تاریخ و زمان دقیق لیست شدن میم فای

زمان دقیق لیست شدن میم فای (MemeFi) مشخص شد!

بازی های تلگرامی اخیرا توجه بسیاری از کاربران تلگرام را به دست آورده اند و در صنعت کریپتو، بازی های مبتنی بر بلاکچین تون که ارز درون بازی دارند بسیار محبوب شده اند. برخی از ایردراپ های تلگرامی عملکرد خوبی داشتند و توکن خود را لیست کرده اند، اما برخی دیگر هنوز لیست نشده اند. شرکت کردن در ایردراپ های تلگرام به شانس هم بستگی دارد و ریسک های خاص خود را دارد. در این مقاله طبق پستی که در کانال تلگرام  تیم میم فای منتشر شد زمان و تاریخ دقیق لیست شدن ارز درون بازی MemeFi را اعلام کرده ایم.

تاریخ لیست شدن میم فای مشخص شد

طبق پستی که تیم توسعه میم فای دیروز، در کانال تلگرام خود منتشر کرد و پس از ارتقا دادن بازی ها و جذاب تر کردن گیم پلی و اضافه کردن کاراکتر های جدید، بالاخره پس از ماه ها منتظر ماندن شرکت کنندگان، تیم MemeFi وعده لیست شدن توکن را به بازیکنان خود داده است.

اطلاعیه کانال میم فای درمورد زمان لیست شدن توکن MemeFi

طبق این پست نوشته شده که:

ما تمام تلاش خود را میکنیم و به شرکت کنندگان خود متعهد شده ایم که لیست شدن توکن میم  فای مثل شروع بازی باشکوه باشد.تیم ما در پشت صحنه مدتی است که در تلاش برای لیست کردن ارز درون بازی MemeFi است. تاریخ لیست شدن را 9 اکتبر یعنی 18 مهر برنامه ریزی کرده ایم. توکن میم فای در صرافی های متمرکز برتر لیست خواهد شد. این هفته اطلاعاتی در این باره در کانال تلگرامی خود منتشر میکنیم.

آیا تاریخ لیست شدن ارز میم فای واقعی است؟

فهمیدن این موضوع که پروژه های  تلگرامی بالاخره لیست خواهند شد یا خیر کار آسانی نیست. تعداد بازی ها و ایردراپ های تلگرامی روز به روز در حال افزایش است و ما حقیقتا نمی دانیم که آیا از ایردراپ های تلگرامی پولی به دست می آید یا نه! 

اما طبق گفته تیم توسعه میم فای، 18 مهر زمان لیست شدن این توکن است. هنوز معلوم نیست که منظور آنها لیست شدن در بازار پیش از عرضه بود یا صرافی اسپات!

18 مهر زمان لیست شدن ارز میم فای

در هر صورت توزیع توکن و لیست شدن ارزهای درون بازی تلگرام مراحلی دارد که باید طی شود و در ابتدا باید در صرافی های پری مارکت لیست شوند. تیم پروژه میم فای کمی مشکوک عمل کرده و گفته است این هفته خبرهای مربوط را اعلام خواهد کرد. ممکن است این به احتمال لیست شدن ارز میم فای در صرافی پیش از عرضه اشاره کند.

آیا هنوز برای بازی و کسب توکن میم فای فرصت هست؟

طبق پست های منتشر شده در کانال تلگرام پروژه میم فای به نظر میرسد که کاربران تا قبل از 18 مهر فرصت بازی کردن و استخراج توکن داشته باشند. اما برای جلوگیری از از دست دادن فرصت و پشیمان شدن حتما مطمئن شوید که مقاله قبلی ما، تحت عنوان آموزش جامع بازی میم فای را بخوانید.

ممکن است میم فای این هفته در بازار پیش از عرضه لیست شود و استخراج ارز درون بازی متوقف شود، در هر صورت شما چند هفته یا نهایتا یک ماه بیشتر برای استخراج توکن و به حداکثر رساندن درآمد خود از بازی فرصت ندارید پس تا دیر نشده از دکمه بالا وارد ربات تلگرام میم فای شوید و بازی را شروع کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments