خرید میم کوین

5 میم کوین مناسب خرید تا قبل از رالی گاوی بعدی

از آنجایی که اکثر دارایی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال وارد روند معاملات سبز می‌شوند، به نظر می‌رسد که دوره نزولی در نهایت به پایان رسیده است و بخش میم کوین از این قاعده مستثنی نیست و برخی از این کوین ها فرصت ویژه‌ای سودآور را ارائه می‌کنند.
در واقع، به نظر می‌رسد که روند صعودی کریپتو بعدی در حال انجام است و با تجزیه و تحلیل  بازار چندین میم کوین را انتخاب کرده ایم که هر تریدر و سرمایه‌گذار ارز دیجیتال باید به منظور به حداکثر رساندن سود خود در دوره صعودی آینده، وارد سبد خرید خود کند.

خرید و فروش تتر پی98

گیگا چاد (GIGA)

گیگا چاد(GIGA)

به طور خاص، گیگا چاد(GIGA) در طول رکود اخیر بازار، به ویژه پس از اینکه بدنساز آمریکایی، مایک تیتان اوهرن به جامعه توکن پیوست و شروع به توییت کردن در مورد آن در رسانه‌های اجتماعی کرد، با تحلیل‌گر، کوینز کید( CoinsKid) از آن در توییتر استقبال کرد و عملکرد خوبی را ثبت کرد.

عملکرد توکن گیگاچاد
عملکرد توکن گیگاچاد

در حال حاضر، گیگا با قیمت 0.01259 دلار در حال تغییر است و رشد 6.37 درصدی را در روز ثبت می کند، 14.96 درصد در طول هفته صعود می کند، در حالی که بر اساس آخرین داده های نمودار بازیابی شده در 17 جولای، رشد چشمگیر 598.61 درصدی را در ماه گذشته به دست آورده است. 

عملکرد هفتگی گیگا چاد
عملکرد هفتگی گیگا چاد

 برت (BRETT)

بیسد برت (BRETT)

در همین حال، بیسد برت (BRETT) اخیراً پرچمی را در نمودار روزانه خود ایجاد کرده است، و تریدر حرفه‌ای ارزهای دیجیتال، علی مارتینز، استدلال کرده است که “صعود به بالای سطح 0.15 دلار می تواند برت را با 300٪ رشد به 0.63 دلار برساند.

تحلیل تکنیکال جفت ارز BRETT/USDT
تحلیل تکنیکال جفت ارز BRETT/USDT

در حال حاضر، قیمت BRETT در 0.1373 دلار است که نشان دهنده کاهش 1.15 درصدی در 24 ساعت گذشته است، اما با این وجود، افزایش 11.15 درصدی نسبت به هفت روز گذشته را نشان می دهد، زیرا در حال حرکت برای کاهش ضرر در نمودار ماهانه خود به 5.20 است.

عملکرد هفتگی توکن برت
عملکرد هفتگی توکن برت

داگ ویف هت(WIF)

داگ ویف هت

جالب اینجاست که داگ ویف هت(WIF) در سال 2024 به قدری موفق بوده است که توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است، از جمله فوربس، که آن را به عنوان بهترین دارایی رمزنگاری در نیمه اول سال معرفی کرد و باعث شد که میم کوین بیش از پیش افزایش یابد. همانطور که فوربس نوشت:

داگ ویف هت، یک توکن با مضمون سگ است که لوگوی آن شیبا اینو با یک کلاه بافتنی است، بیشترین بازده تقریباً 70 سکه با ارزش بازار بیش از 1 میلیارد دلار را دارد و حدود 1300٪ سود دارد.

در حال حاضر، WIF با قیمت 2.18 دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افت 0.62 درصدی در نمودار روزانه آن است، اما همچنان در هفته گذشته 31.15 درصد پیشرفت کرده است و طبق آخرین داده‌های به دست آمده میزان انباشت ماهانه آن به 8.10 درصد کاهش یافته است.

عملکرد هفتگی داگ ویف هت
عملکرد هفتگی داگ ویف هت

ماگا (MAGA)

ماگا(MAGA)

جای تعجبی ندارد که مم سکه ماگا(MAGA) با مضمون دونالد ترامپ، پس از سوء قصد علیه رئیس جمهور سابق ایالات متحده، رالی صعودی عظیمی را انجام داد و اگرچه اکنون زیر 8 دلار تثبیت شده است، اما نشان می دهد که پتانسیل زیادی دارد، به خصوص اگر ترامپ در انتخابات برنده شود. 

در حال حاضر، قیمت ماگا روی 7.47 دلار است که نشان دهنده افت 5.85 درصدی در 24 ساعت گذشته است، افزایش قابل توجه هفتگی 25.02 درصدی، نسبت به  آخرین افت 30.03 درصدی در نمودار ماهانه ثبت شده است. 

عملکرد هفتگی توکن ماگا ترامپ
عملکرد هفتگی توکن ماگا ترامپ

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین(DOGE)

در نهایت، پیشگام در زمینه خود، دوج کوین(DOGE)، همچنان در صحنه در حال رشد میم کوین قرار می گیرد، متخصص بازار ارزهای دیجیتال میلکی بول کریپتو که مشاهده می کند “موجی از رالی پس از هاوینگ بیت کوین” برای DOGE در بازار کریپتو وجود دارد.

چارت تکنیکال جفت ارز USDT/DOGE
چارت تکنیکال جفت ارز USDT/DOGE

در حال حاضر، دوج کوین در حال تغییر در قیمت 0.12455 دلار بود و افزایش 1.96 درصدی را در 24 ساعت گذشته ثبت کرد و به پیشرفت چشمگیر 14.16 درصدی در هفت روز گذشته اضافه شد، زیرا در حال حرکت به سمت بازیابی از 7.01٪ ضرر در ماه گذشته است.

عملکرد هفتگی دوج کوین
عملکرد هفتگی دوج کوین

جمع بندی

با در نظر گرفتن همه موارد،ارزهای میم رمزنگاری ذکر شده در بالا در واقع شانس زیادی برای افزایش آن در دوره صعودی بعدی دارند. با این حال، گاهی اوقات همه چیز در صنعت کریپتو ممکن است تغییر کند، بنابراین انجام تحقیقات شخصی و درک همه ریسک ها هنگام سرمایه گذاری بسیار مهم است.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments