ارز پی پی چیست

ارز پی پی (PEIPEI) ترندی ترین میم کوین این روزها

طبق چندین گزارش اخیراً منتشر شده، بخش میم کوین سودآورترین بخش بازار کریپتو در نیمه اول سال 2024 بوده است. از آنجایی که میم کوین ها می توانند در مدت زمان کوتاهی سودهای کلانی را برای سرمایه گذاران به ارمغان بیاورند، این بخش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی از میم کوین هایی که این روزها در بازار ترند شده و سود چند صد درصدی را برای دارندگان خود دارد، پی پی (PEIPEI) است که به نسخه چینی میم کوین محبوب پپه(PEPE) معروف است.

ارز پی پی (PEIPEI)  چیست؟

ارز پی پی (PEIPEI)

PEIPEI یک تازه وارد در اکوسیستم memecoin است که از میم محبوب Pepe the Frog الهام گرفته و با سایر عناصر میم فرهنگی ادغام شده است. PEIPEI که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، تجربه ای منحصر به فرد را به دارندگان خود فراتر از یک دارایی دیجیتال ارائه می دهد.

این پروژه دارای مالیات خرید و فروش 0٪ است که هدف آن ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه و جذاب با تمرکز بر مشارکت جامعه است. توسعه دهندگان جذابیت این پروژه را برجسته می کنند و آن را به توانایی آن در احترام به سنت و در عین حال استقبال از آینده ارزهای دیجیتال نسبت می دهند.

نقشه راه ارز پی پی (PEIPEI)

پی پی توکن میم محبوب پپه سبز را با جذابیت عناصر فرهنگی PEPE ادغام می‌کند و منجر به ترکیبی تازه و فریبنده می‌شود که ضمن ادای احترام به سنت چینی، آینده روشنی دارد.

به ما در سفری هیجان انگیز بپیوندید که شبیه هیچ سفر دیگری در فضای کریپتو نیست. توکن PEIPEI فقط یک دارایی دیجیتال نیست. این تجربه ای است که به شما امکان می دهد بخشی از جنبشی باشید که قوانین مشارکت را بازنویسی می کند.

قیمت ارز پی پی چند دلار است؟

در تصویر زیر میتوانید تغییرات قیمت ارز پی پی را از ابتدا تا زمان نگارش این مقاله مشاهده کنید.همانطور که میدانید پی پی در واقع شت کوین است و ارزش آن پایین است. با این حال شت کوین ها میتوانند سودهای ناگهانی را تجربه کنند و نوسانات بالایی دارند.

اینکه قیمت ارز پی پی تا کجا میتواند بالا برود و یا حتی صفر شود معلوم نیست چون این سبک از ارزها فاندامنتالی ندارند که تضمین کننده ارزش آن ها باشد. اگر میخواهید با امید افزایش قیمت ارز PEIPEI وارد بازارش شوید باید حتما مدیریت ریسک را در نظر بگیرید و سرمایه کمی را به این ارز اختصاص دهید.

نمودار قیمت ارز پی پی
نمودار قیمت ارز پی پی

گر میخواهید با امید افزایش قیمت ارز PEIPEI وارد بازارش شوید باید حتما مدیریت ریسک را در نظر بگیرید و سرمایه کمی را به این ارز اختصاص دهید.
ارزش بازار این پروژه رو به رشد و در حال افزایش بوده است که نشان میدهد سرمایه گذاران، تریدرها و نهنگ ها به این ارز توجه نشان می دهند.

خرید ارز PEIPEI از کدام صرافی ها امکان پذیر است؟

هنوز صرافی های برتر مثل بایننس یا کوکوین این ارز را لیست نکرده اند. در حال حاضر میتوانید برای خرید ارز پی پی از صرافی های غیر متمرکز استفاده کنید. در ادامه لیست صرافی هایی که از خرید و فروش ارز پی پی پشتیبانی میکنند آمده است:

  • یونی سواپ (نسخه ۲ و ۳)
  • گیت (Gate.io)
  • مکسی (MEXC)
  • ال‌بنک (LBank)
  • بیت‌مارت (BitMart)
  • کوینکس (CoinEx)

آینده ارز پی پی PEIPEI چگونه پیش بینی میشود؟

پی پی با لیست شدن در صرافی های متعدد و حفظ رشد چشمگیر قیمت توجه را به خود جلب کرده است. ارزهایی  که در کوین استور، دیجی فاینکس گلوبال و اسند ایکس لیست شوند، دسترسی تریدرها را در سراسر جهان افزایش می دهد. این فهرست‌های مبادله همچنین اعتماد سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهد و اعتماد به توسعه آینده پروژه را منعکس می‌کند.

