سیگنال رشد پپه

تحلیل تکنیکال PEPE: سقوط میم کوین ها ولی سیگنال صعودی قوی پپه 

پپه در حال حاضر در سطح حمایت بحرانی قرار دارد که به زودی مسیر آینده آن را مشخص خواهد کرد. با وجود این، پپه همچنان برخی از علائم صعودی را نشان می دهد، زیرا بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 باقی مانده است.

  •  دارندگان پپه در ماه گذشته 5.76 درصد و در 24 ساعت گذشته 0.01 درصد افزایش داشته اند.
  •  قیمت PEPE با وجود نوسانات بازار همچنان بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) است.
  •  ارزش کل بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته به دنبال نوسانات بیت کوین 4.7 درصد کاهش یافت.

تحلیل قیمت پپه: قیمت PEPE در 24 ساعت گذشته 10.4 درصد کاهش یافت و در 0.000008358 دلار معامله شد. این به دنبال کاهش قیمت بیت کوین است که ممکن است منجر به کاهش 4.7 درصدی کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال شده باشد.

با این وجود، نمودار قیمت پپه برخی نشانه‌های صعودی را نشان می‌دهد که ممکن است این میم کوین را به ارتفاعات جدیدی سوق دهد، یا حداقل آن را در برابر حمام خون آلت کوین ها در این شرایط نوسان بازار کاهش دهد.

خرید و فروش تتر پی98

رالی صعودی یا نزولی برای پپه؟

قیمت پپه کمی پس از اینکه قیمت بیت کوین به زیر سطح حمایت بحرانی رسید، در نمودار تایم فریم روزانه پرقدرت ظاهر شد. میم کوین یکی از بهترین عملکردهای میم کوین در بلاک چین اتریوم بود که البته منجر به تغییر شدید بیت کوین شد.

🟢قیمت پپه اکنون در سطح حمایت نسبتا ضعیف در حدود 0.00000773 دلار است. اگر گاوها غالب شوند، پپه ممکن است 26 درصد افزایش یابد و به 0.0001108 دلار برسد، که با SMA 50 روزه نیز مصادف است.

قیمت پپه به تازگی از یک الگوی کنج در حال سقوط خارج شده بود و قبل از اینکه به سمت 0.00001720 دلار حرکت کند، در حال آزمایش مجدد خط رند بالای  الگوی کنج در حال سقوط بود.

از زمان رکود بیت کوین در 1 ژوئیه 2024، پپه 30 درصد از قیمت فعلی خود کاهش یافته است. جالب اینجاست که قیمت PEPE همچنان بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) است، شاهکاری که احساسات صعودی را در میان فعالان بازار ایجاد می کند.

توییت تحلیلگر درمورد پتانسیل رشد پپه
توییت تحلیلگر درمورد پتانسیل رشد پپه

 از طرف دیگر، میم کوین ممکن است با افت 20 درصدی بیشتر به پایین‌تر بیفتد تا سطح حمایت در 0.00000650 دلار پیدا کند. شاخص قدرت نسبی 14 روزه پپه (RSI) در 34 قرار دارد، فقط چهار نقطه بالاتر از منطقه فروش بیش از حد (OS).

🟩اگر به این منطقه سقوط کند، قیمت PEPE ممکن است افزایش فشار فروش را تجربه کند که ممکن است آن را تا سطح حمایت 0.00000650 دلار کاهش دهد. برعکس، RSI در 34 نشان‌دهنده پتانسیل صعودی بزرگ برای میم کوین در صورت تغییر شرایط عمومی بازار است.

سیگنال رشد نمودارهای پپه

پپه

داده‌های سنتیمنت و اتر اسکن نشان می‌دهد که دارندگان پپه در ماه گذشته 5.76 درصد و در 24 ساعت گذشته 0.01 درصد افزایش یافته‌اند، که نشان می‌دهد با وجود کاهش قیمت‌ها، سرمایه‌گذاران در حال انباشته شدن میم کوین هستند.

نمودار تکنیکال قیمت پپه
نمودار تکنیکال قیمت پپه

افکار تریدرهای کریپتو در توییتر همچنان نسبت به PEPE صعودی باقی می مانند و رشد چشمگیر تعداد دارندگان Pepe را به عنوان پرچم سبز برای دارایی کریپتو ذکر می کنند.


🐸فقط این میم کوین ها در بازار قرمز امروز بهبود قیمت را تجربه کردند!🐸


قیمت بیت کوین به افت ادامه می دهد و با توجه به تسلط 51 درصدی آن بر بازار، میم کوین هایی مانند Pepe ممکن است شانس کمی برای رهایی از این سلطه داشته باشند..

جمع بندی

علیرغم کاهش شدید بیت کوین، سکه پپه انعطاف پذیری غیرمنتظره ای را نشان می دهد و احساسات صعودی را در بازار بی ثبات حفظ می کند. این قدرت، پویایی منحصر به فرد بازار میم کوین را نشان می دهد و نشان می دهد که تریدرها دنبال سرمایه گذاری جایگزین در میان نوسانات گسترده تر ارزهای دیجیتال هستند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments