GAMEE درنات کوین اکسپلور

نات کوین بونس (Bonus): دریافت پاداش، بازی GAMEE برای کسب توکن

پیش از اینها تیم توسعه نات کوین از نات کوین اکسپلور خبر داده بود، دقیقا بخشی که شرکت کنندگان بتوانند در دیگر ایردراپ ها شرکت کنند و بتوانند نات کوین بیشتری به دست آورند، امروز بخش جدید تحت عنوان بونس به ربات بازی نات کوین اضافه شده است که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم.

بونس نات کوین چیست؟

ما در مقاله ی قبلی در مورد بخش های متفاوت نات کوین اکسپلور صحبت کرده ایم که شما می توانید از لینک مشخص شده استفاده کنید و توضیحات را مطالعه کنید، در فاز جدید نات کوین قسمتی تحت عنوان استکینگ و استخرها وجود دارد که پاداش ها با توکن NOT  پرداخت میشود. اما  در بخش بونس شما جایزه ای در قالب همان پاداش های مربوطه بازی دریافت می کنید.بخش بونس برای تمامی شرکت کنندگان فعال است حتی شرکت کنندگانی که در سطح برنز قرار دارند. نکته ای که وجود دارد این است که اگر شما به مرحله بالاتری در ربات بازی نات کوین رسیده بودید جایزه ای هم که دریافت میکنید بالاتر خواهد بود.

چطور وارد بخش بونس نات کوین شویم؟

برای ورود به بخش بونس نات کوین وارد ربات شوید، در منوی پایین صفحه گزینه “Bonus” را انتخاب کنید.این قسمت دو بخش دارد بخش Active که بازی های تپ تو ارنی هستند که بر روی ربات فعال شده اند و بخش Soon این بازی ها به زودی فعال میشوند.

پروژه ای که در حال حاضر بر روی ربات تلگرام نات کوین وجود دارد، بازی GAMEE است. این بازی به شما پس از برنده شدن در سطوح و رقابت با سایر بازیکنان توکن های WAT می دهد، البته این توکن هنوز در صرافی لیست نشده و فقط ارزش استفاده درون بازی را دارد.

بخش بونس و بازی GAMEE نات کوین
بخش بونس و بازی GAMEE نات کوین

چطور سکه هایی را که در بازی نات کوین میبریم هولد کنیم؟

در حال حاضر در فاز جدید نات کوین، فقط بازی GAMEE وجود دارد، روی همین بازی کلیک کنید، پایین صفحه روی “Earn “کلیک کنید، روی رنک یا لولی که دارید و نوشته ی “HOLD “کلیک کنید.

بخش دریافت پاداش در بازی GAMEE نات کوین
بخش دریافت پاداش در بازی GAMEE نات کوین

در ادامه باید کیف پولی را که برای نات کوین های خود انتخاب کردید مثل کیف پول تون کیپر به بازی وصل کنید تا سطح شما در ربات مشخص شود.

متصل کردن کیف پول به بازی GAMEE نات کوین
متصل کردن کیف پول به بازی GAMEE نات کوین

پس از متصل کردن کیف پول به بازی نات کوین جدید، روی دکمه “Check” بزنید. در بالای بخش earn دکمه”Claim rewards”  را پیدا کنید تا بتوانید پاداشتان را دریافت کنید. سپس روی دکمه “CLAIM” کلیک کنید تا جایزه به موجودی شما اضافه شود. برای مشاهده درامد در بازی نات کوین جدید باید به قسمت  WATDROP مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments