الگوی پرچم و رالی صعودی پپه

رالی 40 درصدی قیمت پپه در پی تشکیل الگوی پرچم صعودی

بازار ارزهای دیجیتال فشار عرضه قابل توجهی را در هفته دوم ژوئن تجربه کرد. با بازگشت قیمت بیت کوین از 71000 دلار، عوامل کلان اقتصادی، افزایش عدم اطمینان بازار و کاهش سود ماینرهای بیت کوین، اکثر آلتکوین های اصلی وارد روند اصلاحی جدیدی شدند.
با این حال، به دلیل ماهیت پرنوسان و معاملات سوداگرانه‌ و وسوسه انگیز، بازار میم کوین حتی در بین کاهش ارزش در لیست قیمت ارزهای دیجیتال با فشار فروش شدیدی مواجه شد.

  •  قیمت پپه ممکن است خط روند اصلاحی فعلی را تا زمانی که دو خط روند نزولی الگوی  پرچم دست نخورده باقی بمانند، بی روند باشد.
  •  کاهش قیمت همچنان بالای سطح اصلاحی فیبوناچی نشان می دهد که جریان در بازار کریپتو ممکن است صعودی باقی بماند.
  •  حجم معاملات 24 ساعته سکه پپه 954.4 میلیارد دلار است که نشان دهنده افزایش 17.6 درصدی است.

الگوی پرچم و رالی بازگشتی پپه

خرید و فروش تتر پی98

پپه، یکی از دارایی های با عملکرد بالا در جریان بهبود بازار در ماه آوریل-می بود. روند صعودی ارزش این دارایی را به بالاترین قیمت 0.00001725 دلاری قبل از ورود به مرحله اصلاح جدید به دلیل برگشت قیمت بیت کوین از 71000 دلار رساند.

این بازار خرسی پپه را 30 درصد کاهش داد و به 0.00001189 دلار ارزش قیمتی رساند، در حالی که ارزش کلی آن در بازار حدود 5.07 میلیارد دلار بود.


🐸🪙پیش بینی قیمت پپه تا سال 2030 آیا این ارز فراموش میشود یا همچنان پتانسیل سوددهی دارد؟🐸🪙


این هفته به طور قابل توجهی برای سرمایه گذاران کریپتو نزولی بود زیرا بیت کوین به پایین ترین حد 4 هفته اخیر 65000 دلار سقوط کرد که احتمالاً تحت تاثیر عواملی مانند مفهوم فاد (FUD ) به معنی ترس و شک و نااطمینانی از وضعیت بازار در این جریان  شاخص قیمت مصرف کننده یا CPI  و خروجی قابل توجه در ETF های بیت کوین،کاهش سود ماینر های بیت کوین و توزیع نهنگ ها بود. 

بنابراین، احساسات کنونی بازار هیچ نشانه‌ای از رالی بازگشتی را نشان نمی‌دهد،اما خبر از اصلاحات مداوم در آینده نزدیک میدهد.

تحلیل نمودارهای پپه

با این حال، تجزیه و تحلیل نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت PEPE در دو خط روند حرکتی موازی قرار می گیرد تا یک الگوی پرچم صعودی ایجاد کند. این الگوی نمودار معمولاً در یک روند صعودی ثابت برای به دست آوردن مجدد حرکت صعودی مشاهده می شود.

آنالیز قیمت پپه از روی نمودار
آنالیز قیمت پپه از روی نمودار

برای اینکه خریداران سیگنال بازیابی را دوباره به دست آوردن، قیمت پپه باید از سطح مقاومت سقف بگذرد. در صورت تداوم رالی گاوی خریداران میتوانند قیمت  بالای 0.0000175 دلار را دوباره به چالش بکشند و هدف 0.00002 دلار را دنبال کنند.

سطوح پیوت: با آماده شدن سکه پپه برای ورود به حالت کشف قیمت، نشانگر سطح مقاومت 0.00002 دلار و به دنبال آن 0.000024 دلار را نشان می دهد.

میانگین شاخص جهت دار: شیب روزانه ADX که به زیر 25 درصد می رسد، نشان می دهد که خریداران در حال بازیابی قدرت برای جهش بازیابی بعدی هستند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments