رالی صعودی پپه

تحلیل رمز ارز پپه | وقت خرید پپه در کف قیمت است؟

معیارهای روی زنجیره، همراه با تحلیل تکنیکال، نشان داد که گاوها بر پپه تسلط داشته اند. پس از یک اصلاح قیمت مناسب، میم کوین محبوب پپه یک الگوی قیمت صعودی را در نمودار روزانه خود شکل داد.به همین دلیل کارشناسان پیشنهاد می کند که ممکن است فرصتی برای خرید پپه در کف قیمت وجود داشته باشد.

آیا فرصت خرید پپه در کف قیمت رسیده است؟

با توجه به آخرین پست یک تحلیلگر در توییتر، قیمت پپه اکنون با نزدیک شدن به 50% اصلاح فیبوناچی به سطح مناسب خرید در کف قیمت نزدیک می شود. بر اساس میزان موفقیت، تریدرها و سرمایه‌گذاران معمولاً هنگام ایجاد موقعیت‌های خرید یا باز کردن پوزیشن لانگ روی پپه، از اندیکاتور فیبوناچی وقتی به اصلاح 50 درصدی برسد استفاده می‌کنند.

تحلیل تکنیکال قیمت پپه

پپه می تواند 20 درصد افزایش یابد و به سطح جدیدی برسد، البته اگر کندل روزانه را بالای 0.0000111 دلار ببندد. بر اساس تحلیل تکنیکال پپه، در حال حاضر یک الگوی مثلث متقارن در حال شکل گیری است که پس از خروج از خط روند نزولی تثبیت میشود. با این حال، پپه، به یک منطقه بسیار مهم در داخل این الگو رسیده است و احتمال شکست در جهت یا نزولی یا صعودی وجود دارد.


⬅️احتمال افزایش قیمت پپه تا 50 درصد!


چارت تکنیکال روند قیمت پپه + تارگت
چارت تکنیکال روند قیمت پپه + تارگت

بر اساس احساسات حاکم بر بازار، پپه ممکن است برای شکست صعودی آماده باشد. اگر این اتفاق بیفتد و پپه یک کندل روزانه را بالاتر از سطح 0.0000111 دلار ببندد، این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده تا 20٪ افزایش یابد و به سطح 0.0000132 دلار برسد. شاخص قدرت نسبی پپه (RSI) و میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA) به افزایش احتمالی قیمت PEPE اشاره دارد.

سیگنال های صعودی پپه در تحلیل تکنیکال

چشم‌انداز مثبت پپه را می‌توان با معیارهای روی زنجیره ثابت کرد، زیرا احساسات تریدرها کاملاً صعودی به نظر می‌رسد. با توجه به شرکت تحلیل زنجیره ای کوین گلس، نسبت پوزیشن های لانگ و شورت پپه 1.039 است. مقدار بالای 1 نشان دهنده احساسات صعودی قوی و یک سیگنال مثبت است.


⬅️آیا قیمت ارز پپه تا پایان ماه مهر به اوج جدیدی میرسد؟


علاوه بر این، بهره باز پپه در معاملات فیوچرز نیز شروع به افزایش 4.3 درصدی طی 24 ساعت گذشته کرده است.به عبارت ساده تر، تریدرها شروع به باز کردن پوزیشن های خود با بهبود پپه در نمودارها کرده اند.

میزان لیکویید شدن پوزیشن های پپه

در حال حاضر لیکویید شدن عمده نزدیک به 0.0001019 دلار در سمت نزولی ( پوزیشن های شورت) و 0.00001051 دلار در سمت صعودی هستند و تریدرها در این سطوح بیش از حد لوریج ( اهرم) دارند. اگر پپه از الگوی مثلث متقارن خارج شود و به سطح 0.00001051 دلار برسد، نزدیک به 407910 دلار پوزیشن های فروش لیکویید می شود.

چارت میزان لیکویید شدن پپه
چارت میزان لیکویید شدن پپه

برعکس، اگر این کار را انجام ندهد و قیمت به 0.00001019 دلار کاهش یابد، تقریباً 1.90 میلیون دلار موقعیت های خرید لیکویید می شود.با ترکیب تمام این معیارهای زنجیره ای به علاوه تحلیل تکنیکال، به نظر می رسد که گاوها در حال حاضر بر پپه تسلط دارند. آن‌ها می‌توانند در روزهای آینده یک رالی صعودی ایجاد کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
همافر
همافر
3 ساعت قبل

خرید کنیم یا قیمت پایین تر از این هم میاد؟