رکورد تاریخی نات کوین

رکورد تاریخی قیمت نات کوین با 300 درصد پامپ و خرید گسترده نهنگ ها

پامپ قابل توجه 350 درصدی قیمت Notcoin، ارزش بازار این ارز دیجیتال را به میزان 2 میلیارد دلار افزایش داده است. حجم معاملات خرید و فروش ارز NOT به بیش از 4.5 میلیارد دلار افزایش یافته است.

  • ارز نات کوین با حجم معاملات روزانه 4.5 میلیارد دلار، چهارمین ارز دیجیتال پرمعامله شده است.
  •  نهنگ های نات کوین در این رالی 350 درصدی سود زیادی به دست آورده اند.
  •  تنها در عرض یک هفته بیش از 2 میلیارد دلار به ارزش بازار نات کوین اضافه شد.

ارز دیجیتال مبتنی بر تلگرام نات کوین (NOT) با افزایش قیمت هفتگی بیش از 350 درصد رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. در حالی که قیمت همه ارزهای دیجیتال در روزهای شنبه و یک شنبه تثبیت شده و بدون روند بود، نات کوین (NOT) در روز یکشنبه 40 درصد افزایش یافت و به بالاترین رکورد قیمت تاریخی خود در 0.027 دلار رسید.


پیش بینی قیمت نات کوین در آینده تا سال 2030


افزایش سرسام آور حجم تراکنش های روزانه Notcoin 

در رالی اخیر، حجم تراکنش های روزانه نات کوین تا 220 درصد افزایش یافته و از 4.5 میلیارد دلار گذشته است و آن را به چهارمین ارز دیجیتال پردرآمد در حال حاضر در بازار تبدیل کرده است.

تحلیلگران افزایش قیمت و محبوبیت نات کوین را به ادغام موفقیت آمیز آن با پایگاه کاربری گسترده تلگرام نسبت می دهند. اگرچه دانلود نات کوین و ایردراپ اخیر در ابتدا با استقبال کم روبه‌رو شد، اما از آن زمان با یک چرخش مثبت مواجه شد که در افزایش قیمت توکن منعکس شد.

رشد قابل توجه تراکنش های شبکه Notcoin با محبوبیت روزافزون آن همسو است. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق بازی‌های ساده و تکمیل کار های کوچک، توکن‌های NOT کسب کنند. اخیراً، نات کوین «ماموریت‌های کسب درآمد» را معرفی کرده است که امکان جمع آوری توکن را فراهم می‌کند و تعامل کاربر را بیشتر می‌کند.

با گیم پلی ساده و ادغام با شبکه اجتماعی و پیام رسان پر طرفدار تلگرام، نات کوین موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری در روند رو به رشد بازی برای کسب درآمد دارد. تحلیلگران بازار بر این باورند که قیمت Notcoin می تواند به زودی به 0.1 دلار برسد!


آموزش استخراج ارز همستر تلگرام


افزایش فعالیت نهنگ ها

ارائه دهنده داده های زنجیره ای Lookonchain افزایش قابل توجهی در قیمت نات کوین ($NOT) گزارش کرده است که در هفت روز گذشته بیش از 400 درصد افزایش یافته است.

سایت Lookonchain تاکید کرد که یک نهنگ نات کوین، سود 862,000 دلاری در نات کوین دارد. این سرمایه گذار 50550 تون کوین (278000 دلار) را برای خرید 46.4 میلیارد دلار wNOT قبل از لیست شدن ارز نات هزینه کرد.

هر 1000 واحد از wNOT را می توان با 1 توکن نات کوین مبادله کرد. در 21 مه، نهنگ تمام 46.4 میلیارد دلار wNOT را به 46.4 میلیون دلار تبدیل کرد و از آن زمان تا کنون آن را نگه داشته است و به سود تقریباً 862000 دلاری دست یافته است.

تا زمانی که هیاهو حول اپلیکیشن‌های کوچک تلگرام ادامه داشته باشد، گاوها و نهنگ های نات‌کوین به خرید خود ادامه می‌دهند و به اهداف قیمتی بالاتری می‌رسند.

اگر از نات کوین جا مانده اید میتوانید مقاله جایگزین های نات کوین تلگرام را مطالعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments