بازی جدید نات کوین اکسپلور

آموزش بازی جدید نات کوین (Notcoin Explore) | فرصت کسب درآمد تضمینی

نات کوین اکسپلور در حال حاضر راه اندازی بیش از 200 پروژه را تسهیل کرده است که در مجموع 22.5 میلیون کاربر را درگیر کرده است.
نات کوین، یک ایردراپ برجسته در بخش بازی های مبتنی بر تلگرام، به طور رسمی بازی جدید خود، نات کوین اکسپلور را راه اندازی کرده است، پلتفرمی با هدف تسریع رشد پروژه های وب 3. این اطلاعیه که از طریق توییتر منتشر شد، یک روند ساده برای راه اندازی پروژه ها و جذب کاربران در اکوسیستم تلگرام را تشریح می کند.

خرید و فروش پرفکت مانی

آموزش ورود به نات کوین جدید

ربات نات کوین جدید همان ربات قبلی است. اگر در پروژه قبلی فعال نیستید میتوانید روی دکمه زیر بزنید و وارد بازی نات کوین جدید و فاز جدید این پروژه بشوید:

در نات کوین جدید دیگر نیازی نیست روی صفحه کلیک کنید تا سکه جمع کنید. در این بازی یک سری تسک های دیگر به شما داده می شود که اگر هرروز آنها را انجام دهید پاداش می گیرید.

بازی جدید نات کوین و پروژه های Web3

پلتفرم نات کوین اکسپلور قول می‌دهد که فرآیند ورود به پروژه‌های جدید Web3 را ساده‌تر کند. این ابتکار دو مزیت اصلی را به همراه دارد: کاربران می‌توانند پروژه‌های جدید را پیدا کنند و از آن‌ها در حین کسب پاداش حمایت کنند و پروژه‌ها می‌توانند به سرعت مخاطبان فعال را از طریق فرآیند راه‌اندازی آسان جذب کنند.

با توجه به پست توییتر نات کوین، پروژه‌های علاقه‌مند می‌توانند با کلیک کردن روی ربات اصلی نات کوین و خواندن توضیحاته مربوطه کمپین ایجاد کنند، جزئیات لازم را تکمیل کنند، پرداخت‌ها را انجام دهند و پروژه خود را راه‌اندازی کنند.

توییت تیم نات کوین
توییت تیم نات کوین

نات کوین اکسپلور در حال حاضر راه اندازی بیش از 200 پروژه را تسهیل کرده است که در مجموع 22.5 میلیون کاربر را درگیر کرده است. کمپین ها حداقل پاداش 20000 دلاری را در توکن های Notcoin ارائه می دهند که میانگین هزینه هر کمپین تکمیل شده از 0.1 تا 0.2 دلار است.

علیرغم چارچوب امیدوارکننده، نات کوین با چالش هایی مواجه شده است. ارزش بازار این پلتفرم در هفته گذشته بیش از 35 درصد کاهش یافته است و اکنون با قیمت 0.0097 دلار معامله می شود. این کاهش با افزایش رقابت در بخش پروژه های رمزنگاری بازی های کلیکی یا همان تپ تو ارن برای کسب درآمد مرتبط است، جایی که ایردراپ های دیگری مانند همستر کامبت، تپ سوآپ، بلوم و کتیزن در حال جذب قابل توجهی از کاربران هستند.

مشارکت ها و برنامه های آینده بازی جدید نات کوین

نات کوین از طریق مشارکت های استراتژیک و برنامه های بلندپروازانه در حال گسترش است. همکاری اخیر با هلیکا، یک شرکت تحلیلی مبتنی بر هوش مصنوعی، باعث ایجاد شتاب دهنده بازی تلگرام شد. هدف این همکاری ایجاد و راه‌اندازی برنامه‌های کوچک جدید در پلتفرم تلگرام، افزایش فرصت‌ها برای توسعه‌دهندگان بازی است.

 مدیرعامل هلیکا از فرصت عظیم توسعه‌دهندگان بازی برای ارتباط با پایگاه بزرگ کاربران تلگرام، با تمرکز بر تعامل عمیق‌تر و دسترسی جهانی، تاکید کرد. شتاب دهنده بازی تلگرام به توسعه دهندگان کمک می کند تا از پلتفرم تلگرام برای بازی هایی با گیم پلی ساده و جوایز ارز دیجیتال واقعی استفاده کنند. این رویکرد قبلاً برای نات کوین خوب عمل کرده است، که به سرعت پس از راه‌اندازی به ارزش بازار ۲ میلیارد دلاری رسید.

نات کوین فقط یک بازی کلیکی نیست

ساشا، موسس نات‌کوین، برنامه‌هایی برای تغییر تمرکز از بازی‌های کلیکی ساده، جایی که کاربران برای استخراج توکن روی صفحه ضربه می‌زنند، فاش کرده است. در عوض، این پلتفرم مدل‌های پایداری را هدف قرار خواهد داد که مشارکت و درآمد بلندمدت را تشویق می‌کند.

ساشا قصد دارد که نات کوین را تبدیل به یک مرکز مرکزی برای راه اندازی و پشتیبانی از پروژه های مختلف، افزایش تقاضا برای توکن خود و جذب کاربران در بازی های جدید تلگرام کند. این پلتفرم قصد دارد تا 100 کمپین در هفته معرفی کند و به کاربران این امکان را می دهد تا با شرکت در پروژه های مختلف جوایزی کسب کنند. انتظار می‌رود این مدل که بر تعامل کاربر و ابزار توکن تمرکز دارد، رشد پایدار و دوام طولانی‌مدت را برای نات کوین و پروژه‌های مرتبط با آن فراهم کند.

نحوه اکسپلور و کسب درآمد در بازی جدید NOT

کمپین ها و استخرها

  • یک استخر نقدینگی از سکه های $NOT است.
  • شما می توانید در هر استخری عضو شوید و با تکمیل کمپین ها به طور غیر فعال از آن درآمد کسب کنید.
  • کمپین مجموعه ای از وظایف است که توسط تیم توسعه استخر اضافه شده است.
  • با تکمیل این کارها، میتوانید توکن های NOT دریافت کنید و بعدا آنهارا به به دلار تبدیل کنید.
  • برای شروع، فقط باید در هر استخر نقدینگی که تمایل دارید عضو شوید.

سطوح

  • سطح خود را بالا ببرید تا سرعت درآمد خود را چند برابر کنید و به استخرهای مخفی دسترسی پیدا کنید.
  • به عنوان مثال: استفاده از برخی بوست ها در بازی امکان استخراج را تا 5000 برابر افزایش میدهد.

لینک دعوت یا فرنس

  • دوستان خود را دعوت کنید و هر بار که دوست شما یک سطح جدید دریافت می کند و لول آپ میکند، $NOT دریافت کنید.
  • دوستانتان را دعوت کنید و 15٪ از خریدهای سطح آنها را در NOT دریافت کنید.
  • نهنگ هایی با بیش از 300 فرن در مرحله استخراج 25 درصد و نقش جدیدی دریافت خواهند کرد.

پیشنهادهای ویژه

  • در بازی جدید اکسپلور نات کوین، همه می توانند به راه اندازی پروژه های جدید با جوایز و بازی های جدید دسترسی داشته باشند.
  • هرچه بیشتر به پروژه ها کمک کنید، مزایای بیشتری دریافت خواهید کرد. 

خریدهای سطحی

  • پروژه اکسپلور نات کوین یک سیستم سطح باز است که پاداش های شما را چند برابر می کند و امکان دسترسی به پیشنهادات ویژه را فراهم می کند.
  • دستیابی سطح طلا نرخ پاداش پایه را 1000 برابر افزایش می دهد، در حالی که سطح پلاتینیوم آن را 5000 برابر افزایش می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مجتبی موسوی
مجتبی موسوی
1 ماه قبل

سلام
امید که سلامت و تندرست باشید
لینک دعوت فاز جدید نات کوین آغاز شد

مسعود
مسعود
1 ماه قبل

میشه رتبه طلایی با شماره ایران خرید

بی پول
بی پول
1 ماه قبل

امیدوارم از فاز جدید نات کوین بتونم یک پولی در بیارم دیگه خسته شدم واقعا از این بی پولی

ایرانی
ایرانی
پاسخ به  بی پول
1 ماه قبل

اینها یه مشت کلاهبردار هستند که کارشون فریب مردمه