میم کوین ها با پامپ 50 برابری

کدام میم کوین ها با افزایش سهام گیم استاپ پامپ میشوند؟

با روی آوردن سرمایه گذاران در بخش سهام سنتی به گیم استاپ(GME)، قیمت ها در بازار میم کوین پتانسیل افزایش را نشان داده است. داده های به دست امده نشان می دهد که قیمت سهام گیم استاپ (GME) از اواخر هفته گذشته افزایش متوسطی را از 17.50 دلار به 23.33 دلار ثبت کرد. سکه‌های میم مانند دوج کوین(DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه کوین (PEPE) تمایل دارند سیگنال رشد بالاتری نسبت به بقیه لیست ارزهای دیجیتال ثبت کنند.

از هفته گذشته، توجه به تدریج به سهام‌های میم مانند گیم استاپ و اینترتینمنت هولدینگز(AME)،معطوف شده است. برای برخی از سرمایه گذاران، افزایش شدید ارزش سهام میم اغلب نشانه سرخوشی است.

خرید و فروش تتر پی98

این هیاهو به بازار ارزهای دیجیتال هم راه میابد و روی میم کوین ها تاثیر می گذارد. تمایل شدید نسبت به سهام GameStop در سال 20021 به توکن دوج کوین و سایر میم کوین ها سرایت کرده بود و انتظار می رود امسال هم چنین اتفاق مشابهی بیفتد.

دوج کوین(DOGE)

خرید و فروش دوج کوین پی98

دوج کوین (DOGE)، یک ارز رمزپایه محبوب مبتنی بر میم محبوب «doge» که دارای تم سگ شیبا اینو است، اخیراً افزایش قابل توجهی در ارزش قیمتی خود داشته است. توکن دوج کوین که در حال حاضر دارای ارزش بازار 22.75 میلیارد دلار است، رتبه هشتم را در بین تمام ارزهای رمزنگاری شده دارد و به عنوان میم کوین پیشرو شناخته شده است.

نمودار قیمت دوج کوین
نمودار قیمت دوج کوین

قیمت دوج کوین (Dogecoin) به 0.1628 دلار رسیده است که در روز گذشته افت 5 درصدی را نشان می دهد. این امر باعث می شود که اگر بیت کوین تا قبل از ژوئن به 65000 دلار کاهش یابد، دوج کوین به یک ارز دیجیتال با پتانسیل برای فروش تبدیل شود.

در طول سال گذشته، دوج کوین 124٪ افزایش یافته است. این رشد قابل توجه با افزایش معاملات بزرگ نشان می دهد که دلیل این افزایش بی سابقه حمایت نهنگ ها از دوج کوین است که رفته رفته باعث افزایش علاقه عموم سرمایه گذاران بازار کریپتو نسبت به این ارز هم شد.

شیبا اینو(SHIB)

خرید و فروش شیبا پی98

دومین سکه بزرگ میم در روز سه شنبه بین 0.000026 دلار در نوسان بود. گاوها ضررهای تجربه شده در 24 ساعت گذشته را جبران کردند و چشم انداز مثبت این هفته را تأیید کردند.

با نزدیک شدن حجم معاملات به مرز 1 میلیارد دلار، علاقه تریدرها هم به توکن شیبا رشد خواهد کرد. این می تواند شانس رالی صعودی تا بیش از 0.00003 دلار و متعاقباً به 0.000035 دلار را افزایش دهد.

یک سطح حمایت قوی تری در امتداد خط روند صعودی ایجاد شد. علاوه بر این، روند قیمتی شیبا اینو بالاتر از میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA) علیرغم اصلاح از قله Q1 در 0.000038 دلار، از روند صعودی حمایت می کند.

نمودار قیمتی شیبا اینو
نمودار قیمتی شیبا اینو

اکنون که ارزش قیمتی شیبا اینو از دو میانگین (EMA) مهم دیگر – 20 روزه و 50 روزه – صعود کرده است، مسیر کمترین مقاومت به تدریج به سمت بالا تغییر می کند.

اگر قیمت از اولین سطحی که مانع رشد آن است یعنی در حدود 0.000028 دلار عبور کند، یک رالی صعودی قوی تری بالای 0.00003 دلار ظاهر خواهد شد. سرمایه‌گذارانی که در حاشیه نشسته‌اند ممکن است به بازار هجوم ببرند و ترس از دست دادن (FOMO) ایجاد کنند و با چشم‌اندازی 0.000035 دلاری، شکست را تشدید کنند. شیبا اینو می تواند به نقطه عطف جدیدی بالاتر از قله Q1 در ماه ژوئن دست یابد و سرعت روند صعودی را سریعتر کند.

پپه کوین (PEPE)

سکه میم با مضمون قورباغه، پپه کوین، توانسته در ماه می افزایش پیدا کند. این افزایش در درجه اول به دلیل تایید اخیر ETF های اتریوم و رسیدن ارزش قیمتی بیت کوین در نزدیکی مرز 70000 دلار بود. با این حال، در این هفته، سرعت طی کردن رالی بهبودی پپه کاهش یافته است و با کاهش حجم معاملات همراه شده است که نشان دهنده شروع احتمالی از یک روند اصلاحی جدید است.

نمودار قیمت پپه
نمودار قیمت پپه

تجزیه و تحلیل بازه زمانی روزانه نشان می‌دهد که قیمت پپه کوین در شش هفته گذشته تحت تأثیر یک خط روند صعودی، بهبودی ثابتی داشته است. جریان قیمتی جدید نشان‌دهنده یک روند انباشت فعال است که این میم کوین را از مرز 0.00000393 دلار به 0.000016 دلار افزایش داد و یک رشد 300 درصدی را ثبت کرد.

 داگ ویف هت(WIF)

افزایش 8 درصدی قیمت داگ ویف هت در 24 ساعت گذشته، علاقه مجددی را در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. قیمت توکن ویف در حال حاضر 3.24 دلار است که نشان دهنده افزایش 15.5 درصدی در 7 روز گذشته است.

  • افزایش قیمت این ارز تقریباً در همان زمانی اتفاق افتاد که یک نهنگ سولانا 17966 توکن سولانا (تقریباً 2.98 میلیون دلار) برای خرید 953177 توکن داگ ویف هت هزینه کرد. این نهنگ حدود 3.13 دلار وارد کرد و در حال حاضر 3.51 درصد سود دارد. این نهنگ به تنهایی باعث شد قیمت این میم کوین حدود 7 درصد افزایش یابد.
نمودار قیمت داگ ویف هت
نمودار قیمت داگ ویف هت
  • در 21 می، این نهنگ نیز حدود 1 میلیون یو اس دی سی (USDC) برای خرید 355417 توکن ویف به قیمت 2.81 دلار هزینه کرد و  روز بعد به قیمت 3.07 دلار این توکن ها را فروخت و 90000 دلار سود کرد. این داده ها نشان می دهد که وجود نهنگ ها تا چه میتواند بر روی روند قیمتی توکن ها اثر گذار باشد.

روند قیمت داگ ویف هت بالاتر از میانگین‌های متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه است، اگرچه پیش بینی عملکرد قیمت به شدت به اندیکاتورها مربوط است.

طبق نمودارهای تکنیکال، قیمت توکن ویف (WIF) در یک مثلث صعودی قرار دارد و رسیدن به سطوح سقف را قبلاً دو بار آزمایش کرده است. شاید اینبار موضوع فرق کند اما پس از دو بار رد شدن، شکستن این مقاومت در حدود 3.5 دلار ممکن است دشوار باشد.

جمع بندی

میم کوین ها تمایل دارند متفاوت عمل کنند و روند چشمگیری داشته باشند، یا به سرعت صعود میکنند یا در یک چشم بهم زدن سقوط.  اما تبلیغات جدید در این بخش باعث افزایش قیمت توکن هایی مانند DOGE، SHIB، WIF و PEPE شد. تنوع در سبد خرید شما از این توکن ها می تواند تاثیر مثبتی بر روی پورتفولیو داشته باشد و به شما سود زیادی در کوتاه مدت بدهد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments