خط روند پایین تر الگوی کنج طنین انداز شد. تغییر نزولی اخیر از مقاومت سقف، این دارایی را با 18 درصد کاهش به 0.0000074 دلار داد. به طور متوالی ارزش بازار به 3.16 میلیارد دلار کاهش یافت.

الگوی کنج متشکل از دو خط روند همگرا است که حرکت از دست دادن روند غالب را نشان می دهد. خط روند به‌عنوان مقاومت و حمایت پویا، قیمت را قبل از یک شکست تعیین‌کننده برای رالی بعدی، به یک اوج قیمت هدایت می‌کند.

علاوه بر این، پپه طی هفته گذشته افزایش قابل توجهی در بهره باز تجربه کرده است. داده های کوین گلس نشان می دهد که بهره باز از 63 میلیون دلار به 92 میلیون دلار افزایش یافته است که افزایش قابل توجهی 46 درصدی را نشان می دهد.

سود یا بهره باز پپه PEPE
سود یا بهره باز پپه PEPE

این افزایش شدید در OI نشان‌دهنده علاقه سرمایه‌گذاران و افزایش مشارکت در بازار است، که نشان می‌دهد معامله‌گران خود را برای نوسانات احتمالی یا حرکت‌های قیمتی آینده قرار می‌دهند.

تحلیل تکنیکال پپه

اگر فشار فروش از سر گرفته شود، قیمت پپه ممکن است 15 درصد سقوط کند تا به دنبال حمایت در خط روند پایین تر باشد. پیش از این، برگشت از این حمایت منجر به افزایش 72 درصدی به 0.000013 دلار در اواخر ژوئیه شد که نشان دهنده منطقه انباشت بالا برای خریداران است.

اگر تاریخ تکرار شود، قیمت پپه با 30 درصد افزایش به 0.0000098 دلار خواهد رسید تا خط روند مقاومت الگوی کنج را به چالش بکشد. خروج صعودی از این مقاومت نشان دهنده روند پایان اصلاح خواهد بود.

تحلیل تکنیکال و قیمت پپه
تحلیل تکنیکال و قیمت پپه

در مقابل، قیمت پپه زیر میانگین متحرک نمایی روزانه (20، 50، 100 و 200) نشان می دهد که مسیر کمترین مقاومت پایین است. شکست احتمالی از خط روند پایین تر، الگوی صعودی را باطل می کند و کاهش قیمت را تا 0.00000463 دلار طولانی می کند.

❌سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است.از این مقاله به عنوان مشاوره مالیاتی، سرمایه گذاری، یا سایر موارد استفاده نکنید. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی یک ارز نیازمند مطالعه و تحلیل است و به عهده خود شخص میباشد، پی 98 در قبال سود و زیان و برداشت شما هیچ مسئولیتی ندارد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments