بخش های جدید همستر

اضافه شدن سه بخش جدید به همستر کامبت | اسکین، ناک ناک و مینی گیم

با افزایش روز افزون محبوبیت همستر کامبت و کاربرانی که هر روز بیشتر به این بازی مبتنی بر تلگرام علاقه مند می شوند به نظر میرسد تیم توسعه تلاش دارد تا بازی را جذاب تر و سرگرم کننده تر کند. اخیرا سه بخش جدید به ربات همستر کمبت اضافه شده است که در این مقاله به کاربرد و نحوه استفاده از هر کدام از این بخش ها می پردازیم.

سه یخش جدیدهمستر

خرید اسکین (Buy Skin) در همستر کامبت

بخش اسکین‌ها به همستر کامبت اضافه شده است. در این قسمت میتوانید هر اسکینی که برای کاراکتر بازی دوست دارید رو خریداری کنید. هر اسکین یا ظاهری که برای همستر میتوانید خریداری کنید نام و قیمت منحصر به فرد خود را دارد.

اسکین های همستر

با توجه به لولی که در بازی همستر دارید یک تعدادی از اسکین ها برای شما باز می شوند و می توانید آنها را خریداری کنید. قیمت اسکین ها متفاوت است و ارزان ترین آنها 2500000 سکه و گران ترین آنها 200000000 سکه قیمت دارد.

هر اسکین ویژگی هایی دارد که با کلیک بر روی آن می توانید آنها را بخوانید. اگر میخواهید درباره قیمت و فرمول محاسبه همستر کامبت بدانید روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

بخش کلید (Knock Knock) در همستر کامبت

یک بخش جدید به اسم Knock Knock یا کلید همستر هم اضافه شده که فعلا مشخص نیست چه کاربردی دارد و باید برای فهمیدن این موضوع بیشتر منتظر بمانیم. علامت کلید در بالای صفحه اصلی همستر نشانگر این بخش است. وقتی در بخش مینی گیم بازی میکنید میتوانید کلید جمع کنید و عدد کلید ناک ناک را بالا ببرید.

اگر میخواهید بدانید همستر کامبت کی لیست می شود میتوانید به لینک مشخص شده مراجعه کنید. اگر هنوز وارد بازی نشده اید دیر نیست میتوانید با استفاده از آموزش دانلود بازی همستر وارد این بازی شوید و فعالیت خود را تا زمان لیست شدن ادامه دهید تا مشمول دریافت ایردراپ این بازی بشوید.

بخش مینی گیم (Mini Game) در همستر کامبت

در این بخش یک سری چالش و بازی های فکری وجود دارد. شما مدت زمان مشخصی وقت دارید تا چالش را انجام دهید. اگر زمان شما تمام شود باید برای مدت مشخصی منتظر بمانید تا بتوانید دوباره بازی کنید. با تکمیل این بازی های فکری میتوانید کلید برای بخش ناک ناک جمع آوری کنید.

مینی گیم همستر

اگر در انجام بازی ها دچار مشکل هستید باید تلگرام خود را به روزرسانی کنید. تیم همستر اعلام کرده است که بخش بازی ها تنها در آخرین نسخه تلگرام به درستی عمل میکند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آرش
آرش
1 ماه قبل

در مینی بازی همستر در آیفون وقتی یک کندل رو پایین میکشی کل صفحه حرکت میکنه و کندل جابجا نمیشه لطفا راهنمایی کنید

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  پرستو کاشانی
1 ماه قبل

من اپدیت کردم درست نشد

مهدی
مهدی
پاسخ به  آرش
1 ماه قبل

یکبار چرخش صفحه گوشی را فعال کنید ، بچرخانید و در صورت عدم اجرا مجدد صفحه را بچرخایند
روی آیفون 7 همین مشکل را داشتم و کندل ها جابجا نمیشد با اینکار مشکل حل شد

علی
علی
1 ماه قبل

اسکین های جدید همستر چقدر باحالن من حیفم میاد سکه بدم میترسیم این سکه ها پول بشن بعدا پشیمون شم

فاطمه
فاطمه
1 ماه قبل

buy skin معنی در همستر نفهمیدم

معسر
معسر
1 ماه قبل

مردم خوب سر کار گذاشتن انقدر بازی شروع شده و خواهد شد کا همه ازندگی ساقط بشن.بهترا ایران.هم بجای فیلتر و.پرکردن جیب اجانب و خالی شدن جیب ایرانیان خودش دست بکار بشه ایرانی با اینکه با فیلتر شکن وارد ماشین تو چت های آنلاین بیشترین کاربران.را دارن دولت باید یک شبکه اول تلوزیون..را برای.اموزش‌.بازیها و خرید وفروش رمز ارزها با استفاده آز کارشناسانی خبره.بزارن
. ر