پامپ نات کوین

پامپ 80 درصدی نات کوین و احتمال رشد قیمت بیشتر NOT

در میان رکود بازار، نات کوین(NOT)، ارز مبتنی بر تلگرام، در سه روز گذشته عملکرد چشمگیری از خود نشان داده است. این توکن در آخر هفته 80 درصد افزایش یافته است و سرمایه گذاران و ناظران بازار را نسبت به عملکرد کوتاه مدت آن خوشبین کرده است.
نرخ مثبت سرمایه گذاری نشان می دهد که سرمایه گذاران اکنون نسبت به آینده NOT خوشبین تر هستند. این تغییر در احساسات نشان می دهد که بسیاری روی رالی صعودی شرط بسته اند که میتواند سوددهی بالایی به سرمایه گذاران اعطا کند.

تحلیل تکنیکال نات کوین

این کریپتو نه تنها انتظارات نزولی سرمایه گذاران را زیر پا گذاشت، بلکه حتی نظر آنها را به مثبت تبدیل کرد.RSI بالا به طور کلی نشان می دهد که سرمایه گذاران بیشتری در حال خرید نات کوین هستند. اگر این روند ادامه یابد، این افزایش در خرید می تواند منجر به افزایش بیشتر قیمت شود.

علاوه بر RSI مثبت، نرخ تامین مالی نات کوین نیز مثبت شده است. این تغییر به ویژه پس از دوره ای از نرخ های بودجه به شدت منفی که قبلاً نشان دهنده احساسات نزولی بود، قابل توجه است.این نشان دهنده افزایش فشار خرید است زیرا سرمایه گذاران بیشتری به خرید سکه علاقه نشان می دهند.

پیش بینی رالی نات کوین

قیمت نات کوین در سه روز گذشته 68 درصد افزایش یافته است، و در حال حاضر ضرر 35 درصدی را که در پایان ژوئن ذکر شده بود، جبران کرده است. اکنون هدف آلتکوین 0.0211 دلار است که شکست مقاومت 0.0179 دلار را تضمین می کند.

نمودار ماهانه قیمت نات کوین
نمودار ماهانه قیمت نات کوین

با این حال، اگر این نقض شکست بخورد، کاهش تا 0.0130 دلار بسیار محتمل است. از دست دادن این سطح حمایت، پایان نامه صعودی را به کلی باطل می کند و نات کوین به زیر 0.0100 دلار نخواهد رسید.

بازی تلگرامی نات کوین 

یک ماه پیش، نات کوین پس از افزایش بیش از 500 درصدی در دو هفته بازار طوفانی شد. این توکن مبتنی بر تلگرام سال گذشته سفر خود را به عنوان ارز درون بازی برای یک بازی کلیکی آغاز کرد. در اوایل سال جاری، این پروژه شاهد ادغام گسترده تری با اپلیکیشن پیام رسانی و بلاک چین شبکه باز (TON) بود.

موفقیت عظیم آن باعث ایجاد بحثی در بین سرمایه گذاران در مورد بازی های رمزنگاری و وب 3 شد. برخی از کاربران معتقدند که نات کوین انقلابی در بازاریابی و بازی در وب 3 ایجاد کرده و راه را برای موج بعدی پروژه‌های پلی تو ارن در بلاک چین TON هموار کرده است.

نمودار تکنیکال جفت ارز NOT/USDT
نمودار تکنیکال جفت ارز NOT/USDT

برنامه های جدید تیم نات کوین

🔸به تازگی این پروژه از شتاب دهنده بازی تلگرام با مشارکت هلیکا گیمینگ رونمایی کرده است. هدف این همکاری گسترش و باز کردن یک شتاب دهنده برای بازی‌سازانی است که بازی‌های تلگرام را رهبری خواهند کرد.

به همین ترتیب، نات کوین اعلام کرد که  نات کوین اکسپلورر (Notcoin Explore)، پلتفرم راه اندازی پروژه های فناوری وب 3 در تلگرام باز است. در این اطلاعیه آمده است که با بیش از 200 پروژه در حال حاضر از طریق نات کوین و بیش از 22.5 میلیون شرکت کننده، این پلتفرم یک پرونده برد-برد برای کاربران و توسعه دهندگان خواهد بود.

🔸ظاهراً این خبر با استقبال خوبی از سوی جامعه خود مواجه شد. بسیاری از علاقه مندان به TON این تحولات را یک سیگنال صعودی می دانند زیرا تیم نات کوین در حال تلاش به نفع شبکه است.

عملکرد مثبت NOT در بازار پر نوسان کریپتو

با وجود کندی اخیر در بازار، نات کوین عملکرد قوی نشان داده است. در آخر هفته، توکن شروع به بهبودی از روند بازگشتی هفته گذشته کرد و از 0.0094 دلار معامله شد و بین محدوده قیمت 0.015-0.017 دلار قرار گرفت. چندین ناظر بازار عملکرد قیمت نات کوین در سه روز گذشته بسیار صعودی بررسی کردند.

طبق داده‌های به دست آمده، نات کوین نسبت به بازار ارزهای دیجیتال فعلی و توکن‌های گیمفای مشابه 21.5% بهتر عمل کرده است. جهش 80 درصدی این توکن باعث ایجاد احساسات صعودی در مورد عملکرد کوتاه مدت و میان مدت NOT شد.

تحلیل قیمت 24 ساعته نات کوین
تحلیل قیمت 24 ساعته نات کوین

نات کوین بالاتر از میانگین متحرک 100 روزه (MA) جهش نکرده است. از نظر سرمایه گذاران، این توکن دارای حمایت واضح 0.016 دلار و مقاومت در 0.02 دلار است که سیگنالهای ان صعودی به نظر میرسند.

 تحلیلگر کریپتو ورد آف چارتس اظهار داشت:

 خروج NOT از کانال نزولی تایید شده است و انتظار داریم که نات کوین با پامپ 8- تا 90 درصدی  به بالاترین رکورد جدید (ATH) بالای 0.3 دلار برسد.

نات کوین (NOT) همچنان به رشد خود ادامه می دهد و با قیمت 0.01717 دلار معامله می شود. این عملکرد نشان دهنده افزایش 15.5 درصدی در 24 ساعت گذشته و افزایش 21.5 درصدی در هفته گذشته است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments