توکن های سلبریتی

ارزهای سلبریتی این هفته : پامپ 400 درصدی ارز واتر (WATER) با حمایت لیونل مسی

علیرغم موضع ناخشنود ویتالیک ازساخته شدن برخی ارزهای رمز نگاری شده مثل مادر ایگی روی این بلاکچین، این توکن ها همچنان ظاهر می شوند و توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کنند. توکن واتر (WATER) متعلق به فوتبالیست محبوب لیونل مسی است که عملکرد چشمگیری در بازار داشته است. در اینجا سه ​​روز ارز مشهور متعلق به سلبریتی ها وجود دارد که میتوانید از نوسانات آن سود خوبی به جیب بزنید.

  •  اندرو تیت از 11 ژوئن چندین بار مقدار زیادی از توکن ددی را خریداری کرده است.
  •  قیمت توکن واتر 418 درصد جهش کرد لیونل مسی توکن را در استوری های اینستاگرام خود منتشر کرد.
  • توکن  MOTHER با تضمین مشارکت با MadLabs NFTs و Tensor اعتماد سرمایه گذاران را افزایش می دهد.

توکن واتر (WATER)

(WATER ) توکن واتر

واتر جدیدترین سکه میم رمزنگاری مشهوری است که شروع به کار کرد. توکن واتر در حال حاضر (WATER) با قیمت 0.000917 دلار معامله می شود که 205 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته بوده است. واتر کوین 14 روز پیش به بازار عرضه شد و قیمت بلافاصله 93 درصد سقوط کرد. 

با این حال، در روزهای بعد، توسعه‌دهنده Water مشغول یافتن راه‌حلی بود. پس از اینکه لیونل مسی، مشهورترین فوتبالیست جهان، این توکن را در استوری های اینستاگرام خود منتشر کرد، قیمت واتر در 8 جولای 418 درصد افزایش یافت. با سودآوری خریداران قبلی، سکه میم مجدداً احیا شده است. تبلیغات در اطراف سکه تعیین می کند که آیا قیمت نسبت به لیست ارزهای دیجیتال دیگر بالاتر میرود یا نه.

نمودار قیمت واتر
نمودار قیمت واتر

Water با عرضه کل 73 میلیارد توکن، ارزش بازار 67 میلیون دلاری دارد. در بالاترین سطح، ارزش بازار WATER از 800 میلیون دلار فراتر رفت و سرمایه گذاران در تعجب هستند که آیا این توکن می تواند بیش از این پامپ شود؟

مادرایگی (Mother Iggy)

مادر ایگی

مادر ایگی طبق فکر ایگی آزالیا، فوق ستاره موسیقی در بازار عرضه شد. در مورد توکن خود صحبت کرده و مشارکت با MadLabs NFTs و Tensor را تضمین کرده است. گفته شده است که برخی، اتریوم را به دلیل هزینه های بالای گاز، دوست ندارند.

خرید و فروش تتر پی98

 بر این اساس، مادرایگی به دلیل زنجیره ای که روی آن راه اندازی شد، آماده است حتی بهتر عمل کند. علاوه بر این، با توجه به اینکه ممکن است اکثر فالوورهای Azalea هنوز به کریپتو علاقه نداشته باشند، توکن MOTHER یک فرصت بازاریابی انبوه برای ورود کاربران غیر تریدر به فضای بلاک چین است.

نمودار قیمت مادر ایگی
نمودار قیمت مادر ایگی

قیمت توکن MOTHER در 0.0345 دلار است و این توکن 86 درصد از بالاترین قیمت خود کاهش یافته است. با این وجود، علاقه مندان به کریپتو همچنان معتقدند که مادر ایگی فرصتی است که یک بار در طول زندگی می‌گذرد و ارزش بازار آن به یک میلیارد دلار خواهد رسید. ارزش بازار مادر ایگی در حال حاضر 34 میلیون دلار است، در حالی که در بالاترین سطح خود، به بیش از 250 میلیون دلار رسیده است. آزالیا به طور فعال در توییتر درمورد فناوری وب 3 و … اشتراک گذاری میکند.

ددی تیت (DADDY)

ددی تیت

میم کوین ددی تیت 29 روز پیش در بلاک چین سولانا راه اندازی شد، تنها چند روز پس از انتشار رسمی مادر ایگی. DADDY

 یک سکه میم است که از شخصیت اینترنتی نمادین اندرو تیت الهام گرفته شده است. در 13 ژوئن، پس از اینکه توسعه‌دهنده پروژه را رها کرد، انجمن رسماً ددی تیت را به عنوان توسعه دهنده انتخاب کرد.

خرید و فروش پرفکت مانی

 اندرو تیت در مورد توکن DADDY بسیار پر سر و صدا بوده است و از 11 ژوئن چندین مبالغ هنگفت را خریداری کرده است. قیمت توکن ددی پس از افت 13.8 درصدی در 24 ساعت گذشته، در حدود 0.1549 دلار در نوسان است. توکن ددی در تاریخ 12 ژوئن قبل از شروع مجدد به قیمت 0.36 دلار رسید و تنها در عرض یک هفته تا 79 درصد کاهش یافت.

نمودار قیمت توکن ددی
نمودار قیمت توکن ددی

 با این حال، از زمانی که قیمت توکن ددی در 21 ژوئن به پایین ترین سطح خود رسیده است، در یک کانال افزایشی روند صعودی داشته است. قیمت توکن ددی ممکن است در چند روز آینده 40 درصد افزایش یابد تا سطح مقاومت 0.22 دلار را آزمایش کند. 

اگر گاوها غالب شوند، قیمت ممکن است فراتر از این مقاومت شکسته شود و در یک انفجار 57 درصدی دیگر به سمت قیمت بالاتر تاریخ قبلی حرکت کند. از طرف دیگر، اگر خرس ها غالب شوند، DADDY ممکن است به زیر کانال صعودی سقوط کند و به سمت حمایت اصلی بعدی در حدود 0.07 دلار حرکت کند.

جمع بندی

در حالی که سکه‌های میم رمزنگاری مشهور مانند توکن واتر (WATER ) مسی همچنان جلب توجه می‌کنند، روایت بزرگ‌تری در حال ایجاد است. روند صعودی سال 2024 ممکن است بزرگترین در تمام چرخه های صعودی باشد زیرا افراد بیشتری به سمت بازار کریپتو و ترید روی آورده اند و دانش مردم درمورد ایردراپ ها و ارزهای دیجیتال روز به روز بیشتر شده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments