افزایش قیمت نات کوین

افزایش قیمت نات کوین و تشکیل الگوی کف دوگانه | اصلاح قیمت NOT تمام شد؟

قیمت نات‌کوین از اواخر جولای با کاهش 52 درصدی مواجه شده است. علیرغم بهبودی به 0.012 دلار، از دست دادن خریداران در سطوح کلیدی و کاهش 37.5 درصدی بهره باز نگرانی ها را به وجود آورده است.

  • تشکیل الگوی کف دوگانه در حمایت 0.0091 دلار نشانه های اولیه تداوم روند نزولی را داراست.
  •  تقاطع نزولی بین میانگین‌های متحرک نمایی 20 روزه و 50 روزه می‌تواند تلاش‌های بازیابی خریداران را مختل کند.
  •  جهش 4.01% درصدی قیمت امروز، همراه با کاهش 18 درصدی حجم معاملات 24 ساعته، نشان دهنده عدم تمایل فعالان بازار به خرید است.

قیمت نات‌کوین در روز سه‌شنبه 30 درصد افزایش یافت و در طی یک رالی امدادی از قیمت آلت‌کوین‌های بزرگ دیگر پیشی گرفت. از آنجایی که بیت کوین از سطح 50000 دلار بازگشت قابل توجهی داشت، فشار فروش بر نات کوین به میزان قابل توجهی کاهش یافت. در طول این عقب نشینی، بیشتر آلت کوین های اصلی افزایش مجدد تقاضا را تجربه کردند و تمایل مداوم به ترید در افزایش قیمت داشتند و به دنبال خرید در کف قیمت نبودند.

خرید و فروش تتر پی98

افزایش 2 برابری قیمت نات کوین به دلیل تشکیل الگوی کف دوگانه

 از اواخر جولای، مسیر قیمت نات‌کوین در نمودار روزانه به طور قطعی نزولی بوده است که نشان دهنده تسلط قوی فروشنده است. این رکود باعث شد که NOT از 0.018 دلار به پایین 0.0085 دلار سقوط کند که نشان دهنده کاهش 52 درصدی است.

با این حال، کاهش قیمت شاهد فشار مجدد تقاضا در 0.0091 دلار بود که از افزایش 93 درصدی در اوایل جولای حمایت کرد. با تثبیت شرایط بازار، قیمت نات کوین به شدت به 0.012 دلار بهبود یافت و به طور همزمان ارزش بازار آن را به 1.274 میلیارد دلار افزایش داد.

به گفته کوین گلس، این افزایش قیمت باعث لیکویید شدن 751.1 هزار دلار در موقعیت های فروش شد و موجی از عدم اطمینان را در میان تریدرها ایجاد کرد. بررسی دقیق تر نمودار روزانه این معکوس را به عنوان یک الگوی کف دوگانه  نشان می دهد که اغلب نشان دهنده پایین بودن بازار است.

چارت لیکویید شدن موقعیت ها در نات کوین
چارت لیکویید شدن موقعیت ها در نات کوین

شاخص قدرت نسبی (RSI) به دلیل افزایش تقاضا برای قیمت‌های پایین‌تر، از منطقه فروش بیش از حد به 46 درصد افزایش یافته است. در صورت تداوم این الگو، نات کوین ممکن است قبل از مواجهه با مقاومت در 0.18 دلار، 44 درصد افزایش داشته باشد.

چارت تحلیل تکنیکال جفت ارز NOT/USDT و RSI
چارت تحلیل تکنیکال جفت ارز NOT/USDT و RSI

با این حال، داده‌های فیوچرز زیان قابل توجهی در بهره باز نات کوین(OI) در هفته اول آگوست نشان می‌دهد. معیارهای OI از 142.15 میلیون دلار به 88.8 میلیون دلار کاهش یافت و 37.5 درصد زیان را ثبت کرد. این کاهش قابل توجه در داده های OI نشان دهنده کاهش اعتماد سرمایه گذاران و کاهش در فعالیت بازار است.

بهره باز نات کوین
بهره باز نات کوین

علاوه بر این، تلاقی میانگین متحرک نمایی 20 و 50 روزه (EMA) در اطراف 0.0133 دلار، مقاومت قابل توجهی در برابر خریداران ایجاد می کند و مانع از تلاش های صعودی می شود.بنابراین، اگر قیمت به زیر حمایت 0.0091 دلار برسد، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. سقوط پس از شکست می تواند دارایی را 52 درصد کاهش دهد تا به دنبال حمایت در سطح 0.0045 دلار باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments