میم کوین ها با سوددهی بالا

بازار میم کوین ها | 3 ارز کمتر شناخته شده با پتانسیل سوددهی 300 درصدی

بازار ارزهای دیجیتال در حال بازگشت هستند زیرا داده های اقتصاد کلان واکنش های صعودی را در دارایی های برتر و میم کوین ها ایجاد می کند. علاقه مندان به ارزهای رمزنگاری با بازگشت از پایین ترین سطح هفتگی که میلیاردها دلار خروجی را شاهد بود و انحلال گسترده موقعیت های خرید را تجربه کردند، رشد را به بالاترین حد قبلی پیش بینی کردند.

ارزش فعلی کل بازار کریپتو به 2.52 تریلیون دلار می رسد که 3 درصد افزایش را نشان می دهد در حالی که میم کوین ها با افزایش 1 درصدی به 61.9 میلیارد دلار رسیدند و جایگاه خودرا در لیست قیمت ارزهای دیجیتال دیگر تثبیت کردند. با کاهش تورم ایالات متحده، داده های اخیر CPI، احساسات صعودی دوباره در بازار جریان گرفته است.

خرید و فروش تتر پی98

زومر (Sol)

عکس توکن زومر

زومر، جزو میم کوین هایی است که در 24 ساعت گذشته رشد چشمگیری داشته است.این توکن پتانسیل افزایش بیش از 140٪ را ثبت کرده است. ارزش بازار کریپتو در این هفته با وجود عملکرد کند به دلیل رکود گسترده تر بازار، 157 درصد رشد را نشان داد. به طور کلی، میم کوین ها با افزایش 221 درصدی در شرایط سبز معامله میشوند. ارزش بازار زومر به 1.6 میلیون دلار رسید در حالی که حجم معاملات کمی بالاتر از مرز 1 میلیون دلار است.

نمودار ماهانه توکن زومر
نمودار ماهانه توکن زومر

کیبرد کت (KEYCAT)

عکس توکن کیبردکت

کیبرد کت در برترین سکه‌های میم با پتانسیل 300 برابری در رتبه دوم پس از زومر قرار میگرد. این دارایی امروز 114 درصد افزایش یافته است و ضررهای هفتگی را به دلیل اصلاح گسترده تر بازار از بین می برد. در هفت روز گذشته، توکن کی کت 15 درصد رشد داشته است در حالی که اعداد ماهانه با زیان مواجه هستند.


🐱🪙3 میم کوین برتر با تم گربه برای سرمایه گذاری🐱🪙


طبق داده های به دست آمده، این دارایی 1.6 میلیون دلار با حجم روزانه بالای 252000 افزایش یافته است. توکن‌های با مضمون گربه در سال جاری اوج‌های شدیدی را نشان داده‌اند و دستاوردهای بزرگی را ثبت کرده‌اند.

نمودار ماهانه توکن کیبردکت

کت سول هت(SOLCAT)

عکس توکن سول کت

سول کت محبوب در 24 ساعت گذشته با معاملات مثبت در اواسط روز 86 درصد افزایش یافت زیرا گاوها از داده های CPI عقب نشینی کردند. این سوددهی باعث جبران ضررهای هفته های اخیر میشود و قیمت این توکن را تا 3.1 درصد افزایش میدهد.

نمودار ماهانه توکن سول کت

با حجم معاملات بالای 420000 دلار، جامعه آن افزایش سرمایه بازار را پیش بینی می کند. به طور کلی، کاهش تورم نشان دهنده احتمال کاهش نرخ بهره است که می تواند جریان ورودی به دارایی های پرریسک را هدایت کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments