پامپ قیمت نات کوین

نات کوین تا کجا بالا میرود؟ تحلیل علت پامپ قیمت NOT

با افزایش اخیر نات کوین(NOT)، آخرین افزایش قیمت توجه همگان را به خود جلب کرده است. آیا این حرکت ادامه خواهد داشت و نات کوین را به ارتفاعات جدید سوق می دهد یا به سطوح پایین تر باز می گردد؟ بیایید به جزئیات حرکت قیمت نات کوین بپردازیم.

خرید و فروش تتر پی98

تحلیل قیمت نات کوین

نات کوین (NOT) در حال حاضر با قیمت 0.014705 دلار، با حجم معاملات 24 ساعته 2.68 میلیارد دلار و ارزش بازار 1.51 میلیارد دلار، تسلط بر بازار 0.07٪ دارد. قیمت در 24 ساعت گذشته 44.76 درصد افزایش یافته است.

نات کوین در تاریخ 2 ژوئن 2024 به بالاترین قیمت خود یعنی 0.029045 دلار رسید و در 24 می 2024 به 0.004612 دلار رسید. از آن زمان، کمترین قیمت 0.009226 دلار (پایین ترین دوره) بود، در حالی که بالاترین آن 0.015451 دلار بود.

🔸احساسات فعلی برای پیش‌بینی قیمت نات کوین محتاطانه است و شاخص ترس و طمع 29 را نشان می‌دهد. عرضه در گردش نات کوین 102.72 میلیارد NOT است که حداکثر عرضه آن نیز می باشد.

چرا قیمت نات کوین افزایش یافته است؟

اخیراً انجمن نات کوین یک توکن سوزی 3 میلیون دلاری معادل 210 میلیون NOT اعلام کرده است که توسط ردیاب رایت تایید شده است. این کاهش عرضه باعث ایجاد خوش بینی در مورد آینده این توکن شده است.

توکن سوزی بخشی از استراتژی بزرگتر جامعه است. پس از فهرست‌بندی‌های موفقیت‌آمیز و عملکردهای استخر راه‌اندازی، توکن‌های ادعا نشده به سه دسته تقسیم شدند: توسعه‌های آینده، رایت‌ها، و پاداش‌ها برای  نات کوین اکسپلورر در سطوح طلایی و پلاتینیوم.

🪙 چه عواملی باعث ثبت رکورد ATH جدید برای نات کوین می شوند؟ 🪙

در کنار توکن سوزی 3 میلیون دلاری، 4.2 میلیون دلار نات کوین به عنوان مشوق برای کاربران سطح طلا و پلاتین تخصیص داده شد. انجمن همچنین اعلام کرد که 94.18 درصد از نات کوین در اختیار 11.5 میلیون کاربر از جمله  تریدرها، ماینرها و سهامداران است، در حالی که 5.82 درصد در خزانه برای توسعه آینده ذخیره شده است.

ایردراپ نات کوین و تاثیر آن روی قیمت NOT 

نات کوین از یک مشارکت استراتژیک با یک شرکت تحلیلی پیشرو برای ایجاد یک مرکز رشد با هدف تقویت موج بعدی بازی‌های تلگرام پرده برداری کرده است. این حرکت نشان‌دهنده گسترش جاه‌طلبانه نات کوین فراتر از وایرال شدن آن به یک بازیکن محوری در اکوسیستم برنامه‌های کوچک با پشتوانه رمزنگاری در حال رشد است.

با همکاری هلیکا، یک شرکت تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی، نات کوین قرار است یک شتاب دهنده بازی تلگرام راه اندازی کند، که نقطه عطف قابل توجهی برای هر دو نهاد در روز چهارشنبه اعلام شد.

نمودار قیمت نات کوین
نمودار قیمت نات کوین

شتاب دهنده بازی تلگرام برای کمک به توسعه دهندگان بازی طراحی شده است که معمولاً از یک رویکرد ساده و در عین حال جذاب پیروی می کنند: آنها با گیم پلی ساده پایگاه کاربران گسترده تلگرام را که بیش از 900 میلیون نفر است جذب می کنند و از طریق ایردراپ با توکن های رمزنگاری واقعی به آنها پاداش می دهند.

نات کوین یکی از اولین برنامه های کوچک تلگرام بود که از این استراتژی استفاده کرد و به موفقیت چشمگیری دست یافت. اندکی پس از راه اندازی و ایردراپ برای بازیکنان نات کوین در ماه می، ارزش بازار توکن NOT از 2 میلیارد دلار گذشت.

قیمت نات کوین(NOT) در ماه جولای چقدر پامپ میشود؟

بر اساس روندهای فعلی و شرایط بازار، به نظر می رسد نات کوین(NOT) برای یک مسیر بالقوه صعودی در ماه جولای آماده است. معامله در نزدیکی اوج چرخه خود حاکی از یک حرکت صعودی قوی است که توسط نقدینگی بالای آن پشتیبانی می شود، همانطور که توسط ارزش بازار قابل توجه نشان داده می شود. آمار اخیر تنها 10 روز معاملاتی سبز از 30 روز گذشته (نرخ موفقیت 33 درصد) نشان دهنده نوسانات متناوب اما همچنین پتانسیل برای سوددهی بیشتر در طول جلسات معاملات مثبت است.

توییت نات کوین
توییت نات کوین

🔸با توجه به این عوامل، اگر جو بازار مطلوب باقی بماند و حجم معاملات حفظ شود، نات کوین می‌تواند در ماه جولای افزایش قیمت بیشتری را تجربه کند و احتمالاً از اوج‌های چرخه قبلی آزمایش یا فراتر رود.

سرمایه گذاران باید تحولات بازار را از نزدیک رصد کنند، به ویژه هرگونه تغییر در روندهای گسترده تر ارزهای دیجیتال و به روز رسانی پروژه های خاص که می تواند بر پامپ قیمت نات کوین تاثیر بگذارد.

چه عواملی به پامپ قیمت نات کوین کمک می کند؟

نات کوین

در حالی که نات کوین(NOT) حرکت قدرتمندی از خود نشان داده است، چندین فاکتور باید برای رسیدن به مرز 3 دلار در ماه جولای هماهنگ شوند. معاملات نزدیک به چرخه آن بالا و حفظ نقدینگی بالا از شاخص های مثبت هستند. با این حال، این واقعیت که از 30 روز گذشته تنها 10 روز سبز داشته است (نرخ موفقیت 33 درصد) نشان دهنده نوسانات قابل توجه و عدم اطمینان بازار است.

برای اینکه به 3 دلار نرسد، نیاز به افزایش فوق‌العاده در علاقه خرید دارد که احتمالاً ناشی از اخبار مثبت بزرگ، تحولات مهم در اکوسیستم نات کوین یا روند صعودی گسترده‌تر در بازار ارزهای دیجیتال است.

منبع: کریپتو تیکر

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments