رالی صعودی نات کوین

رالی 50 درصدی نات کوین | قیمت Notcoin به چند دلار می رسد؟

هفته دوم ژوئن شاهد نوسانات ارامی در بازار کریپتو بودیم، زیرا جریان انتشار داده‌های CPI یا شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده پامپ توکن هارا در لیست ارزش قیمتی ارزهای دیجیتال افزایش داد.

با این حال، اکثر ارزهای دیجیتال اصلی که تحت تاثیر بیت کوین و اتریوم روند رالی خود را ثبت میکنند، بدون حرکت صعودی همچنان در بی روندی به سر بردند. اما نات کوین علیرغم این شرایط پتانسیل خود را ثابت کرد و سیگنال صعودی ثبت کرد.

جریان قیمت نات کوین

پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ 0.028 دلار در 2 ژوئن، نات کوین وارد رالی اصطلاحی جدیدی شد. در شرایطی که قیمت بیت کوین شاهد سطح قیمت  71000 دلار بود، قیمت نات کوین 49 درصد سقوط کرد و به 0.0149 دلار رسید.

نمودار قیمت نات کوین
نمودار قیمت نات کوین

با این حال، با وجود عقب نشینی شدید، نات کوین اخیراً یکشنبه گذشته به نقطه عطف 40 میلیون کاربر فعال رسیده است. بنابراین، قیمت NOT توانست در اصلاح فیبوناچی 50 درصد، پایین‌ترین سطح را در 0.0149 دلار تشکیل دهد. در میان این جریان اصلاحی ، قیمت NOT شکل گیری یک الگوی ادامه صعودی تحت عنوان  پرچم را نشان داد. تحت تأثیر پرچم صعودی، خریداران می‌توانند یک رالی را بالاتر از سقف 0.028 دلار و مانع 0.034 دلار حرکت دهند.

توییت تیم نات کوین
توییت تیم نات کوین

در تاریخ 12 ژوئن، در حالی که دارایی های دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین و اتریوم نتوانستند رشد داده پس از CPI را حفظ کنند، قیمت Notcoin انعطاف پذیری قابل توجهی از خود نشان داد. بایننس همچنین با جفت‌های معاملاتی جدید پشتیبانی خود را اضافه کرد.


🪙💵⁉️پیش بینی قیمت نات کوین | هر توکن NOT در آینده به چند دلار می رسد؟🪙💵⁉️


جریان رالی پس از شکست، ارزش این دارایی را 18.85 درصد افزایش داد و در حال حاضر در 0.01962  دلار معامله میشود، در حالی که ارزش کل  بازار این توکن به 2.06 میلیارد دلار رسید.

نمودارهای تکنیکال

 Pivot Level: با پیش بینی Notcoin امکان ورود به حالت کشف قیمت، سطح پیوت مقاومت 0.034 دلار را نشان می دهد و به دنبال آن 0.038 دلار و 0.042 دلار به عنوان سطوح مقاومت قرار می گیرد.

 شاخص جهت دار متوسط: افزایش در شیب ADX روزانه در 14 درصد، اصلاح اخیر را تشدید می کند و به خریداران در بازیابی حرکت صعودی کمک می کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments