ایردراپ ماسک امپایر x empire

آموزش بازی ماسک امپایر(X Empire)| ایردراپ ایکس امپایر جنجالی، ایلان ماسک

ایردراپ ماسک امپایر که توسط خود ایلان ماسک به نام ایکس امپایر تغییر کرد، یک بازی تپ تو ارن تلگرام است که توسط این چهره محبوب فناوری ساخته شده است. در این مقاله تمام بخش های ایردراپ ایکس امپایر را به شما آموزش داده ایم و نحوه کسب درامد از ایردراپ ایلان ماسک را کاملا توضیح داده ایم.

در این نوشته می خوانید : پنهان
خرید تتر از پی 98

بازی ماسک امپایر چیست؟

یکی از تفاوت های بازی ایلان ماسک با دیگر بازی های تلگرامی مانند کتیزن و دیگر بازی های برتر تلگرامی مثل همستر کامبت که اخیرا بازی قطار ماینر همستر را به بخش پلی گراند خود اضافه کرده است. این است که ایردراپ ماسک امپایر (x empire) روی یک انسان و شخصیت واقعی تاثیرگذار و دستاوردهای واقعی اش تمرکز کرده و شخصیت ها خیالی نیستند. ماسک امپایر یک بازی تپ تو ارن ساده نیست و کرکتر ایلان ماسک با انجام وظایف ساده مثل مهارت‌های شخصی، ایجاد نظم کاری، استراحت و دیگر تسک ها لول خود را در بازی بالاتر ببرید. این بازی با اینکه کمتر از یک ماه است که لانچ شده است بیش از 18 میلیون کاربر دارد.

نحوه دانلود و نصب بازی ماسک امپایر (X Empire)

ماسک امپایر یک ایردراپ تلگرامی است، احتیاجی به دانلود آن ندارید فقط کافی است از طریق دکمه زیر وارد ربات تلگرام آن شوید و شروع به استخراج توکن و کسب درامد از ایکس امپایر کنید.

پایان مهلت استخراج ایکس امپایر و ورود به فاز جدید بازی

طبق اعلامیه کانال تلگرامی ماسک امپایر، تیم توسعه ای بازی اعلام کرد که مهلت استخراج توکن ایکس امپایر فقط تا اخر سپتامبر مصادف با 9 مهر امکان پذیر است و پس از آن بازی وارد فاز جدید میشود. این موضوع یعنی برای ارتقا کرکتر ایلان ماسک و خرید اسکین ها و لول آپ کردن و به حداکثر رساندن درامد در بازی ایکس امپایر فقط تا هفته دوم مهرماه فرصت دارید. ماسک امپایر اعلام کرد که:

9 مهر زمان توزیع توکن و استاپ شدن استخراج سکه و بازی خواهد بود و پس از آن دوباره مرحله جدید بازی شروع میشود که روند استخراج و گیم پلی متفاوتی خواهد داشت. در این مورد هفته های آینده اطلاعات بیشتری منتشر میکنیم.

اعلامیه کانال ماسک امپایر درمورد پایان استخراج توکن
اعلامیه کانال ماسک امپایر درمورد پایان استخراج توکن

ایکس امپایر تتر رایگان پاداش میدهد!

ماسک امپایر با نزدیک شدن‌ به زمان راه‌اندازی توکن خود، ایردراپ جدیدی را شروع کرده و در آن با تتر به کاربرانش پاداش می‌دهد. این جوایز از طریق جعبه‌های شانس (Lucky Boxes) توزیع می‌شود. این بازی ادعا کرده است که در هر روز هزاران دلار را بین کاربران توزیع می‌کند. کاربران برای شرکت در این ایردراپ کافی است تسک‌های روزانه را انجام دهند و جعبه‌های شانس را باز کنند.

پاداش تتر رایگان ایکس امپایر
پاداش تتر رایگان ایکس امپایر

ماسک امپایر: توکن شرکت کنندگان غیرفعال خواهد سوخت!

بازی تلگرامی ماسک امپایر اعلام کرد که در چند روز آینده، سکه‌های کسانی که بیش از 30روز وارد بازی نشده‌اند؛ سوزانده می‌شود.علاوه بر این تنها کاربرانی در ایردراپ ماسک‌ امپایر واجد شرایط می‌شوند که یک کاربر فعال باشند، شخصیت خود را ارتقا دهند و کیف پول خود را متصل کنند.

سوختن توکن های ماسک امپایر بازی کننان غیرفعال
سوختن توکن های ماسک امپایر بازی کننان غیرفعال

توکن ماسک امپایر کی لیست میشود؟

طبق اطلاعیه این پروژه، توکن اکس امپایر قرار است بین اواخر ماه سپتامبر و اوایل ماه اکتبر سال 2024 لیست شود. با این حال، لازم به ذکر است که این تاریخ دقیق لیست شدن نیست. زمان دقیق به چندین عامل مهم بستگی دارد؛ از جمله تأیید توسط صرافی‌ها و فعالیت های پشت صحنه تیم توسعه. منتظر تاریخ‌ دقیق‌لیست شدن توکن ایکس امپایر باشید.

زمان لیست شدن توکن ایکس امپایر
زمان لیست شدن توکن ایکس امپایر

بخش های مختلف بازی ایکس امپایر (X Empire) کدامند؟

همانطور که از اسم این بازی مشخص است، شما باید امپایر یا امپراطوری ایلان ماسک را بسازید. در این بازی ایردراپ ماسک امپایر (x empire) علاوه بر استخراج و ماین سکه ها با ضربه زدن روی صفحه باید از دیگر بخش ها سود ساعتی یا همان پرافیت خود را هم بالا ببرید. چیزی که ایردراپ ماسک امپایر را متمایز میکند این است که حتی وقتی افلاین باشید تا سه ساعت می توانید برای خود پرافیت کسب کنید. بازی ایکس امپایر چندین بخش اصلی دارد:

بخش Personal در بازی ایکس امپایر :

در این قسمت دو بخش وجود دارد شامل نیاز های شخصی مثل احتیاج به آب و غذا و لباس و هوش و قسمت دیگری تحت عنوان مهارت های شخصی مثل مهارت های تجاری، اجتماعی و مدیریتی را برای ایلان ماسک خرید کنید.

بخش پرسونال personal بازی ایکس امپایر
بخش پرسونال personal بازی ایکس امپایر

بخش Quest در بازی ایکس امپایر:

این بخش مشابه بخش earn مشابه سایر بازی های تلگرامی است. این بخش مهم، شامل پاداش و مأموریت‌های روزانه، علاوه بر ارتقای بخش‌های مختلف بازی است. پاداش‌های روزانه به‌صورت رایگان به کاربران اهدا می‌شود.اگر روزانه به بازی سر بزنید و فعالیت کنید میزان پاداش رایگان بیشتر میشود. اگر بتوانید تا 28 روز به طور متوالی به بازی مراجعه کرده و آن را دریافت کنید، این میزان پاداش به 500 میلیون توکن نیز خواهد رسید.

بخش Office در بازی ایکس امپایر:

شما در این بخش باید دارایی های که در دفتر یا آفیس ایلان ماسک وجود دارد شامل تجهیزات، سیستم و تکنولوژی را ارتقا دهید.

آفیس در بازی ایکس امپایر
آفیس در بازی ایکس امپایر

بخش Team در بازی ایکس امپایر:

ساخت امپراطوری به تنهایی امکان پذیر نیست و باید تیم خود را شامل بخش مدیریت، منابع انسانی، بخش RnD، بازاریابی، فروش و بخش مالی بسیازید که تشکیل چنین تیم‌هایی وظیفه شماست.

بخش A Businessman Simulator در بازی ایکس امپایر:

در این بخش مانند بخشی که به همستر و نات کوین در تب پلی گراند و مینی گیم شان ایجاد شده، ایکس امپایر با 2 بازی دیگر همکاری کرده است که میتوانید سکه بیشتری به دست آورید.

ارتقا دادن سطح در بازی ایکس امپایر
ارتقا دادن سطح در بازی ایکس امپایر

بخش Stock Exchange در بازی ایکس امپایر:

در قسمت استاک اکسچنج می‌توانید در سه صندوق سرمایه‌گذاری کنید و در ازای آن هر روز سود دریافت نمایید. باید حدس بزنید که مدام سهام در روز افزایش پیدا کرده است و همان را انتخاب کنید. از کانال های معتبر تلگرامی مثل کانال تلگرام پی 98  برای این کار استفاده کنید.

بخش استاک اکسچنج ایکس امپایر
بخش استاک اکسچنج ایکس امپایر

بخش نگوشیشن Negotiation در بازی ایکس امپایر :

در بخش مذاکره می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید و تلاش کنید برنده شوید. در این مینی‌گیم شما عملاً با شخص مقابل خود سنگ، کاغذ، قیچی بازی می‌کنید.

شانس شما در بازی سنگ کاغذ قیچی کم است و ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید.

بخش Battle در بازی ایکس امپایر:

شما باید استراتژی های پشت سه کارت ببر، مار، لاک پشت را یاد بگیرید.  

بخش battle در بازی ایکس امپایر
بخش battle در بازی ایکس امپایر
  • در کارت ببر اگر حریف شما در مبارزه، کارت مار را انتخاب کند، شما پیروز و اگر لاک‌پشت را انتخاب کند، خواهید باخت.
  • کارت مار در جلوی لاک‌پشت پیروز می‌شود و در جلوی ببر خواهد باخت.
  • کارت لاک‌پشت در مواجه با کارت ببر پیروز و در روبه‌روی کارت مار شکست می‌خورد.

🔺در صورت برد در این سنگ کاغذ قیچی مدرن، مقدار شرط بندی شده ازان شما میشود، اگر تساوی  کنید کسی که در بازی از تکنیک و استراتژی بهتری برخوردار بوده انتخا میشود.

بخش Improve و قسمت Mining در بازی ایکس امپایر:

بخش ارتقا یا همان Improve شامل سطح انرژی شما در بازی (Energy)، پرافیت به‌ازای هر ضربه بر روی صفحه (Profit per Tap) و سرعت بازیابی انرژی می‌شوند. با ارتقای این قابلیت‌ها می‌توانید علاوه بر سکه بیشتر، پرافیت بیشتری هم دریافت کنید که میزان پرافیت بالا در توزیع ایردراپ اهمیت دارد. برخی از این قابلیت ها در بازی در سطوح پایین قفل هستند و از لول های بالاتر باز میشوند.

تب home  و دسترسی به  تمام بخش های ایکس امپایر
تب home و دسترسی به تمام بخش های ایکس امپایر

بخش city در بازی ایکس امپایر:

در بازی ایکس امپایر شما باید شهر خود را مدیریت کنید، شهر دارای دارای شش قسمت اصلی شامل: فروشگاه بازی (Premium Store)، بخش سرمایه‌گذاری (Investment)، مذاکرات یا نبردهای رودررو (Battles)، جامعه (Communities)، جعبه شانس (Lucky Box) و Hype Zone است.

1️⃣بخش Communities: در بخش جامعه، برترین کانال‌های تلگرامی طرفداران بازی ایکس امپایر درج شده است که کاربران می‌توانند با پیوستن به کانال‌ها علاوه بر دریافت امتیاز، اطلاعات بیشتری درباره این بازی کسب کنند. 

بخش city در بازی ایکس امپایر
بخش city در بازی ایکس امپایر

2️⃣بخش Hype Zone: این بخش که اخیرا به بازی اد شده است، قسمت تولید محتوا بازی است. در این بخش کاربران با ساخت ویدئویی کوتاه در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر و یوتیوب، ایردراپ را به دیگران معرفی میکنند و با میزان ویو که بر روی ویدیو بگیرند پاداش دریافت میکنند.

  •  طبق توضیحات بازی، ویدئو کاربران که نیازمند درج هشتگ بازی و کد رفرال کاربران است، در ازای بازدید بالای 100نفر، هرچه بازدید ویدئو بیشتر باشد، کاربران سکه‌های بیشتری دریافت می‌کنند.

3️⃣بخش Investment: بخش سرمایه گذاری یا همان بورس اوراق بهادار اهمیتی بسیار زیادی برای کسب سود و دریافت توکن‌های بیشتر دارد. 

چطور میزان استخراج توکن XEMP را در بازی ماسک امپایر بالا ببریم؟

برای افزایش میزان استخراج توکن XEMP در ایردراپ ماسک امپایر ترفندها و نکاتی وجود دارد که در این بخش بررسی کرده ایم.

  1. بهتر است برای شروع بازی مستقیم از ربات تلگرام استفاده نکنید، از کد رفرال دوستان استفاده کنید تا در ابتدا به شما و دوستتان توکن های هدیه ای اهدا شود.این مقدار پاداش برای کاربران تلگرام 5000سکه و برای مشترکین تلگرام پریمیوم، 25000 سکه است.
  2. هرچه در بازی سطح خود را بالاتر ببرید، چیزها را ارتقا بدهید، میزان افزایش سکه بیشتر میشود.
  3. همیشه به میزان امتیازی که در ارتقا گزینه ها می گیرد توجه کنید. اگر میزان سکه کمی باید پرداخت می کردید ولی امتیاز کمی به شما می‌دهد، این بخش را ارتقا ندهید.
  4. مهم ترین بخش در سطح ابتدایی بازی قسمت Personal است.در سطح ابتدایی سکه های خود را به این بخش اختصاص دهید.
  5. ممکن است برای ارتقا یک بخش لازم باشد بخش های قبلی را ارتقا دهید و این بخش های جدید برای شما قفل باشد.
  6. بخش city  و تمام بخش ها برایتان از لول سوم فعال میشود.
  • افزایش سرعت پیشرفت: با دیلی کامبو ها وظایف خود را به سرانجام برسید و سپس از آنها برای ارتقاء امپراطوری ایلان ماسک در بازی استفاده کنید.
  • ویژگی‌های اضافی: بازی ماسک امپایر اغلب شامل ویژگی‌های اضافی مانند جلسات آموزشی training) sessions)، مسابقات (competitions) و ایونت‌های ویژه است که تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر کرده و پاداش‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد.
  • کامیونیتی: بخش Communities هم برای تشکیل تیم‌های مختلف در بازی  است؛ در صورتی می‌توانید یک کامیونیتی در این بازی تشکیل دهید که 500 نفر را به ایردراپ ایلان ماسک دعوت کنید.

چطور ماسک امپایر را بازی کنیم؟

برای شروع بازی ماسک امپایر مراحل زیر را دنبال کنید:

1️⃣ ربات “Musk Empire” را در تلگرام جست و جو کنید و روی دکمه “PLAY “کلیک کنید.

شروع بازی ایکس امپایر ایلان ماسک
شروع بازی ایکس امپایر ایلان ماسک

2️⃣ در بخش “Earn”، روی تصویر ایلان ماسک برای استخراج سکه ها ضربه بزنید. در بدو ورود که در سطح ۱ قرار دارید، کاراکتر شما یک دانشجوی ساده است و با ضربه زدن و انجام سایر تسک‌ها می‌توانید سطح خود را تا مدیریت ارتقا دهید.

بخش earn در بازی ایکس امپایر
بخش earn در بازی ایکس امپایر

3️⃣ از طریق بخش “Improve” در بازار بورس سرمایه‌گذاری کنید و با سایر بازیکنان رقابت کنید.

بخش improve بازی ایکس امپایر
بخش improve بازی ایکس امپایر

4️⃣در بخش “Quests” وظایف مختلف مثل پیوستن به کانال تلگرام، کانال یوتیوب و … را انجام دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید. این تسک‌ها روزانه تغییر می‌کنند و باید از همین قسمت آن‌ها را چک کنید.

قسمت تسک ها در بازی ایکس امپایر برای دریافت سکه بیشتر
قسمت تسک ها در بازی ایکس امپایر برای دریافت سکه بیشتر

5️⃣در تب “Quests”یک تسک وجود دارد که در آن کاربر می‌تواند یک ویدیو برای تبلیغ بازی ماسک امپایر تولید کند، بازیکنان منتخب می‌توانند سکه‌های بیشتری کسب کنند.

تولید محتوا برای دریافت پاداش در ایردراپ ایکس امپایر
تولید محتوا برای دریافت پاداش در ایردراپ ایکس امپایر

چه زمانی ایردراپ ایکس امپایر لیست میشود؟

تا به امروز خبری در خصوص راه‌اندازی توکن بازی ماسک امپایر منتشر نشده است، اما حدس هایی در مورد لانچ این پروژه وجود دارد که ممکن است ایکس امپایر به زودی لیست شود، در هر صورت برای اطلاع از آخرین اخبار پیرامون  ایردراپ ماسک امپایر وبلاگ پی 98 و کانال تلگرامی مارا دنبال کنید.

سه معیار برای واجد شرایط شدن ایردراپ ایکس امپایر وجود دارد:

1. پرافیت ساعتی (Profit per hour)

2. تعداد کل سکه‌های کسب شده (Total number of coins farmed)

3. تعداد کل دوستان معرفی شده به بازی (Total number of referred friends)

زمان و معیارهای ایردراپ ایکس امپایر
زمان و معیارهای ایردراپ ایکس امپایر

سوالات متداول درمورد ایردراپ ایکس امپایر (X Empire) ایلان ماسک

ایردراپ x empire چیست؟

ایدراپ ایکس امپایر روی شخصیت معروف ایلان ماسک کار میکند و شما از بخش های مختلف این بازی تلگرامی میتوانید کسب درامد کنید، این بازی نسبت به سایر بازی های تلگرامی متفاوت است و بخش های جدیدتری دارد، به همین خاطر سعی کنید مقاله را تا انتها بخوانید و از اسکرین شات ها استفاده کنید.

چطور x empire را بازی کنیم؟

وارد ربات تلگرامی به آدرس https://bit.ly/3WRsePN شوید و شروع به استخراج سکه و لول آپ کردن بازی کنید.

بخش های مختلف بازی x empire چیست؟

ایردراپ جنجالی ایلان ماسک بخش های زیادی دارد، ایکس امپایر 7 بخش اصلی دارد و 2 بازی مینی گیم که میتوانید در آن کسب درامد کنید.
این بازی بخش ویدیو یوتوب و بخش سوال و معمای روز هم دارد که یک مینی گیم کامل به شمار میرود که در کانال تلگرام پی 98 این کارتهای روزانه و بخش های دیگر برای کسب توکن ایلان ماسک برای شما منتشر میشوند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
21 روز قبل

سلام من چند روزی هستش که در بازی xempire ویدیو دریافت نمکینم علت چیست ؟