رالی بهبودی میم کوین ها

فقط این میم کوین ها در بازار قرمز امروز بهبود قیمت را تجربه کردند!

با سقوط بازار کریپتو، دو روز گذشته کاملاً چالش برانگیز بوده است زیرا همه ارزهای دیجیتال از جمله میم کوین ها به پایین ترین سطح ماه خود رسیده اند. فشار فروش در مورد کوین‌های میم فوراً افزایش یافت زیرا فروشنده ها برای بهترین استفاده از این وضعیت ترید را انتخاب کردند و افت بیشتری ایجاد کردند. اما امروز متفاوت است زیرا کریپتوها در حال بهبود هستند، به خصوص میم کوین‌هایی مانند PEPE، WIF و برخی دیگر، که حتی قبل از سقوط بازار با مشکل مواجه بودند. PEPE پس از افزایش 14 درصدی خود در 24 ساعت گذشته، دوباره روند رو به رشدی دارد.

خرید و فروش تتر پی98

بهبود قیمت ناگهانی پپه 

پپه

PEPE پس از رسیدن به ارتفاعات جدید و ایجاد بالاترین قیمت در 0.00001718 دلار، به شدت شکست خورد. ماه می سودآورترین ماه برای دارندگان PEPE بوده است، زیرا رکوردهای جدیدی را در طول ماه ایجاد کرده است. با این حال، با انتقال به ژوئن، قیمت PEPE با یک بهبود جزئی در پایان ژوئن روند نزولی داشت. 


🐸نهنگ ها پپه میخرند! آیا pepe برای یک رالی آماده میشود؟🐸


اما با کاهش بازار، این سکه میم قورباغه تا همین اواخر دوباره سقوط کرد، زیرا در 24 ساعت گذشته با وجود افت بازار، 14 درصد افزایش یافته است. اکنون با قیمت 0.000009081 دلار معامله می شود، اما راه درازی در پیش دارد، زیرا ATH بیش از 47 درصد فاصله دارد. 

نمودار قیمت روزانه پپه
نمودار قیمت روزانه پپه

شاخص های فنی نشان می دهد که پپه هنوز در یک منطقه فروش است، زیرا فروشندگان کوتاه مدت فعال هستند. با این حال، اگر قیمت بتواند به بالای پیوت در 0.00001245 برود، احتمالاً روند صعودی ادامه خواهد یافت زیرا مقاومت در 0.00001478 قرار دارد. اما اگر نتواند افزایش یابد، قیمت PEPE ممکن است به 0.00000869 کاهش یابد.

داگ ویف هت پیشتاز رالی سکه های میم

داگ ویف هت

پس از کاهش به 1.5 دلار در 5 ژوئن، WIF با افزایش 26 درصدی در 24 سال گذشته، پیشتاز بازیابی میم کوین ها بود. زیرا WIF در بازار، مشابه PEPE، اما برای مدت طولانی تری، با مشکل مواجه بود. حتی در شرایط طمع‌آمیز بازار، در نمودارها بسیار پایین می‌آمد. با این حال، یکی از اولین ارزهایی است که افزایش می‌یابد و امید سرمایه‌گذاران برای بازیابی زیان‌های خود را افزایش می‌دهد.


👒تحلیل نمودار و پیش بینی قیمت ارز WIF در سال 2024 👒


در دوران اوج خود، داگ ویف هت تا 4.8 دلار افزایش یافت، اما در پایان ماه می روند نزولی را تجربه کرد و تا کنون ادامه داشته است.این همه چیز نیست، زیرا تعداد معدودی دیگر از میم کوین ها نیز در حال افزایش هستند که باعث افزایش 13 درصدی در ارزش بازار این دسته شده است. 

نمودار قیمت روزانه داگ ویف هت
نمودار قیمت روزانه داگ ویف هت

با این حال، حجم معاملات همچنان با مشکل مواجه است و نسبت به دیروز 21 درصد کاهش یافته است.

  • با وجود این، میم کوین ها در بازار عملکرد خوبی دارند و هاپی(HOPPY)، وین دوج 98 (EXE) و کاگ اینو (COQ) با 48٪، 34٪ و 34.7٪ سود امروزی بهترین عملکردها را دارند.

سکه‌های میم با تم سگ نیز شروع خوبی دارند، زیرا دوج کوین پس از افزایش 11 درصدی با قیمت 0.109 دلار معامله می‌شود، شیبا اینو پس از افزایش 15 درصدی به 0.00001562 دلار، بونک پس از افزایش 14.46 درصدی 2252 دلاری، و FLO020 در 14.46 درصد در 01 دلار، 0.00001562 دلار معامله می‌شود.

جمع بندی

بازار به طور کامل تغییر نکرده است، زیرا در دو روز گذشته ارزش بازار حدود 260 میلیارد دلار در آن زمان از بین رفت، اما امروز 5 درصد افزایش یافته است. بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده، از جمله PEPE، WIF، BONK و غیره، افزایش قابل توجهی کسب کردند و آنها را از دام خرس خارج کردند. با این حال، شاخص ترس و طمع در 37 است که در منطقه ترس قرار دارد که نشان دهنده تردید سرمایه گذار در بازار است. باید دید چند روز آینده چگونه پیش خواهد رفت و آیا این افت ادامه خواهد داشت یا بازار با بهبودی پیش خواهد رفت.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments