شرایط دریافت ایردراپ میم فای

شرایط دریافت ایردراپ میم فای چیست؟

بر اساس اطلاعیه ای که دیروز در کانال تلگرامی رسمی میم فای منتشر شد، MemeFi Club شرایط دریافت ایردراپ میم فای را اعلام کرد. این شروط به دو بخش تقسیم میشود، بخش ایردراپ تلگرام و بخش وب 3 که در این مقاله به بررسی شرایط دریافت ایردراپ میم فای مختص به کاربران تلگرام می پردازیم.

تیم MemeFi درمورد شرایط دریافت ایردراپ میم فای چه گفت؟

ما به‌طور خستگی‌ناپذیر تلاش کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که تلاش‌های شما در زمینه استخراج میم فای کوین پس از لیست شدن میم فای به درستی پاداش می‌گیرد. طراحی این ایردراپ موضوع بحث برانگیزی بوده است و طی تحقیقات گسترده ای شکل گرفته است. با درس گرفتن از شکست‌های گذشته در ایردراپ هایی که مثل کتیزن و همستر که نارضایتی به بار آوردند، ما تلاش زیادی می‌کنیم تا این شانس زندگی که فقط یک بار به ما و شما رو میکند را به خوبی محقق کنیم.

میم فای کلاب

میم فای یک ایردراپ پیچیده، غیر خطی و وزنی خواهد بود که داده‌های مربوط به تمام اکوسیستم را در نظر می‌گیرد. برای جلوگیری از سوء استفاده توسط متقلبان و سایر عوامل مخرب، برخی از معیارها پنهان می‌مانند و بعدا تحت عنوان معیار پنهان مشخص می‌شوند.

چه کسانی شامل دریافت ایردراپ میم فای میشوند؟

دو دسته اصلی که شامل دریافت ایردراپ میم فای میشوند و بالاتر ذکر کردیم، کاربران اپلیکیشن تلگرام و انجمن Web3 هستند. برای هر دو نوع کاربر، معیار اصلی (امتیاز کاربر) و پاداش (ضریب های چند برابری) وجود دارد. هر فعالیتی که در بازی داشته اید به عنوان ضریب امتیاز کاربر محاسبه می شود. کاربران تلگرامی MemeFi، هشتاد و پنج درصد از عرضه ایردراپ میم فای را دارا میشوند.

درصد توزیع ایردراپ میم فای
درصد توزیع ایردراپ میم فای

معیارهای اصلی واجد شرایط بودن در ایردراپ میم فای چیست؟

دو دسته از شرکت کننده در بازی میم فای واجد شرایط میشوند، یکی کاربرانی که، ارزش کل همه خریدها (همه TON + خریدهای ستاره) اشان حساب میشود و دیگری کاربرانی که فقط به استخراج میم فای کوین مشغول بوده اند. پس توزیع ایردراپ میم فای بر اساس مقدار سکه است. احتمالا میم فای به زودی تاریخ انجام تراکنش تون کوین را اعلام کند، شما همین حالا میتوانید اقدام به خرید تون کوین آنی کنید.

چه کسانی واجد شرایط دریافت ایردراپ میم فای میشوند؟
چه کسانی واجد شرایط دریافت ایردراپ میم فای میشوند؟

بازیکنان برتر که فعال بوده و یا برندگان قرعه کشی میم فای بوده اند، جوایز دیگری را به صورت غیر خطی دریافت خواهند کرد که معیارهای دریافت جایزه میم فای پنهان است و فقط دو معیار فعلی آن آشکار شده است که انجام تراکنش تون کوین و مشارکت در قرعه کشی هاست. شرکت در کمپین ها دارای ضریب خاصی برای افزایش امتیاز کاربران میم فای است!

❗مهم: ( با توجه به تعداد زیاد کاربران اپلیکیشن تلگرام، مقدار بیشتری از عرضه ایردراپ را به این گروه اختصاص داده شده است و فقط چند درصد برای کاربران Web3  در نظر گرفته شده.)

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
N.H
N.H
16 ساعت قبل

تاریخی مشخص نشده کی لیست میشه؟