بول ران بعدی

بول ران متفاوت 2024: فرمانروایی بازی های تلگرامی و هوش مصنوعی در رالی گاوی!

در میان چند بحث مهم، یکی از موضوعاتی که مردم در سرتاسر بازار کریپتو در مورد آن بحث می‌کنند این است که بول ران بعدی چگونه است؟ این روند صعودی به غیر از بزرگ‌ترین، از نظر بخش‌هایی که رالی را رهبری می‌کنند با دوره‌های قبلی متفاوت است.

فازهای صعودی و نزولی به دلیل ماهیت چرخه ای بازار کریپتو در حین حرکت رو به جلو، پدیده های رایجی هستند. از لحاظ تاریخی، حرکات قیمت بیت کوین (BTC) باعث شعله ور شدن و تداوم روند صعودی شده است، اما به تدریج این وابستگی به آلت کوین ها و بخش های دیگر منتقل شد.

بخش های برجسته این دوره رالی گاوی، هیجان سرمایه گذاران پیرامون توکن های غیرقابل تعویض (NFT)، متاورس، گیم فای به دلیل بازی برای کسب درآمد (P2E) بود.

خرید و فروش پرفکت مانی

کدام بخش کریپتو در رالی گاوی رهبری میکنند؟

این روایت‌های پرطرفدار از جمله هوش مصنوعی (AI)، دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) و شبکه‌های غیرمتمرکز و همتا به همتا(DePIN) جذب قابل توجهی از سوی سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال شده است. به حدی که اینها احتمالاً به همراه بیت کوین و آلت کوین های اصلی، روند صعودی ارزهای دیجیتال را به همراه خواهد داشت.

بدیهی است که هوش مصنوعی، دارایی‌های دنیای واقعی (RWA)و شبکه‌های غیرمتمرکز (DePIN) قرار است روند صعودی بعدی را انجام دهند. عملکرد قیمت معدود توکن های متعلق به این بخش ها توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرد و آنها از برترین و پرسودترین توکن های امسال هستند. تعداد پروژه‌ها در این بخش‌ها با سرعتی سریع در حال رشد هستند که باعث ایجاد سردرگمی در انتخاب پروژه مناسب برای سرمایه گذاری میشود.

بر اساس تجزیه و تحلیل، در اینجا نشانه‌های اصلی متعلق به هر یک از این بخش‌ها وجود دارد که متوجه شدیم، قرار است در بول ران پیش رو رشد چشمگیری داشته باشند. گیم جی پی تی(DUEL)، لند شر(LAND) و آرویو(AR) پیشروترین در سه بخشی که گفتیم هستند. 

گیم جی پی تی (GameGPT)

گیم جی پی تی ($DUEL)

ارزهای رمزپایه مبتنی بر هوش مصنوعی در حال حاضر در کانون توجه قرار دارند و گیم جی پی تی ($DUEL) در آلت سیزن 2024 به عنوان یک کوین برجسته ظاهر شد. هدف $DUEL با ادغام هوش مصنوعی با فناوری بلاک چین، ایجاد انقلابی در بخش بازی از طریق توسعه بازی های تقویت شده با هوش مصنوعی است.

در حوزه پر جنب و جوش ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی، گیم جی پی تی با رویکردهای نوآورانه و ویژگی های متمایز خود، خود را به یک آلت کوین پیشرو تبدیل کرده است. این پروتکل توسعه بازی مبتنی بر هوش مصنوعی که در سال 2020 تاسیس شد، برای متحول کردن صنعت بازی با گنجاندن هوش مصنوعی در فرآیند توسعه بازی طراحی شده است.

  • توکن $DUEL نقش اساسی در بیش از 10000 بازی، بهبود برنامه نویسی و ساختارهای اقتصادی، تسهیل آرای جامعه، ویژگی های درون بازی و تراکنش های درون اکوسیستم گیم جی پی تی ایفا می کند.
نمودار قیمت گیم جی پی تی
نمودار قیمت گیم جی پی تی

گیم جی پی تی  از استراتژی‌های هوش مصنوعی برای تسریع توسعه بازی و در دسترس‌تر ساختن بازی‌ها استفاده می‌کند و خود را به عنوان یک رهبر در نوآوری‌های بازی بلاک چین تثبیت می‌کند.

علت رشد قیمت گیم جی پی تی در بول ران چیست؟

اخیرا، گیم جی پی تی یک اتحاد استراتژیک با پروتکل هایدرو (Hydro) در شبکه اینجکتیو (Injective ) تشکیل داده و موقعیت خود را در بلاک چین و فناوری های پیشرفته بازی تقویت کرده است. برای جشن گرفتن این همکاری، گیم جی پی تی یک ایردراپ توکن $DUEL ویژه را برای جامعه هیدرو پروتکل (Hydro Protocol) راه‌اندازی کرد که شامل تلاش‌هایی با مضمون مشارکت برای افزایش تعامل کاربر است.


🪙 🤖3 آلت کوین هوش مصنوعی با احتمال کسب سود 20 برابری در آلت سیزن 🪙 🤖


حمایت شرکت‌های مشهوری مانند کوین فاند (Animoca Brands)انیموکا برندز (CoinFund) و پالیگان (Polygon) و همچنین مشارکت با عناوین برتر بازی، پایه قوی گیم جی پی تی را تقویت کرده است.

  • عملکرد چشمگیر رالی توکن $DUEL به طور قابل توجهی سبد سرمایه گذاری شما را تقویت میکند و موقعیت شما را در بازار رو به رشد ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی تأیید میکند.

رکود اخیر بازار بر بخش هوش مصنوعی تأثیر گذاشت و توکن DUEL نیز با همان رفتار مواجه شد. با این حال، این توکن خط نزولی را شکست و شاهد افزایش 6 درصدی در بازه زمانی هفتگی بود که در حال حاضر 0.0044 دلار حفظ شد. از آنجایی که روایت هوش مصنوعی به رشد سهم بازار ادامه می‌دهد، DUEL در موقعیتی قرار دارد که مطابق با افزایش قیمت در بازار گسترده تر پیش می‌رود.

لند شر (LAND)

لند شر (LAND)

دارایی های دنیای واقعی (RWA) در بازار ارزهای دیجیتال حرف اول را می زند. توکن‌سازی دارایی‌ها در حال محبوب شدن است و پروژه‌های زیادی در این فضا ظهور می‌کنند که ارزش‌های نهایی و پیشنهادهای منحصربه‌فرد را ارائه می‌کنند. در توکن سازی صنعت املاک و مستغلات لند شر نقش بسزایی داشته است.

رویکرد نوآورانه ارائه مالکیت جزئی بر دارایی‌های مستغلات از طریق فناوری بلاک چین، سرمایه‌گذاران را مشتاق به بهره‌برداری از بخش املاک و مستغلات سودآور کرده است. بخش RWA به سرعت در بازار پر رونق ارزهای رمزنگاری شده در حال رشد است که ناشی از گرایش گسترده تر به سمت توکن سازی دارایی در چندین بخش است.

LAND، نشانه بومی اولیه یک پلتفرم پیشرو تو کنیزه شده املاک، در این محیط پویا رشد قابل توجهی داشته است. این رشد برای سرمایه گذاران بسیار سودمند بوده است. لند شر در ترکیب فناوری بلاک چین با املاک و مستغلات پیشرو بوده است و امکان سرمایه گذاری در املاک را با شروع تنها 1 دلار فراهم می کند. این مدل به سرمایه گذاران مالکیت کسری از املاک و مستغلات را ارائه می دهد، بنابراین صحنه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را متحول می کند.

نمودار قیمت لند شر
نمودار قیمت لند شر

علت رشد قیمت لند شر در رالی گاوی چیست؟

لند شر با موفقیت از توکن LAND در تراکنش ها استفاده کرده است، همانطور که با فروش موفقیت آمیز چهار ملک توکن شده در زنجیره هوشمند بایننس(BSC) مشهود است. این نشان دهنده نقاط قوت عملیاتی قوی و آمادگی لند شر برای یکپارچگی گسترده تر در بازار است.

این شتاب و پیشرفت‌های مداوم در لند شر نقش متمایز پلتفرم را در رسیدگی به ناکارآمدی‌های بازار سنتی املاک و مستغلات تقویت کرده است و تصمیم سرمایه‌گذاری را تأیید می‌کند و رشد قابل‌توجه و فرصت‌های درآمد غیرفعال را در بازار کریپتو ارائه می‌دهد.

توکن LAND از تجربه افت قیمت مستثنی نبود. اخیراً زمانی که بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال سقوط کرد، قیمت توکن طی چند ماه از بالاترین سطح سالانه 7 دلار به 1.8 دلار کاهش یافت. با این حال، پتانسیل بهره مندی از بهبود شرایط بازار را دارد. این توکن در عرض یک هفته با جهش 15 درصدی با 2.1 دلار معامله می‌شود که نشان می‌دهد این توکن یکی از توکن‌های پیشرو برای در خوش‌بینی بازار است.

آرویو(AR)

آرویو

آرویو یک رویکرد پیشگام در ذخیره سازی غیرمتمرکز داده را نشان می دهد و خود را در این بخش به عنوان یک رهبر در ذخیره سازی دائمی و پایدار داده ها قرار می دهد. مفهومی که آن را شبکه زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز (DePIN) می نامد. برخلاف راه‌حل‌های سنتی ذخیره‌سازی داده که فضا را اجاره می‌کنند، ارز آرویو به کاربران این امکان را می‌دهد که یک وقف یک‌باره بپردازند و تضمین می‌کند که داده‌ها برای همیشه و بدون هزینه‌های مکرر ذخیره می‌شوند.

  • این مدل به ویژه برای بایگانی داده های مهم مانند تحقیقات دانشگاهی، سوابق تاریخی و آثار هنری دیجیتال ارزشمند است، بنابراین از ضرر در طول زمان جلوگیری می کند. مبانی محکم آرویو با فناوری نوآورانه بلاک ویو آن، افزایش مقیاس پذیری و کارایی بازیابی داده ها، پشتیبانی می شود.
نمودار قیمت آرویو
نمودار قیمت آرویو

عملکرد AR توکن بومی آرویو نشان دهنده نقش اصلی آن در بخش DePIN است که سرمایه گذاران علاقه مند به حفظ بلندمدت داده ها را جذب می کند و نشان دهنده اعتماد قوی بازار به کاربرد و ارتباط آینده آن است. هفته گذشته. انتظار می رود با توجه به انتشار روایت DePIN در بین سرمایه گذاران، روند صعودی خود را ادامه دهد.

جمع بندی

توکن های ذکر شده در اینجا: DUEL، LAND و AR بر اساس عملکرد گذشته خود هستند و بر اساس آخرین روندها انتخاب شده اند. بازار کریپتو مستعد نوسان است و افت اخیر نمونه دیگری از آن است. سرمایه گذاران باید این الت کوی ن هارا به عنوان بینشی از سناریوی بازار فعلی، نشانه هایی که می توانند در طول روند صعودی بدرخشنددر نظر بگیرند.

  • توصیه می شود همیشه قبل از ورود به بازار ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهید. همیشه از کارشناسان پیروی کنید و الگوها و روندهای بازار را مطالعه کنید. تحقیق و جمع آوری اطلاعات قبل از سرمایه گذاری نه تنها باعث صرفه جویی در پول سرمایه گذاران می شود بلکه بازده خوبی را نیز فراهم می کند.

منبع: کریپتو دیلی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments