استخراج ارز دیجیتال | mining

کسب درآمد از ماینینگ | استخراج ارز دیجیتال در خانه با کمیسیون کم در 6 پلتفرم خاص

در سال‌های اخیر، ماینینگ ارزهای دیجیتال به طور چشمگیری محبوب شده است و افراد بیشتری به دنبال مشارکت در این صنعت سودآور هستند. با این حال، فرآیند استخراج سنتی پیچیده و پرهزینه است، به تجهیزات تخصصی و انرژی زیادی نیاز دارد و این امر باعث می‌شود که برخی از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال نتوانند به راحتی کوین مورد نظر خود را از لیست ارزهای دیجیتال انتخاب کنند و ماینر شوند.

اینجاست که شرکت‌های ماینینگ ابری وارد عمل می‌شوند و راه مناسبی را برای شرکت در استخراج ارزهای دیجیتال بدون تجهیزات گران قیمت یا هزینه‌های انرژی بالا به افراد ارائه می‌دهند. با اجاره یا خرید قرارداد، افراد به راحتی می توانند ماینر شوند. در این مقاله به بررسی 6 مورد از شناخته شده ترین پلتفرم های استخراج ابری و خدمات آنها می پردازیم.

خرید و فروش تتر پی98

کی کی ماینر (KK Miner)

کی کی ماینر

کی کی ماینر یکی از اولین شرکت‌هایی است که خدمات استخراج ابری ارائه می‌کند. این شرکت در سپتامبر 2016 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در انگلستان است. پس از سال‌ها توسعه، این پلتفرم در حال حاضر دارای 57 مزرعه استخراج در سراسر جهان است که در بیش از 157 کشور و منطقه عضو هستند. بیش از 5.7 میلیون کاربر در سراسر جهان به آن اعتماد دارند و به یک رهبر در صنعت استخراج ابری تبدیل شده است.


🪙🔨چطور در خانه ارز دیجیتال استخراج کنیم؟🪙🔨


کی کی ماینر به دلیل ارائه یک پلتفرم ساده، راحت و کارکرد آسان شناخته شده است که به کاربران اجازه می دهد بیت کوین را بدون سخت افزار یا مهارت های فنی گران قیمت استخراج کنند. هم برای ماینرهای تازه کار و هم برای ماینرهای با تجربه قابل استفاده است. رابط پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که بصری و ساده باشد و تضمین کند که هر کسی می تواند به راحتی استخراج را تجربه کند و بازدهی پایدار دریافت کند. مردم در سراسر جهان می توانند از طریق وبسایت (KK Miner) درآمد غیرفعال کسب کنند.

خرید و فروش بیت کوین پی 98

مزایا دستگاه های کی کی ماینر

  • پاداش خوش آمد گویی: ثبت نام کنید و برای استخراج رایگان 10 دلار پول نقد دریافت کنید (سود رایگان 0.5 دلار در روز)
  • خدمات ارزش افزوده: سطح سود بالا، 
  • صفر هزینه اضافی: خدمات مدیریت با کیفیت بالا، بدون هزینه اضافی
  • سبد خرید متنوع: می توانید بیت کوین، ETH، LTC و سایر ارزهای دیجیتال استخراج کنید
  • ایمن و قابل اعتماد: همه تراکنش ها امن هستند، نقدینگی ها در کیف پول سرد ذخیره می شود و امنیت بالا است.
  • بسیار انعطاف پذیر: توان محاسباتی اجاره شده را می توان در هر زمان با توجه به نیازها افزایش یا کاهش داد و استراتژی استخراج را می توان به طور انعطاف پذیر تنظیم کرد.
  • حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در انرژی: تمام تجهیزات با انرژی خورشیدی و بادی تغذیه می شوند و استخراج معادن نه تنها سودآور است بلکه دوستدار محیط زیست نیز می باشد.
  • افیلیت یا همکاری: این برنامه به شما امکان می دهد تا 4.5% پاداش ارجاع کسب کنید
  • مدیریت آسان: کاربران نیازی به نگرانی در مورد نگهداری و مدیریت ماشین معدن ندارند، فقط برای شروع قرارداد را خریداری کنید.
  • پشتیبانی حرفه ای: تیم کارشناسان در هر زمان آماده هستند تا هر گونه مشکلی را برای شما 24/7 حل کنند.
ماشین استخراجتعرفه قراردادروزبازگشت سرمایه ROIبازگشت ثابت
Antminer S1710 دلاریک روز 5%10 دلار + نیم دلار
Antminer E9100 دلاردو روز%3100 دلار+ شش دلار
Inno A6+500 دلارپنج روز 1.2%500 دلار+ 30 دلار
Antminer S19K pro3000 دلارده روز 1.3%1500 دلار + 195 دلار
Antminer S19K Hydro3000 دلارپانزده روز1.41%3000 دلار + 634.5 دلار
خدمات کی کی ماینر

 بیت دیر (Bitdeer)

بیت دیر

بیت دیر یک پلتفرم استخراج ابری است که در سال 2017 تاسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از خدمات از جمله استخراج ابری، اشتراک گذاری هش ریت و میزبانی را ارائه می دهد. بیت دیر به کاربران این امکان را می دهد که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را بدون تجهیزات گران قیمت استخراج یا تخصص فنی استخراج کنند.

بی ماین (BeMine)

بی ماین

بی ماین که در اوایل سال 2018 تاسیس شد، خدمات اشتراک ابری را برای استخراج کنندگان ASIC که روسیه و کشورهای CIS را پوشش می دهند. بی ماین با بیش از 70000 Th/s در مناطقی مانند ایرکوتسک، مسکو، چلیابینسک و آلماتی، مراکز داده را با ماینرها و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در سراسر جهان متصل می کند.


🅱️🔨استخراج بیت کوین در خانه | کسب درآمد برای ماینرها🅱️🔨


کاربران می توانند تجهیزات ماینینگ را از راه دور خریداری و ذخیره کنند و از مدیریت شخصی آن ها جلوگیری کنند. برای کسانی که آمادگی خرید یک ماینر کامل ASIC را ندارند، بی ماین سهام ماشین های ماینینگ را با قیمت های کمتر از 1/100 می فروشد و قیمت ورودی مقرون به صرفه ای را برای ماینینگ فراهم می کند. کل ماینرهای ASIC نیز می توانند مستقیماً درب منزل شما تحویل داده شوند.

هشینگ 24 (Hashing24) 

هشینگ 24

هشینگ 24  که در سال 2015 تاسیس شد، یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاران متمرکز بر بیت کوین است. این شرکت چندین بیت کوین استخراج کرده است و یک دهه تجربه در بازار استخراج ابری دارد. حداقل سپرده 800 دلار برای 12 ماه با 1 TH/s است. Hashing24 با Bitfury، یک شرکت پیشرو در فناوری بلاک چین، برای ارائه زیرساخت‌های استخراج سطح بالا و ارائه یک نسخه آزمایشی رایگان برای شبیه‌سازی سودآوری، شریک شده است.

استورم گین (StormGain) 

استورم گین

استورم گین یک پلت فرم ماینینگ ابری است که به کاربران اجازه می دهد بیت کوین را بدون سخت افزار یا مهارت های فنی گران قیمت استخراج کنند. استورم گین  که در سال 2017 تأسیس شد، در سراسر جهان فعالیت می کند و به میلیون ها تریدر خدمات ارائه می دهد. استورم گین از فناوری پیشرفته برای اطمینان از تجربه استخراج یکپارچه و سودآور با سودآوری بالا و پرداخت روزانه استفاده می کند.


💸⛱ بزرگترین ایردراپ های ماه برای کسب درامد💸⛱


کاربران می توانند با اجاره قدرت محاسباتی برای استخراج بیت کوین بدون سرمایه گذاری یا تخصص اولیه، درآمد غیر فعالی کسب کنند. این پلتفرم یک سیستم چند لایه را برای افزایش قدرت ماینینگ با ویژگی هایی مانند استخراج شبکه، برنامه های وفاداری و جوایز ارجاع ارائه می دهد. استورم گین همچنین خدمات معاملاتی، از جمله معاملات اهرمی و صرافی غیرمتمرکز را ارائه می دهد که از طریق یک برنامه تلفن همراه قابل دسترسی است.

کریپتو یونیورس (Crypto Universe)

کریپتو یونیورس

کریپتو یونیورس  که در سال 2018 تاسیس شد، خدمات ماینینگ ابری را ارائه می‌کند که کاربران را قادر می‌سازد تا از طریق طرح‌ها و قراردادهای مختلف، ارز دیجیتال را کسب کنند. این شرکت عمدتاً در روسیه فعالیت می کند و از قیمت پایین برق منطقه بهره می برد.

کاربران می توانند از بین سه طرح و دو نوع قرارداد انتخاب کنند و درآمد به صورت روزانه پرداخت می شود. این پلتفرم همچنین به کاربران امکان خرید و فروش مجدد تجهیزات استخراج را می دهد.کریپتو یونیورس با رابط کاربر پسند و قابلیت دسترسی خود، به ماینرهای تازه کار و با تجربه، با پایگاه جهانی بیش از 1 میلیون کاربر پاسخ می دهد.

جمع بندی

ظهور شرکت‌های رایانش ابری، گزینه‌ها و راحتی بیشتری را برای مشارکت افراد در استخراج فراهم کرده است. با همکاری با این شرکت‌ها، افراد می‌توانند با اجاره قدرت محاسباتی در استخراج شرکت کنند و از این طریق بدون نیاز به خرید و مدیریت تجهیزات معدن، یا نگرانی در مورد هزینه‌های بالای انرژی، درآمد غیرفعالی کسب کنند.

این رویکرد نه تنها آستانه مشارکت افراد در استخراج را کاهش می دهد، بلکه به افراد بیشتری اجازه می دهد تا از بازار ارزهای دیجیتال سود ببرند. شرکت‌های رایانش ابری روشی راحت و مقرون‌به‌صرفه برای مشارکت افراد در استخراج فراهم می‌کنند و گزینه‌ای هستند که ارزش بررسی را دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بیسیمچی
بیسیمچی
3 ماه قبل

بنده الان مقاله شما در مورد استخراج ابری را مطالعه کردم.میخواستم ببینم سایت کی کی ماین برای ایرانی ها مشکلی نداره.

همون یونس پیم اولی
همون یونس پیم اولی
پاسخ به  بیسیمچی
2 ماه قبل

سلام وقتت بخیر
نه مشکلی نداره من اپلیکیشن هم رو گوشیم نصب کردم
فقط برا پیدا کردن سایتش باید انگلیسی تایپ کنی (کی کی میانر)

امیر
امیر
پاسخ به  همون یونس پیم اولی
2 ماه قبل

سلام این کی‌کی‌ماینر‌قابل‌اعتماد‌هستش

مهدی
مهدی
3 ماه قبل

میخوام راجع به این مبحث آموزش ببینم از کجا شروع کنم و چجوری ؟؟لطفا راهنمایی بفرمایید

پرستو کاشانی
پاسخ به  مهدی
3 ماه قبل

با سلام و احترام. میتوانید همین مقاله و سایر مقاله های بلاگ را مطالعه کنید و در گوگل هم سرچ کنید.

یونس
یونس
3 ماه قبل

کی کی ماینر برای ثبت نام رمز پرداخت میخواد برای ثبت نامش اون رمز رو از کجا بگیرم؟

Yahm
Yahm
پاسخ به  یونس
3 ماه قبل

رمز پرداخت رو باید موقع ثبت نام یا sign up تعیین کنید.