لیست شدن احتمالی میجر

پیش بینی تاریخ لیست شدن ارز میجر طبق اعلامیه کانال تلگرام!

میجر یکی دیگر از بازی های تلگرام است با این تفاوت که به رتبه بندی و ارز استارز مربوط است و شبیه دیگر بازی های پلی تو ارن نیست. ربات میجر تلگرام برای دارندگان تلگرام پرمیوم و عادی پاداش و رتبه بندی متفاوتی در نظر گرفته است. طبق اعلامیه کانال تلگرامی میجر پاداش دعوت یا همان رفرال خود را افزایش داده است. در این مقاله به بررسی این موضوع که ایردراپ میجر کی لیست میشود پرداخته ایم.

خرید و فروش تتر پی98

ارز میجر (Major) کی لیست میشود؟

ارز Major هنوز لانچ  نشده و تاریخ دقیقی برای لیست شدن ایردراپ ماجور مشخص نشده است. البته صرافی بینگ ایکس به عنوان یکی از سرمایه گذاران بازی ماجور معرفی شده است. بنابراین در زمان لانچ توکن میجر و احتمالا استارز سریعا در صرافی بینگ ایکس و ال بانک لیست شود.

ارتباط ارز استارز با پروژه میجر| استارز کی لیست میشود؟

پروژه میجر قرار نیست پاداش ارز استارز بدهد. پاول دوروف نیز نظری در رابطه با این پروژه اعلام نکرده و در منابع رسمی نیز صحبتی در رابطه با ارتباط بین استارز تلگرام و بازی میجر نشده است. اما توکن اصلی ماجور به زودی در ماه آینده لیست خواهد شد. این پروژه معتبر است که در رتبه بندی ربات میجر نام افراد مشهور همچون مدیر اکوسیستم تون و نات کوین به چشم می خورد.


🌟کسب درامد دلاری و ارز استارز از پروژه میجر


البته نماد این بازی استارز تلگرام قرار داده شده اما توکن این بازی استارز نیست و توکن آن میجر نام دارد. اما نکته ای که وجود دارد، اگر استارز تلگرام را در این بازی پرداخت کنید، رتبه بالاتری در رتبه بندی گرفته و امتیاز های بیشتری به شما تعلق می گیرد.احتمالا این امتیاز ها به توزیع توکن میجر ربط داشته باشد.

چطور در ربات میجر ارز استارز دریافت کنیم؟

شرکت کنندگان ربات میجر می‌توانند با استفاده از پلتفرم فرگمنت (Fragment)، توکن استارز جمع شده در این بازی را به تون‌کوین، تبدیل کنند. قبل از لیست شدن ماجور حتما سعی کنید سطح امتیازات خود را افزایش دهید. در میجر، کاربران می‌توانند با انجام مأموریت‌ها، ارتقای رتبه و رقابت با دیگر بازیکنان، استارز به دست آورند. هرچه رتبه شما بالاتر باشد، جوایز ارزشمندتری، از جمله استارز، دریافت خواهید کرد.

  • در این ایردراپ میزان توکن های ارائه شده به هر بازیکن، مستقیماً به رتبه کاربر در بازی بستگی دارد. بنابراین کاربران با رتبه بالاتر، توکن بیشتری به دست می آورند. 

آیا ارز میجر همان توکن استارز تلگرام است؟!

توکن این بازی هم نام با ارز استارز تلگرام بوده و اکثر کاربران را به اشتباه انداخته است. در حالی که استارز تنها ارز رسمی تلگرام برای خرید های درون شبکه است و قیمت آن با عرضه و تقاضا بالا نمی رود و برای سرمایه‌گذاری مناسب نیست.ارز استارز قبلا قیمت گذاری شده است به پروژه میجر و به فضای بلاک چین ربطی  ندارد و هر توکن آن حدود 1.7 دهم سنت قیمت دارد. 

 پاداش میجر به کاربران تلگرام چقدر است؟

پاداش اکانت های معمولی به 750 امتیاز و پاداش اکانت های پریمیوم به 1000 امتیاز رسیده‌ است. این بازی سپس تاکید کرد که امتیاز کاربران روی توکن دریافتی و ایردراپ آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

لیست شدن میجر و امتیازات کاربران

 نکته جالب این است که میجر اعلام کرده است به زودی توکنش را لیست می‌کند و در این هفته، رویدادهای بسیار هیجان‌انگیزی را اجرا می‌کند. شایان ذکر است که توکن میجر قرار است روی شبکه تون و با نماد MAJOR لیست شود.

بلاکچین میجر و تعداد کاربران میجر

آپدیت ربات ماجور: بخش جدید، پازل در میجر

در آپدیت جدید ربات میجر، قصد دارد پازل هایی را معرفی کند اولین پازل مربوط به پاول دورف است. این بازی را فقط یکبار میتوانید در روز بازی کنید. پس باید دقت کنید. شما پس از اینکه پزال را درست بچینید 5 هزار توکن ماجور دریافت میکنید. ترتیب جایگذاری پازل امروز به این صورت است (8:1:14:11).

پازل ربات میجر
پازل ربات میجر

امتیازها در بازی میجر چگونه است و چند دلار است؟

در حال حاضر به نفر اول بازی بجز توکن استارز، 150 توکن تون، نفر دوم 100 تون و به نفر سوم 70 تون تعلق خواهد گرفت. همچنین این ربات به 100 نفر اول تون کوین جایزه می دهد.به طور کلی همه شرکت کنندگان این ایردراپ جایزه دریافت می کنند برای بالا رفتن امتیازات باید ارز استارز تلگرام بخرید یا تراکنش های درون شبکه ای به معنای خرید از خود مینی اپ تلگرام انجام دهید. برای این منظور گزینه بوست را انتخاب کنید و 500 استارز از تلگرام به ربات وارد کرده و  در ازای آن 10هزار استارز تلگرام دریافت کنید. 

ماجور کی لیست میشه؟

طبق اطلاعیه کانال رسمی تلگرام میجر، پیش بینی میشود که زمان لیست شدن ماجور در بازار پیش از عرضه تا پایان شهریور نهایتا اول مهرماه اعلام شود. از انجایی که 2 بازی معتبر دیگر به زودی در هفته های اینده لیست خواهند شد.

تاریخ و زمان لیست شدن ماجور

ارز میجر ربات تلگرامی Major به زودی طبق وعده تیم توسعه لیست خواهد شد. اما اخبار کاملی به جز احتمالات و پیش بینی ها در دسترس نیست و هنوز هم توکن بومی میجر در پری مارکت لیست نشده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
eman
eman
5 روز قبل

هنوز میشه وارد بازی میجر شد. زمانش تمام نشده؟

علی غلامی
علی غلامی
13 روز قبل

سلام
ربات ماجور من اد ولت نداره، چرا؟؟؟

جواد
جواد
پاسخ به  علی غلامی
9 روز قبل

سلام باید بازی کنی وبه مرحله ی برسی که تو تسکها کانکت ولت میده و۲۰۰۰امتیاز داره

موسوی
موسوی
پاسخ به  علی غلامی
7 روز قبل

عزیز دل داره اما کمی مخفی هست ، در گوگل سرچ کن متوجه میشوی

فاطمه
فاطمه
15 روز قبل

ماجور کی لیست میشه

پرستو کاشانی
پاسخ به  فاطمه
15 روز قبل

با سلام و احترام. تاریخ احتمالی از اواخر مهرماه تا اوسط آبان ماه است.

علی اکبر
علی اکبر
16 روز قبل

زمان لیست شدن ماجور بهترین روز زندگیمه

موسوی
موسوی
پاسخ به  علی اکبر
7 روز قبل

عالی اما با تسک ها و پاداش و ریوارد روزانه تعداد را بالا ببر, بنده 600000 هرار توکن استار جمع کردم