مشارکت با ال بنک، مکس، بیت مارت، پولونیکس، یونی سواپ و گیت آی او یک شبکه تجاری گسترده را فراهم می کند، نقدینگی پی پی را افزایش می دهد و موقعیت آن را در بازار رقابتی میم کوین تثبیت می کند.

همکاری پی پی با سلبریتی ها
همکاری پی پی با سلبریتی ها

عملکرد بازار پی پی رشد سریعی را نشان می دهد، به طوری که قیمت فعلی آن از زمان عرضه در 5 ژوئن 804.85 درصد افزایش یافته است. در طول ماه گذشته، نمودار قیمت نشان دهنده روندهای صعودی مستمر، با نوسانات کمتر در مقایسه با ریسک های کلی بازار میم کوین است.

علیرغم مواجهه با خطرات رایج مرتبط با میم کوین ها  مانند کمبود برنامه های کاربردی در دنیای واقعی، نوسانات بالای قیمت و پتانسیل جایگزینی با میم کوین های جدیدتر و هیجان انگیزتر، پی پی حمایت قوی و فعالیت تریدینگ چشمگیر را نشان داده است. سرمایه گذاران باید قبل از معامله پی پی به دقت تحقیق و استراتژی کنند.

آیا PEIPEI پپه بعدی است؟

پپه در آوریل 2023 ورود انفجاری به بازار داشت. با وجود نداشتن برنامه بلندمدت، این پروژه در عرض 20 روز پس از انتشار از آستانه 2 میلیارد دلاری عبور کرد.

در 12 ماه گذشته، قیمت پپه بیش از 521 درصد افزایش یافته است و دستاوردهای قابل توجهی را برای متحرکان اولیه به ارمغان آورده است. با ارزش بازار بیش از 3.8 میلیارد دلار، این توکن با مضمون قورباغه به عنوان سومین سکه بزرگ میم پس از دوج کوین و شیبا اینو ظاهر شده است.

سایت اصلی پی پی
سایت اصلی پی پی

از آنجایی که پپه هیچ ابزار تعریف‌شده‌ای ندارد، کارشناسان موفقیت آن در بازار را به فعالیت جامعه تثبیت‌شده‌اش در کنار سیاست‌های عدم مالیات و توکن سوزی آن نسبت می‌دهند.

پی پی  یکی دیگر از سکه های میم است که قصد دارد در موج استقبال گسترده پپه برای وایرال  شدن سوار شود. پی پی در حالی که همان افسانه را با سکه میم پیشرو به اشتراک می‌گذارد، نشان داده است که فقط یک کپی‌کننده دیگر نیست.

آیا پی پی ارزش سرمایه گذاری دارد؟

برای اینکه بفهمیم پی پی مناسب سرمایه گذاری است یا نه، باید به بررسی ویژگی های مثبت و منفی PEIPEI بپردازیم.

پی پی مثل هر میم کوین دیگری، ریسک ها و سودآوری های خاص خود را دارد.مسئولیت تحقیق و بررسی اینکه این میم کوین ارزش سرمایه گذاری شما را دارد یا نه بر عهده شماست، به این دلیل که، میم کوین ها عموما دارایی های دیجیتال پرنوسان هستند که با تبلیغات جهت گیری میکنند و ممکن است اوج های بالا و سقوط های سنگینی هم داشته باشند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضاپروینی
رضاپروینی
2 ماه قبل

این میم کوین ماله چینی هاست..اونها سر هرچیزی که به فرهنگشون مربوط باشه تعصب دارن..جمعیتشون زیاده..خرید شروع کنن..میترکه…این تریدره معروف سیاه پوسته داشت صحبت میکرد می‌گفت اگه پامپ کنه اوه مای گاد….انگلیسی صحبت میکرد…پی پی مثل په په میترکه…بخرید..حداقل یک میلیارد ازش بخرید..شاید همین شمارو از این زندگی سگی نجات داد…دلتون صاف کنید…خدا بخواد بده میده نمیپرسه خونت کجاس

علی
علی
پاسخ به  رضاپروینی
6 روز قبل

داداش چی شد ؟!