سقوط قیمت پپه

پپه درحال سقوط | وقت هولد کردن است یا فروش؟

پپه با نام توکن PEPE یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶.۱۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲۱ بازار قرار دارد. هر واحد از پپه در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۸,۴۴۵ تومان معادل ۰.۸ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱.۴۳ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۵۳% افزایش یافته است.

خرید و فروش تتر پی98

بررسی نمودارهای تکنیکال پپه

پپه کوین در ماه می یک روز در میان شاهد افزایش قیمت بود، اما رالی صعودی در حال حاضر متوقف شده است زیرا قیمت در چند روز گذشته کاهش یافته است. اوایل ماه مارس، پپه نیز رفتار صعودی بسیار مشابهی از خود نشان داد، اما رالی کوتاه ماند. با این حال، این بار اینطور نبود، زیرا پپه هفته ها به افزایش خود ادامه داد و رکورد 0.00001718 دلاری را ایجاد کرد. قیمت پپه پس از افت 5 درصدی در چند روز گذشته در حال حاضر 0.00001469 دلار است و 16 درصد از بالاترین قیمت خود فاصله گرفته است.

روند قیمتی نمودار پپه
روند قیمتی نمودار پپه

طبق نمودارهای تکنیکال، هم خرس ها و هم گاوها به یک اندازه برتری دارند، جایی که میانگین متحرک از منطقه خرید قوی صحبت می‌کند، اما میانگین متحرک همگرایی واگرایی و آمار حرکت از فشار فروش صحبت می‌کند.

این نشان‌دهنده برخورد بین سرمایه‌گذاران است که در آن بخشی به قله‌های بالاتر آتی اعتقاد دارند، و بقیه از هرگونه ضرر احتمالی با فروش در زمانی که قیمت هنوز بالاست اجتناب می‌کنند. شاخص قدرت نسبی همان چیزی است که علامت گذاری روی 59 است، یک منطقه خنثی بین خریداران و فروشندگان.

آیا PEPE در مرحله بعد افزایش می یابد یا کاهش می یابد؟

دارندگان پپه احساسات حریصانه را حفظ کرده اند که می تواند به افزایش قیمت کمک کند. این توکن از امروز شروع به حرکت به سمت بالا کرده است زیرا قیمت پپه پس از افزایش 0.6 درصدی در 24 ساعت گذشته در 0.00001469 دلار معامله میشود. در حال حاضر، قیمت پپه ممکن است یک روند نزولی داشته باشد که برای روزها یا هفته‌ها به دلیل ماهیت فرار آن و نهنگ‌ها که در حال دامپ این سکه هستند، روند نزولی داشته باشد.

سرمایه گذاران به آن چشم دوخته اند. در صورت وقوع رالی صعودی، قیمت پپه به لطف رفتار صعودی کلی بازار، می‌تواند موفق شود اوج دیگری را تشکیل دهد، این بار بسیار بالاتر. بر اساس افزایش قیمت قبلی، تحلیلگران پیش بینی کرده اند که سکه میم قورباغه با فشار صعودی بعدی به 0.00002 دلار برسد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments